AnonymBruker Skrevet 29. mars 2012 #2201 Skrevet 29. mars 2012 De er jo nødt til å ha slike tviser hvis de skal klare å kaste ut noen av de som har vært der lenge. Det hadde vært kjedelig hvis alle de nye bare ble kastet ut fordi de andre stod så sterkt. 1
Spiralis Skrevet 29. mars 2012 #2202 Skrevet 29. mars 2012 (endret) Jeg, som dere håper at Alina blir. Særlig nå som de andre deltakerne har blitt mer obs på hvor rar hun er. Men samtidig er det jo litt dritt om Camilla må ryke også. Ikke at Paradise noen gang har vært et rettferdig spill, men dersom Camilla ryker pga. tvisten blir det veldig urettferdig. Jeg liker jo at spillerne ikke har full kontroll. Men samtidig blir det jo meningsløst å forsøke å forholde seg til spillet om tvister settes inn siste dagen. Spiller de rakt fram uten noen twist nå er det veldig forutsigbart, så de finner nok på noe. Syntes det var et skralt valg å bruke Tommy og Camilla som det parret de brukte i firkant "dramaet". Nina og Stian er et kjedelig par. Nina er for kontrolert og Stian (som så ut til å skulle bli en spiloppmaker) er skuffende lite aktiv. Kristin og Dennis har alt for mye kontroll. Dennis er morsom, men Kristin sitter med masse kontroll uten å være spesielt underholdende. Jeg ville heller satt Alina på date med Dennis eller Stian. Helst Dennis. Endret 29. mars 2012 av Spiralis 1
Gjest Linda sofie Skrevet 29. mars 2012 #2203 Skrevet 29. mars 2012 Spiller de rakt fram uten noen twist nå er det veldig forutsigbart, så de finner nok på noe. Syntes det var et skralt valg å bruke Tommy og Camilla som det parret de brukte i firkant "dramaet". Nina og Stian er et kjedelig par. Nina er for kontrolert og Stian (som så ut til å skulle bli en spiloppmaker) er skuffende lite aktiv. Kristin og Dennis har alt for mye kontroll. Dennis er morsom, men Kristin sitter med masse kontroll uten å være spesielt underholdende. Jeg ville heller satt Alina på date med Dennis eller Nina. Helst Kristin. Enig i at Stian har skuffet mye. Jeg var sikker på at han kom til å bli morroklumpen, men det virker mer som at Andreas er morroklumpen på hotellet. Å Nina er jo gørr kjedelig jo. hun er nesten litt for ordentlig for paradise hotel Synes heller de kunne ha valgt de to enn Tommy og Camilla.
Mynona Skrevet 29. mars 2012 #2204 Skrevet 29. mars 2012 Jeg, som dere håper at Alina blir. Særlig nå som de andre deltakerne har blitt mer obs på hvor rar hun er. Men samtidig er det jo litt dritt om Camilla må ryke også. Ikke at Paradise noen gang har vært et rettferdig spill, men dersom Camilla ryker pga. tvisten blir det veldig urettferdig. Jeg liker jo at spillerne ikke har full kontroll. Men samtidig blir det jo meningsløst å forsøke å forholde seg til spillet om tvister settes inn siste dagen. Det er jo like urettferdig om alina ryker. Hun kom jo på solo pga en twist.
Gjesten Skrevet 29. mars 2012 #2205 Skrevet 29. mars 2012 Det er jo like urettferdig om alina ryker. Hun kom jo på solo pga en twist. Nei, hun kom på solo da den nye fikk splitte et par. Det er jo sånn de gjør det hver uke.
smalls Skrevet 29. mars 2012 #2206 Skrevet 29. mars 2012 Jeg lurer virkelig på hva den twisten går ut på
AnonymBruker Skrevet 29. mars 2012 #2207 Skrevet 29. mars 2012 Jeg tipper stian og dennis står i finalen med sine makkere!
