Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Alina er jo lik Iselin og grevllingen. Hun trodde Einssten oppfant graviditeten jaaaaaaaaaddddddddaaaaaaa.

• Liker 4
Videoannonse
Annonse
Gjest Raindrops
Skrevet

For en gjeng med sutrete grinerunger. Oppfører seg barnslig hele gjengen, fortsetter de slik blir det en drittsesong, de kan lære litt av danskene, de lager bra tv og tør å spille spillet.

Heier fortsatt på Alina, selv om hun er en bitch, jeg liker henne! :gjeiper:

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Jammen det sier jo svært lite om hva som evt skjer eller ikke skjer på pærradais. Hva er problemet med en sånn "spoiling" som ikke røper noe av handlinga?

Det er en del som føler at sånn info kan avsløre noe om relasjonene inne på hotellet. Nå har jo du fortalt oss at

Alina og Iselin tydeligvis blir bedre venner enn de er i dag

. Sånt har ikke folk lyst til å vite, og det synes jeg vi skal respektere.

• Liker 2
Skrevet

For en gjeng med sutrete grinerunger. Oppfører seg barnslig hele gjengen, fortsetter de slik blir det en drittsesong, de kan lære litt av danskene, de lager bra tv og tør å spille spillet.

Det kommer aldri til å bli som DK, for det er faktisk intelligente mennesker som melder seg på PHDK. Det er det ikke i Norge.

• Liker 1
Skrevet

:kjefte: IKKE LOV! Her inne snakker vi KUN om ting som er blitt vist på PH!

:roll:

• Liker 3
Skrevet

:roll:

Hvis vi skal unngå at dette blir enda en fire sider lang krangel om spoiling, må man enten ha et argument eller holde kjeft.

• Liker 1
Skrevet

Jeg syns det var tåpelig at de ble sure fordi Alina og Alexandra ville ta imot brevet. De vet hva de har meldt seg på å så klart skal man gjøre det man kan for å komme videre.

Heia Alina :)

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor koser ikke Iselin og Are seg lenger?

AnonymBruker
Skrevet

Det er en del som føler at sånn info kan avsløre noe om relasjonene inne på hotellet. Nå har jo du fortalt oss at

Alina og Iselin tydeligvis blir bedre venner enn de er i dag

. Sånt har ikke folk lyst til å vite, og det synes jeg vi skal respektere.

Har jeg fortalt noe? Det er jo interessant siden jeg verken la ut spoileren eller vet noenting som helst om hva som skjer fremover i PH. Slutt å vær så paranoid.

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

Har jeg fortalt noe? Det er jo interessant siden jeg verken la ut spoileren eller vet noenting som helst om hva som skjer fremover i PH. Slutt å vær så paranoid.

Haha, det handler jo ikke om å være paranoid, jeg bare blingsa. Nei, det var ikke du som la ut spoileren, men argumentet mitt er det samme. Folk har sagt de ikke ønsker å vite det, da kan vi vel bare respektere det?

Skrevet

men altså, hva var hemmeligheten til camilla som var hjemme? skjønte ikke helt den. det sto i tvguiden..

AnonymBruker
Skrevet

Det produksjonen ønsket, var å beholde Alina. Og hvis produksjonen har bestemt seg, har ikke deltakerne særlig sjanse. Altså:

* Jentene velger at Tommy skal lese brevet. Tommy velger Camilla. I brevet står det at hans partner må ut.

* Jentene velger at Tommy skal lese brevet. Tommy aner uråd, og velger Alina. I brevet står det at begge de som ikke ble valgt må ut.

* Jentene velger at Tommy ikke skal lese brevet. Tommy velger Camilla. Triana sier at det at Tommy ikke leste brevet innebærer at den han valgte, må ut.

* Jentene velger at Tommy ikke skal lese brevet. Tommy aner uråd, og velger Alina. Triana sier at det at Tommy ikke leste brevet betyr at begge de som ikke ble valgt må ut.

Og sikker mange flere andre kombinasjonsmuligheter.

• Liker 4
Gjest NozMonster
Skrevet

Hvis vi skal unngå at dette blir enda en fire sider lang krangel om spoiling, må man enten ha et argument eller holde kjeft.

eller rett og slett bare rapportere innlegget så blir det fjerna, og da slipper man side opp og siden ned med krangling og diskusjon om det var spoiling eller ikke ;)

• Liker 1
Skrevet

Jeg er nesten forelska i Alina :fnise: Hun er så rå!!

• Liker 1
Gjest NozMonster
Skrevet

Jeg er nesten forelska i Alina :fnise: Hun er så rå!!

det er ingen av deltakerne det er såå mye delte meninger om, som det er med Alina :ler:

Skrevet

Altså, jeg synes Alina er bra slitsom. Men teit å bli såå sure på henne pga det brevet. Er sikker på at absolutt alle hadde prøvd å redde seg selv. Selv om de påstår noe annet :filer:

Skrevet (endret)

Ja, det er ganske så latterlig å bli sååååå sure pga hun ville redde seg selv. Etter i går har jeg bare begynt å like Alina mer og mer, og begynt å like Dennis og Andreas mindre og mindre.

Skal de gå rundt å sutre hele neste uke pga Camilla røyk ut, så gidder jeg ikke å se på..

Endret av smalls
Skrevet

Jeg synes de fleste gjestene hadde en veldig unødvendig reaksjon mot Alina. Men samtidig skjønner jeg at dama, slik hun fremstår på TV, kan være litt vanskelig å like. Tror ikke de hadde reagert på samme måte om personen som redda seg selv hadde vært mer sympatisk i utgangspunktet. Men samtidig får jeg litt sympati for Alina. Jeg tror ikke helt hun vet hvor lett hun er å gjennomskue når hun ror seg vekk fra ting. Istedet for å si "Ja, jeg ville at Tommy skulle få brevet fordi det eneste som kan redde meg er en tvist" så begynte hun en laang bortforklaring.

Men alle deltakerne er jo paranoide, så det at de reagerte på brevet tidligere på dagen var sikkert først og fremst fordi de var nervøse for at brevet skulle ramme flere enn de i "firkantdramaet".

Men jeg tipper at Camilla kommer tilbake igjen. For det første har hun jo en fling med Andreas, og for det andre så var hun egentlig helt sjanseløs mtp. å redde seg selv. Situasjonen hennes kan jo sammenliknes med feks. Mads (Mats?) i første sesong og Torbjørn i andre sesong.

Men den jeg synes er mest virvelløs i denne situasjonen er Andreas. Ja, han er sikkert redd for å bryte et løfte ect. men hele greia hans med å åpent supporte Alina mens han egentlig heier på Camilla er bare teit, og nesten styggere enn å faktisk innrømme til Alina at han tviler på henne på grunn av temperamentet og samtidig har litt følelser for Camilla. Da synes jeg nesten det er mer respekt at Are tør å åpent si i fra at han ikke liker måten Alina har vært på. Honesty is the right policy.

• Liker 1
Skrevet

Helt enig! Den danske versjonen er så mye bedre. Skulle ønske det norske folk turte å spille litt mer. Når det er sagt er det nesten 100% sikkert at Camilla kommer inn igjen :sjenert:

Gjest NozMonster
Skrevet

jeg tipper også at camilla kommer inn igjen! om ikke så lenge.. jeg tipper det er en grunn til at produksjonen ville ha henne ut nå- kanskje hun kommer tilbake med et spennende oppdrag? :vetikke:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...