Gjest Elihol Skrevet 28. mars 2012 #2161 Skrevet 28. mars 2012 Are har på mystisk vis rykket opp i Ph deltagere jeg syns er morsom. Helt enig i det! Likte han overhodet ikke i begynnelsen, og kan ikke akkurat si han er favoritten min heller, men det bedrer seg. Han kan være morsom i blant Begynner også å forstå hva han sier nå, utrolig nok.
pinar Skrevet 28. mars 2012 #2162 Skrevet 28. mars 2012 Helt enig i det! Likte han overhodet ikke i begynnelsen, og kan ikke akkurat si han er favoritten min heller, men det bedrer seg. Han kan være morsom i blant Begynner også å forstå hva han sier nå, utrolig nok. Ja dialekten har plutselig blitt tydeligere! eller så er det ørene våres det har skjedd no med.
Gjest Raindrops Skrevet 28. mars 2012 #2163 Skrevet 28. mars 2012 Hvorfooooor må Snookie snakke så mye engelsk? Hun kan det jo ikke i det hele tatt 5
pinar Skrevet 28. mars 2012 #2164 Skrevet 28. mars 2012 Hvorfooooor må Snookie snakke så mye engelsk? Hun kan det jo ikke i det hele tatt Jeg tror favoritt setningen hennes er: "Skjønner dere hva jeg mener"??? På sin dialekt. 1
Chloe- Skrevet 28. mars 2012 #2165 Skrevet 28. mars 2012 Fulgte med på dagens episode sånn halvveis. Og så lurte jeg på noe. Var det ikke sånn at Alina ikke fikk fortelle om "oppdraget"? Men så fortalte hun det til alle, rett etter hun hilste på Alexandra ved bassenget? Og forresten, var det noen andre som leste ParadiseSpanky-bloggen fra i fjor? Savn! 1
pinar Skrevet 28. mars 2012 #2166 Skrevet 28. mars 2012 Fulgte med på dagens episode sånn halvveis. Og så lurte jeg på noe. Var det ikke sånn at Alina ikke fikk fortelle om "oppdraget"? Men så fortalte hun det til alle, rett etter hun hilste på Alexandra ved bassenget? Og forresten, var det noen andre som leste ParadiseSpanky-bloggen fra i fjor? Savn! Jeg tror det var sånn at hun ikke fikk fortelle om det under frokosten da hun skulle "velge" en date.
AnonymBruker Skrevet 28. mars 2012 #2167 Skrevet 28. mars 2012 Jeg tror det var sånn at hun ikke fikk fortelle om det under frokosten da hun skulle "velge" en date. Det sto i brevet at hun skulle holde oppdraget hemmelig. Tror Chloe har rett, faktisk. Spennende å se hvilke det får konsekvenser det får for Ailina at hun har røpet hele sullamitten for samtlige hvis det var slik at hun ikke skulle det.
AnonymBruker Skrevet 28. mars 2012 #2168 Skrevet 28. mars 2012 Alexandra virker jo som ei likanes jente og slett ikke like teit som Iselin. greit de har samme interesser, men jeg tror nok Alexandra har adskillig mer å rutte med enn Iselin. Ikke bare er Iselin mildt sagt uintelligent, men nå begynner hun å "spille spillet" og leke liten bitch. Hun fremstår ikke som riktig like søt og uskyldig som før. Jeg har mistet siste rest av respekt for Fniselin etter at hun begynte å leke tøff spiller. Selv om jeg blir litt flau på Alinas vegne siden hun har sladret litt mye og fått det tilbake midt i fleisen, så synes jeg hun er litt kul. Tøff i trynet og tør å prate folk midt i mot, og hun spiller faktisk spillet. Jeg skulle ønske både Alina og Alexandra kunne ha blitt værende, de er jo begge flinke til å skape liv på hver sine måter! 2
Gjesten Skrevet 28. mars 2012 #2169 Skrevet 28. mars 2012 Det sto i brevet at hun skulle holde oppdraget hemmelig. Tror Chloe har rett, faktisk. Spennende å se hvilke det får konsekvenser det får for Ailina at hun har røpet hele sullamitten for samtlige hvis det var slik at hun ikke skulle det. Det stod i brevet hun fikk på daten med Tommy at hun skulle avsløre det. Hvilket får meg til å lure på hvorfor det var en hemmelighet i utgangspunktet
Gjest Raindrops Skrevet 28. mars 2012 #2170 Skrevet 28. mars 2012 Det stod i brevet hun fikk på daten med Tommy at hun skulle avsløre det. Hvilket får meg til å lure på hvorfor det var en hemmelighet i utgangspunktet Det var vel bare så hun ikke skulle si noe under frokosten. Men jeg er enig, det gir ikke så mye mening. Det samme ville jo skjedd enten folk visste det eller ei. 1
Gjesten Skrevet 28. mars 2012 #2171 Skrevet 28. mars 2012 Det var vel bare så hun ikke skulle si noe under frokosten. Men jeg er enig, det gir ikke så mye mening. Det samme ville jo skjedd enten folk visste det eller ei. Nettopp. Det ville ikke utgjort noen forskjell om de fikk vite det noen timer før... Men det er jo ikke første gang de legger inn meningsløse detaljer. Det var jo det samme med oppdraget til Nina og Stian. Hvorfor måtte de lage et rødt merke på noens dør? De kunne jo bare ha fortalt dem valget sitt.
