Gjest Armule Skrevet 29. mars 2012 #2182 Skrevet 29. mars 2012 Jeg tror ikke Alexandra skjønner helt hvordan man oppfører seg blant folk. Virker som om hun mangler litt sosiale antenner. Forøvrig så ble jeg irritert over bruket av Chihuahua i introduksjons videoen hennes. Chihuahua er en hund, ikke et tilbehør og jeg syntes det er forkastelig av TV3 å bruke en hund på en slik måte. (Men jeg er en fryktelig engasjert hundeeier og vil tro at flertallet ikke bryr seg! ) Det minte meg på Nina den første uka, når de skulle omrokkere parene basert på dyr og personlighet. Måten hun sa ChiHuaHua rett frem på var bare helt fantastisk!
AnonymBruker Skrevet 29. mars 2012 #2183 Skrevet 29. mars 2012 Helt enig i det! Likte han overhodet ikke i begynnelsen, og kan ikke akkurat si han er favoritten min heller, men det bedrer seg. Han kan være morsom i blant Begynner også å forstå hva han sier nå, utrolig nok. Jeg synes fortsatt han er en klyse, men han virker smartere og morsommere nå, ja. Tror han var veldig usikker og ukomfortabel i begynnelsen. Nå slapper han mer av. Men jeg finner liksom ikke ut hvordan han står i gruppen, ser aldri at han snakker og tuller med de andre guttene og sånt. Snakker han med noen andre enn Iselin?
AnonymBruker Skrevet 29. mars 2012 #2184 Skrevet 29. mars 2012 Går det ikke an å se paradise på iPhonen?
AnonymBruker Skrevet 29. mars 2012 #2185 Skrevet 29. mars 2012 Vil bare få påpeke en ting: Osen er et sted i Trøndelag, og uttrykket "mugler i Osen" er, om ikke vanlig, så i hvert fall brukt i ny og ne i traktene hvor Are er fra. Har hørt det selv et par ganger. 5
Gjest NozMonster Skrevet 29. mars 2012 #2186 Skrevet 29. mars 2012 Nettopp. Det ville ikke utgjort noen forskjell om de fikk vite det noen timer før... Men det er jo ikke første gang de legger inn meningsløse detaljer. Det var jo det samme med oppdraget til Nina og Stian. Hvorfor måtte de lage et rødt merke på noens dør? De kunne jo bare ha fortalt dem valget sitt. det er nok sikkert bare dårlig klipping av tv3. det var sikkert en grunn for at oppdraget var hemmlig i utgangspuntet, men kanskje det ble klippet bort?
Gjesten Skrevet 29. mars 2012 #2187 Skrevet 29. mars 2012 det er nok sikkert bare dårlig klipping av tv3. det var sikkert en grunn for at oppdraget var hemmlig i utgangspuntet, men kanskje det ble klippet bort? Jeg skjønner ikke helt hva det kan ha vært altså.. Jeg tror kanskje bare de håpet at folk skulle fyre seg litt opp over at hun valgte Tommy.
VirreVapp Skrevet 29. mars 2012 #2188 Skrevet 29. mars 2012 Blir spennende i kveld da. Sier seg jo nesten selv at det kommer en liten tvist 1
Gjest Offensive Pie Skrevet 29. mars 2012 #2189 Skrevet 29. mars 2012 Vil bare få påpeke en ting: Osen er et sted i Trøndelag, og uttrykket "mugler i Osen" er, om ikke vanlig, så i hvert fall brukt i ny og ne i traktene hvor Are er fra. Har hørt det selv et par ganger. Jeg har også hørt/brukt det, men det er stort sett folk som er mer lingvits-isk anlagt enn Are som gjør det
AnonymBruker Skrevet 29. mars 2012 #2190 Skrevet 29. mars 2012 Jeg har også hørt/brukt det, men det er stort sett folk som er mer lingvits-isk anlagt enn Are som gjør det Mulig det. Ville bare få frem at han nok kjenner det opprinnelige uttrykket, og at han alternative bruk ikke er et bevis på at han ikke er "lingvist-isk" anlagt.