123sport Skrevet 29. mars 2012 #2208 Skrevet 29. mars 2012 gleder meg til nok et gjensyn med vår kjære snooki i dag, med mindre jeg ikke ender opp med torsdag kveld fra nydalen istedenfor, da
Gjest NozMonster Skrevet 29. mars 2012 #2209 Skrevet 29. mars 2012 Enig i at Stian har skuffet mye. Jeg var sikker på at han kom til å bli morroklumpen, men det virker mer som at Andreas er morroklumpen på hotellet. Å Nina er jo gørr kjedelig jo. hun er nesten litt for ordentlig for paradise hotel Synes heller de kunne ha valgt de to enn Tommy og Camilla. enig! alle deltakerne er egetnlig veldig anonyme i går..greit nok at iselin sier mye dumt og fremstår mindre smart som oftest, men i forhold til før, så synes jeg deltakerne i år er så tilbakeholdne på en måte..tenker på nicklas vindel som var så høy på seg selv og skulle knulle flest mulig! og så hadde vi jo stian som bare var en ufattelig merkelig rar kåt skrue som ronka og ronka og prata nesten ikke om annet og madde som skrek "brrrrrrrrev!" med den søte herlige skarre r`en are og iselin minner jo mistenklig mye om nicklas og tine. men ellers så er bare alina sur, og det er enkli ikke så mye å si på de andre
Gjest NozMonster Skrevet 29. mars 2012 #2210 Skrevet 29. mars 2012 (endret) alexandras ølmysterium bare kokte bort i kålen det jo? Endret 29. mars 2012 av NozMonster
Xaphan Skrevet 29. mars 2012 #2211 Skrevet 29. mars 2012 alexandras ølmysterium bare kokte bort i kålen det jo? Hæ?
Gjest NozMonster Skrevet 29. mars 2012 #2212 Skrevet 29. mars 2012 Hæ? hun gikk jo rundt å spørte om de andre ville ha øl. det var vel bare tommy som takket ja (?). dette skjedde før alexandra ble seg selv- altså mens hun fremsto som kristen og avholds. ...det må jo ha vært noe med dette tenkte jeg? at de som evt tok i mot øl fikk en positiv eller negativ konsekvens? det er jo ike hver dag at kristne avholdsmennesker går å gir ut øl?
Gjest Linda sofie Skrevet 29. mars 2012 #2213 Skrevet 29. mars 2012 hun gikk jo rundt å spørte om de andre ville ha øl. det var vel bare tommy som takket ja (?). dette skjedde før alexandra ble seg selv- altså mens hun fremsto som kristen og avholds. ...det må jo ha vært noe med dette tenkte jeg? at de som evt tok i mot øl fikk en positiv eller negativ konsekvens? det er jo ike hver dag at kristne avholdsmennesker går å gir ut øl? Du mener Kristina? Alexandra er ho lille snooki som sjekket inn i går. 2
Spiralis Skrevet 29. mars 2012 #2214 Skrevet 29. mars 2012 hun gikk jo rundt å spørte om de andre ville ha øl. det var vel bare tommy som takket ja (?). dette skjedde før alexandra ble seg selv- altså mens hun fremsto som kristen og avholds. ...det må jo ha vært noe med dette tenkte jeg? at de som evt tok i mot øl fikk en positiv eller negativ konsekvens? det er jo ike hver dag at kristne avholdsmennesker går å gir ut øl? Da Kristina lata som hun var kristen så takket Tommy ja til en øl fra henne. Senere kysset Alexandra han på kinnet som tegn på at det var han som skulle på date og involveres med de single damene. Det andre er en følge av det første. 2
AnonymBruker Skrevet 29. mars 2012 #2215 Skrevet 29. mars 2012 Da Kristina lata som hun var kristen så takket Tommy ja til en øl fra henne. Senere kysset Alexandra han på kinnet som tegn på at det var han som skulle på date og involveres med de single damene. Det andre er en følge av det første. Men.. hva om alle hadde tatt øl? Synes det virker merkelig..
Gjest NozMonster Skrevet 29. mars 2012 #2216 Skrevet 29. mars 2012 Du mener Kristina? Alexandra er ho lille snooki som sjekket inn i går. hehee, ja! christina mener jeg hver episode så bruker jeg så mye tid på å lese her at jeg sjeldent gjør annet enn å høre på PH
Spiralis Skrevet 29. mars 2012 #2217 Skrevet 29. mars 2012 Men.. hva om alle hadde tatt øl? Synes det virker merkelig.. Men alle gjorde ikke det. Bare Tommy. ergo. Hadde to eller flere gutter takket ja til øl så hadde de sikkert hatt en litt annen twist. 1
Gjest UngKalven Skrevet 29. mars 2012 #2218 Skrevet 29. mars 2012 Ja, så er det på tide å sende ut ALINA!
AnonymBruker Skrevet 29. mars 2012 #2219 Skrevet 29. mars 2012 Ja, så er det på tide å sende ut ALINA! Neeei. De kjedelige skal ut!! Du vil vel ha noe underholdning å se på?? Nina eller Camilla skal ut i dag. 3
Mynona Skrevet 29. mars 2012 #2220 Skrevet 29. mars 2012 Nei, hun kom på solo da den nye fikk splitte et par. Det er jo sånn de gjør det hver uke. Men den nye pleier ikke å være låst til partneren hun velger da.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå