Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Niklas?

Uhm, jeg skulle vel egentlig si Dennis. Aner ikke hvordan det ble Niklas for meg :gjeiper:

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Dennis takler ikke at folk ryker ut, men han skal spille og vinne :skratte:

Herlighet hva er det med at folkene der inne ikke vet hva de har meldt seg på og tilter når folk ryker?

Hvem er Niklas??

Jeg synes Aline får MYE ufortjent pepper av de andre tullingene. Håper Are ryker på hode og ræva ut neste uke.

• Liker 1
Gjest HunterLady
Skrevet

Herregud så sensitive de var da... :skratte: :skratte:

Buhuuuu liksom.

Synes det var gøy at Alina ble, og håper hun kan skjerpe seg litt og bli mer åpen og SNILL! Synes de andre behandler henne fryktelig umodent og urettferdig etter at dette skjedde.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Korrekt, det er faren hans.

Hehehe, sprøtt at jeg som bare er 2-3 år eldre enn Dennis har fått med meg både far og sønn i hver sin realityserie.

AnonymBruker
Skrevet

"Hun lo alltid av vitsene mine, og var så god mot meg."

Stakkars. :)

• Liker 1
Skrevet

Æsj! Æsj at Camilla gikk ut og æsj så kald og ekkel Alina er! Skulle virkelig ønske at Tommy valgte Alexandra, det hadde digget meg;-)

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg syns det er bra av Are å si det alle mener, men samtidig så syns jeg de er veldig urettferdige. Selvsagt måtte jo Alina og Alexandra få prøve å redde sin egen ræv, på samme måte som Camilla ønsket å redde sin egen ræv ved at hun IKKE ville at brevet skulle komme. Men hun ble nedstemt. Thats life!

Skikkelig dårlig å sitte å kjefte og ta det personlig når folk gjør det de må for å "overleve" der.

Dessuten er det ganske klart at produksjonen ville ha ut Camilla, så hadde de sagt nei til brevet så hadde det skjedd noe annet.

Nei, barnslig oppførsel fra de fleste nå, og hva med Dennis da som er kåret til "Stavangers beste spiller 4 år på rad (?!)", han må nå virkelig forstå at Alina gjorde det hun kunne for å redde seg selv i dette spillet.

Den det var mest urettferdig for var jo strengt tatt Alexandra.

• Liker 11
Gjest Sunshine23
Skrevet (endret)

Yes Alina fikk bli! :danse: Greit nok de er sure for at Camilla måtte dra, men trenger ikke å gi Alina all the blame. Hadde han Tommy vært litt smart, så hadde han skjønt at det ville være dumt å velge Camilla da Triana spurte om hvem han ville danne par med. Det var veldig risky å velge Camilla. jeg synes Dennis spesielt er en ordentlig sutrekopp nå altså.

HATE THE GAME, NOT THE PLAYERS ;) ;)

Litt dumt Snooki måtte dra da. Hun kunne nok vært gøy å hatt med videre.

Endret av Sunshine23
  • Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

"Hun lo alltid av vitsene mine, og var så god mot meg."

Stakkars. :)

Ja og det er snakk om 12 dager. En uke der inne er 4 dager, og så sipper de som noen kolikkunger. :kgbaby: Rett og slett barnslig .

• Liker 5
Skrevet

Korrekt, det er faren hans.

Er du sikker? Hvordan vet du det?

Skrevet

Og det med at de gråter mye, jeg tror de blir ganske close der inne og at de blir gode venner. Jeg gråt en skvett selv jeg da :P Nå er vel jeg veldig følsom av meg da.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg syns det er bra av Are å si det alle mener, men samtidig så syns jeg de er veldig urettferdige. Selvsagt måtte jo Alina og Alexandra få prøve å redde sin egen ræv, på samme måte som Camilla ønsket å redde sin egen ræv ved at hun IKKE ville at brevet skulle komme. Men hun ble nedstemt. Thats life!

Skikkelig dårlig å sitte å kjefte og ta det personlig når folk gjør det de må for å "overleve" der.

Dessuten er det ganske klart at produksjonen ville ha ut Camilla, så hadde de sagt nei til brevet så hadde det skjedd noe annet.

Nei, barnslig oppførsel fra de fleste nå, og hva med Dennis da som er kåret til "Stavangers beste spiller 4 år på rad (?!)", han må nå virkelig forstå at Alina gjorde det hun kunne for å redde seg selv i dette spillet.

Men hva ville produksjonen gjort om han valgte en annen en Camilla fordi han ble mistenksom? Kanskje de hadde to brev?, og ga han det som ville gått ut over Camilla uansett.

AnonymBruker
Skrevet

Er du sikker? Hvordan vet du det?

Jeg er 100% sikker. :)

Skrevet

Egentlig en "perfekt twist" - hadde man hatt litt is i magen og brukt hodet/gamblet litt kunne Camilla like gjerne blitt værende, mens man her spilte elendig og "behagelig". Charterturister!!!

(Da forholder jeg meg til twisten som den er og ikke manipulering fra prod.)

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg kan nesten vedde på at Camilla kommer inn når ms Paradis skal kåres....

Men de sa at paradis hotel er tilbake på mandag 21.30. Trodde PH tok påske ferie jeg. De pleier da det?

Skrevet

Enig i alt her, men jeg synes det var urettferdig at hun Christina fikk en fredning og ikke Alexandra.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...