smalls Skrevet 29. mars 2012 #2191 Skrevet 29. mars 2012 Det kommer en twist. Det så vi på reklamen. Et eller annet om et brev som Tommy skulle få. Håper ikke Alina må dra. Hun lager drama. Camilla kan godt dra for min del. 2
AnonymBruker Skrevet 29. mars 2012 #2192 Skrevet 29. mars 2012 Jeg håper Alina må dra, tror jeg aldri har sett en mer irriterende dame... er det virkelig noen menn som kunne falt for henne? 2
Gjest .-L-. Skrevet 29. mars 2012 #2193 Skrevet 29. mars 2012 Jeg håper Alina må dra, tror jeg aldri har sett en mer irriterende dame... er det virkelig noen menn som kunne falt for henne? Jada, men det måtte vært en tøffehelt som ville vært slaven hennes 2
AnonymBruker Skrevet 29. mars 2012 #2194 Skrevet 29. mars 2012 Jeg digger Alins jeg. Slike som henne lager bra tv og gjør ikke ph så kjedelig å se på. Dere kan si hva dere vil om Victoria, Petter, Stine Marie f.eks, men de lagde tross alt bra tv Samme gjør Alina, Iselin o v. At folk vil at de som lager drama skal dra er veldig rart. Jeg vil heller at Nina, Camilla, Stian, Tommy skal dra. De er kjedelige. 3
Gjest Raindrops Skrevet 29. mars 2012 #2195 Skrevet 29. mars 2012 Jeg digger Alins jeg. Slike som henne lager bra tv og gjør ikke ph så kjedelig å se på. Dere kan si hva dere vil om Victoria, Petter, Stine Marie f.eks, men de lagde tross alt bra tv Samme gjør Alina, Iselin o v. At folk vil at de som lager drama skal dra er veldig rart. Jeg vil heller at Nina, Camilla, Stian, Tommy skal dra. De er kjedelige. Helt enig! Jeg liker de somprovoserer, hvis ikke er det jo ikke noe gøy å se på. Det er bare å se på de andre årene der "alle" oppførte seg pent, kjeeeedeeeliiiiig. 1
AnonymBruker Skrevet 29. mars 2012 #2196 Skrevet 29. mars 2012 Hun nye virker veldig dobbelt. Hun virket søt og snill nok da hun snakket norsk og var vanlig, hun så litt trist ut og var åpenbart såret over at ingen likte henne (bortsett fra Iselin). Men den greia med bitches og liksom amerikansk gangsterprat og frekk oppførsel er bare ekstremt pinlig å se på. Er det produksjonen som har lurt henne til å oppføre seg sånn? Eller tror hun virkelig at hun er kul og likandes da? Jeg gir meg over. hehe, er nok ikke produkjsonen som har lurt henne til å oppføre seg sånn, vet hvem hun er..og det er akkurat slik hun er! Likevel så tror jeg hun gjør seg til, leker litt dum får å få oppmerksomhet, dere får se et par ukloke utsagn i kveldens episode...Er det bare jeg som hater jenter som leker dum forresten? Jeg blir så irritert over det!
Tonus Skrevet 29. mars 2012 #2197 Skrevet 29. mars 2012 hehe, er nok ikke produkjsonen som har lurt henne til å oppføre seg sånn, vet hvem hun er..og det er akkurat slik hun er! Likevel så tror jeg hun gjør seg til, leker litt dum får å få oppmerksomhet, dere får se et par ukloke utsagn i kveldens episode...Er det bare jeg som hater jenter som leker dum forresten? Jeg blir så irritert over det! Jenter som er mindre smarte spiller ofte på det ved å gjøre seg litt dummere enn de er for å få det som de vil ja :gjeiper: Og ja, det kan være rimelig irriterende
Gjest Linda sofie Skrevet 29. mars 2012 #2198 Skrevet 29. mars 2012 (endret) Jeg digger Alins jeg. Slike som henne lager bra tv og gjør ikke ph så kjedelig å se på. Dere kan si hva dere vil om Victoria, Petter, Stine Marie f.eks, men de lagde tross alt bra tv Samme gjør Alina, Iselin o v. At folk vil at de som lager drama skal dra er veldig rart. Jeg vil heller at Nina, Camilla, Stian, Tommy skal dra. De er kjedelige. Agree. Det er ikke noe gøy når alle oppfører seg pent og er bestfriends. Men Iselin går meg på nervene noen ganger. Endret 29. mars 2012 av Linda sofie
Spiralis Skrevet 29. mars 2012 #2199 Skrevet 29. mars 2012 Jada, men det måtte vært en tøffehelt som ville vært slaven hennes Alina med pisk...... 2
Arlea Skrevet 29. mars 2012 #2200 Skrevet 29. mars 2012 Jeg, som dere håper at Alina blir. Særlig nå som de andre deltakerne har blitt mer obs på hvor rar hun er. Men samtidig er det jo litt dritt om Camilla må ryke også. Ikke at Paradise noen gang har vært et rettferdig spill, men dersom Camilla ryker pga. tvisten blir det veldig urettferdig. Jeg liker jo at spillerne ikke har full kontroll. Men samtidig blir det jo meningsløst å forsøke å forholde seg til spillet om tvister settes inn siste dagen.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå