Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hva er ortografi? :klo:

Skrivefeil

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Kanskje vi skal slutte å mobbe paradise-deltakerne?

• Liker 11
Gjest NerdMedSverd
Skrevet

Kanskje vi skal slutte å mobbe paradise-deltakerne?

Det er jo det denne tråden er til..

• Liker 3
Skrevet

Jeg syns hun ser litt harry ut jeg.. :sjenert: Og puppene ser veldig falske og "sprengte" ut..

Det hadde selvfølgelig vært bedre om de var ekte, men hun er pen når hun pynter seg, selv om hun har mye sminke. Syntes hun framstår som sympatisk og søt.

Skrevet

Rettskrivning :)

AnonymBruker
Skrevet

Skrivefeil

Haha... Bedre enn uttalalsene til ph-deltakerne dette.

Ortografi betyr rettskriving.

• Liker 2
Skrevet (endret)

Haha... Bedre enn uttalalsene til ph-deltakerne dette.

Ortografi betyr rettskriving.

Jammen herrefred da! Det var jo nettopp denne diskusjonen som ble moderert.

Dessuten var det en diskusjon om skrivefeil som ble moderert.

Endret av Mynona-83
AnonymBruker
Skrevet

Håper Snooki blir en stund. Hun lignet sykt! :D

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Flere som likte at Tommy fyrte på Alina?

• Liker 6
Gjest Survival
Skrevet

Er det noen som har linken til den bloggen som handler om Paradise Hotel? Det er en mann (tror jeg) som skriver et sammendrag etter hver episode på en litt humoristisk, sarkastisk måte. :)

Skrevet

Altså - hvorfor er Iselin helt gulorange i trynet??? Ser hun seg ikke i speilet når hun har på tonnet med foundation (eller hva det nå er hun kliner i trynet) og ser at fargen ikke samsvarer med fargen på resten av kroppen?? Det ser jo helt latterlig ut.... *dagens utblåsning*

For å forsvare Iselin piiitelitt så kan jo fargen kanskje ha noe med at det blir litt annerledes på kamera. Jeg husker Paradise for to år siden, da var det flere av jentene som brukte mye eyeliner, og det ble veldig hardt på tv. Mest sannsynlig mer hardt enn irl. Men ikke noe tvil om at Iselin hadde hatt godt av et sminkekurs. Fargen er nok ikke sååå mye bedre irl.

Skrevet

Jeg syns hun ser litt harry ut jeg.. :sjenert: Og puppene ser veldig falske og "sprengte" ut..

Harry, ikke minst pga englevingene på skulderbladene.

• Liker 1
Skrevet

Syns det var teit at alle tre måtte gå til Tommy, jeg. Hadde vært mye mer spennende om de kunne stilt seg hvor som helst, nå er jo alle de andre parene helt ekskludert fra spillet.

Gjest NozMonster
Skrevet (endret)

Syns det var teit at alle tre måtte gå til Tommy, jeg. Hadde vært mye mer spennende om de kunne stilt seg hvor som helst, nå er jo alle de andre parene helt ekskludert fra spillet.

det er jeg enig i! å følge trender når det kommer til tatoveringer, er bare tragisk!

edit: WOPS! jeg skulle qoute Beste, ikke deg xaphan :fnise:

Endret av NozMonster
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

haaaaaahhaaa, iselin har mange morsomme varianter av "skarpeste kniven i skuffen! "

nå sa hun " smarteste kniven i skuffen" ... hun nærmer seg det riktige i det minste :ler:

Hehe, ingenting slår Ares "Mugler i Osen" :hoho: Og det verste av alt er at jeg først ikke klarte å sette fingeren på akkurat hva det var han sa feil heller! Og når de i tillegg klippet inn fjorårets lille-Niclas sin "fisk i mosen" så holdt jeg faktisk på å daue av latter! :hoho:

• Liker 2
Skrevet

Får litt vondt av Alina jeg! Syns det var morsom når hun sa" så du tror så godt om deg selv?! til Andreas når han var så skråsikker på at alle hade hata henne om hun snedte han ut.

Are har på mystisk vis rykket opp i Ph deltagere jeg syns er morsom.

Hva skal man med matte liksom, hvor langt kommer du med å være skoleflink liksom?

(Får Iselin er jo så sosialtintelligent...).

• Liker 4
Skrevet

det er jeg enig i! å følge trender når det kommer til tatoveringer, er bare tragisk!

edit: WOPS! jeg skulle qoute Beste, ikke deg xaphan :fnise:

hehe her går det fort i svingene :fnise:

Skrevet

Ååå jeg er skikkelig skuffa over at Are og Iselin ikke får gjennomført planen sin:( Var så imponert over Ken og Barbie som tydligvis skulle være de første til å faktisk lyve og lure noen, også ødela tv3 alt. Grr.

"Frankenstein var ikke så smart på skolen.. nei jeg mener Einstein"

"Tihi Frankenstein var jo monsteret da"

Og trodde de Einstein oppfant hjulet?? Jeg dauer. Når andre PH-deltagere lurer på om du trenger støttekontakt da er du alvorlig dum altså..ojoj. Men underholdende er det:) Og jeg synes både Alexandra og Iselin virker veldig søte og snille (som i personlighet, ikke utseende-søt)

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...