Gjest .-L-. Skrevet 28. mars 2012 #2172 Skrevet 28. mars 2012 (endret) Denne serien er jo alt for underholdene . Noen andre som syntes det var artig at Blondinen og hun nye (Alexandra) klikket helt sammen? Ellers så er vel Alina et godt eksempel på en som er "direkte", eller rett og slett bare frekk. I tillegg så oppfører hun seg arrogant, og er helt klart en bedreviter, folk blir jo bare lei. Så er det også artig å se kor vanskelig det faktisk er å endre et veldig dårlig førsteinntrykk. Hun Alexandra kom jo inn der og, gjorde ting de andre deltagerne ikke likte. Dette ødelagte sjangsene hennes totalt. Så tror jeg bare de ikke helt klarer hennes personlighetstype heller? Spent på hva som står i brevet til, Camilla, Alina og Alexandra. Ellers heier jeg på Kristin? , hvis det var det hun het. Partneren til Dennis Endret 29. mars 2012 av .-L-.
AnonymBruker Skrevet 28. mars 2012 #2173 Skrevet 28. mars 2012 Ellers heier jeg på Silje? , hvis det var det hun het. Partneren til Dennis Hun heter Kristin 1
AnonymBruker Skrevet 29. mars 2012 #2174 Skrevet 29. mars 2012 Jeg tror favoritt setningen hennes er: "Skjønner dere hva jeg mener"??? På sin dialekt. "Skjønna dokke ka e meina bitches? "
Gjest .-L-. Skrevet 29. mars 2012 #2175 Skrevet 29. mars 2012 Hvorfooooor må Snookie snakke så mye engelsk? Hun kan det jo ikke i det hele tatt Hun er jo døds kul når hun gjør det... Not
Gjest Bobler Skrevet 29. mars 2012 #2177 Skrevet 29. mars 2012 Jeg liker Tommy bedre og bedre. Og Alina syntes jeg at er ordentlig bitch mot Andreas. Herregud, hun oppfører seg som om hun eier hele hotellet og hennes ord er andres lov.. Og hun nye orker jeg ikke snakke om en gang. 1
AnonymBruker Skrevet 29. mars 2012 #2178 Skrevet 29. mars 2012 Hun nye virker veldig dobbelt. Hun virket søt og snill nok da hun snakket norsk og var vanlig, hun så litt trist ut og var åpenbart såret over at ingen likte henne (bortsett fra Iselin). Men den greia med bitches og liksom amerikansk gangsterprat og frekk oppførsel er bare ekstremt pinlig å se på. Er det produksjonen som har lurt henne til å oppføre seg sånn? Eller tror hun virkelig at hun er kul og likandes da? Jeg gir meg over.
naun Skrevet 29. mars 2012 #2179 Skrevet 29. mars 2012 Jeg synes Alexandra virket som en ok jente hvis man ble bedre kjent med hu. Men tror neppe det er tv3 som står bak at hun er sånn - har hørt at hun er slik bak kamerane og. Men tror IQ'en hennes bare er ganske lavt. Men vi får vente å se, og bli mer "kjent" med hu, og se hva slags person hun egentlig er.
Gjest Bobler Skrevet 29. mars 2012 #2180 Skrevet 29. mars 2012 Jeg tror ikke Alexandra skjønner helt hvordan man oppfører seg blant folk. Virker som om hun mangler litt sosiale antenner. Forøvrig så ble jeg irritert over bruket av Chihuahua i introduksjons videoen hennes. Chihuahua er en hund, ikke et tilbehør og jeg syntes det er forkastelig av TV3 å bruke en hund på en slik måte. (Men jeg er en fryktelig engasjert hundeeier og vil tro at flertallet ikke bryr seg! ) 2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå