challenger Skrevet 29. mars 2012 #2341 Skrevet 29. mars 2012 Irriterer meg at de ikke tar påskeferie i år, de har jo alltid gjort det før.. Har ikke mulighet til å se det i påsken dessverre:(
Andrea89 Skrevet 29. mars 2012 #2342 Skrevet 29. mars 2012 Irriterer meg at de ikke tar påskeferie i år, de har jo alltid gjort det før.. Har ikke mulighet til å se det i påsken dessverre:( Men tenk så gøy når du kan samle opp alle episodene og se dem på nett
AnonymBruker Skrevet 29. mars 2012 #2343 Skrevet 29. mars 2012 Men hva ville produksjonen gjort om han valgte en annen en Camilla fordi han ble mistenksom? Kanskje de hadde to brev?, og ga han det som ville gått ut over Camilla uansett. Ja for eksempel Men produksjonen hadde nok visst på forhånd at han kom til å evt. ikke velge Camilla, og hadde dermed tenkt ut en annen løsning, feks at i brevet stod det: "Gratulerer du er nå trygg ved neste ukes parsermoni" UTEN at det stod at partneren må reise hjem. Skulle han ha klart å holde henne på hotellet måtte han nesten ikke ha sagt hva han hadde tenkt å gjøre til NOEN, for produksjonen legger jo opp løpet etter hva deltakerne sier og gjør. 2
AnonymBruker Skrevet 29. mars 2012 #2344 Skrevet 29. mars 2012 Alina er overhode IKKE min favoritt og har heller aldri likt ho, men jeg forsvarer Alina her. Jeg synes de andre overreagerer og behandler Alina veldig urettferdig. Jeg trodde aldri jeg skulle si dette, men jeg får faktisk litt vondt av henne. Vedder på Andreas og de skal hevne seg på Alina pga hun liksom fikk sendt Camilla ut. Er man der kun for å spille, så blir man jo nesten steina av de andre som er der på badeferie. 3
Mynona Skrevet 29. mars 2012 #2345 Skrevet 29. mars 2012 Ja for eksempel Men produksjonen hadde nok visst på forhånd at han kom til å evt. ikke velge Camilla, og hadde dermed tenkt ut en annen løsning, feks at i brevet stod det: "Gratulerer du er nå trygg ved neste ukes parsermoni" UTEN at det stod at partneren må reise hjem. Skulle han ha klart å holde henne på hotellet måtte han nesten ikke ha sagt hva han hadde tenkt å gjøre til NOEN, for produksjonen legger jo opp løpet etter hva deltakerne sier og gjør. Meen, de må gi beskjed hvem de skal velge å stå sammen med på parseremonien før den starter da. Så hun hadde gått ut uansett.
Xaphan Skrevet 29. mars 2012 #2346 Skrevet 29. mars 2012 Og det med at de gråter mye, jeg tror de blir ganske close der inne og at de blir gode venner. Etter at jeg flytta inn i kollektiv med 15 mennesker, hvor ingen hadde bekjentskap utenfor kollektivet, så skjønner jeg dem på PH litt bedre. Man blir veldig fort knytta av å bo tett oppå hverandre på den måten. 1
AnonymBruker Skrevet 29. mars 2012 #2347 Skrevet 29. mars 2012 Det er Camilla sin egen feil at hun røyk ut. Tåpelig å være så forbanna å gi Alina skylden. 1
Lana Del Rey Skrevet 29. mars 2012 #2348 Skrevet 29. mars 2012 What? Leste akkurat på dagbladet.no at Iselin, Alina og aleksandra har tenkt og flytte til Oslo sammen. Alina da! De er jo så forskjellige..
AnonymBruker Skrevet 29. mars 2012 #2349 Skrevet 29. mars 2012 Etter at jeg flytta inn i kollektiv med 15 mennesker, hvor ingen hadde bekjentskap utenfor kollektivet, så skjønner jeg dem på PH litt bedre. Man blir veldig fort knytta av å bo tett oppå hverandre på den måten. Det kan jeg også forstå, men det er snakk om 12 dager.
AnonymBruker Skrevet 29. mars 2012 #2350 Skrevet 29. mars 2012 What? Leste akkurat på dagbladet.no at Iselin, Alina og aleksandra har tenkt og flytte til Oslo sammen. Alina da! De er jo så forskjellige.. Nå kommer folk til å klikke på deg her fordi du "spoiler". Good luck!
challenger Skrevet 29. mars 2012 #2351 Skrevet 29. mars 2012 What? Leste akkurat på dagbladet.no at Iselin, Alina og aleksandra har tenkt og flytte til Oslo sammen. Alina da! De er jo så forskjellige.. Trodde Alina var MYE mer oppegående enn de to jeg.. 1
Gjest NozMonster Skrevet 29. mars 2012 #2352 Skrevet 29. mars 2012 Meen, de må gi beskjed hvem de skal velge å stå sammen med på parseremonien før den starter da. Så hun hadde gått ut uansett. det er jo ikke sikkert at hun hadde... for produksjonsmenneskene visste at tommy kom til å velge camilla- så de kan jo skrive og bestemme hva som skal stå i brevet på bakgrunn av det. om de visste at tommy skulle velge for.eks alina, så hadde de sikkert skrevet i brevet at de 2 andre som tommy ikke valgte, skulle gå ut.. 1
AnonymBruker Skrevet 29. mars 2012 #2353 Skrevet 29. mars 2012 det er jo ikke sikkert at hun hadde... for produksjonsmenneskene visste at tommy kom til å velge camilla- så de kan jo skrive og bestemme hva som skal stå i brevet på bakgrunn av det. om de visste at tommy skulle velge for.eks alina, så hadde de sikkert skrevet i brevet at de 2 andre som tommy ikke valgte, skulle gå ut.. Nettopp. Derfor hadde Camilla røket uansett som Mynona sier.
Mynona Skrevet 29. mars 2012 #2354 Skrevet 29. mars 2012 det er jo ikke sikkert at hun hadde... for produksjonsmenneskene visste at tommy kom til å velge camilla- så de kan jo skrive og bestemme hva som skal stå i brevet på bakgrunn av det. om de visste at tommy skulle velge for.eks alina, så hadde de sikkert skrevet i brevet at de 2 andre som tommy ikke valgte, skulle gå ut.. Ja, det var det jeg mente. At Camilla ville røket ut uansett.
Gjest NozMonster Skrevet 29. mars 2012 #2355 Skrevet 29. mars 2012 Det kan jeg også forstå, men det er snakk om 12 dager. joda, men de bor jo på ganske få antall kvm uten å kunne komme seg utenfor, 24/7... 1
AnonymBruker Skrevet 29. mars 2012 #2356 Skrevet 29. mars 2012 Meen, de må gi beskjed hvem de skal velge å stå sammen med på parseremonien før den starter da. Så hun hadde gått ut uansett. Okei, men uansett så hadde hun gått ut uansett. Camilla altså.
Gjest NozMonster Skrevet 29. mars 2012 #2357 Skrevet 29. mars 2012 Ja, det var det jeg mente. At Camilla ville røket ut uansett. ja, da er vi enige!
AnonymBruker Skrevet 29. mars 2012 #2358 Skrevet 29. mars 2012 joda, men de bor jo på ganske få antall kvm uten å kunne komme seg utenfor, 24/7... Joda, men likevel, de har ikke vært med hverandre i 14 dager engang.
AnonymBruker Skrevet 29. mars 2012 #2359 Skrevet 29. mars 2012 What? Leste akkurat på dagbladet.no at Iselin, Alina og aleksandra har tenkt og flytte til Oslo sammen. Alina da! De er jo så forskjellige.. IKKE LOV! Her inne snakker vi KUN om ting som er blitt vist på PH! 1
AnonymBruker Skrevet 29. mars 2012 #2360 Skrevet 29. mars 2012 IKKE LOV! Her inne snakker vi KUN om ting som er blitt vist på PH! Jammen det sier jo svært lite om hva som evt skjer eller ikke skjer på pærradais. Hva er problemet med en sånn "spoiling" som ikke røper noe av handlinga? 4
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå