Gå til innhold

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Det må jo være noe mer enn dette, det kan ikke bare være sånn at Snooki skal konkurrere på samme linje som Camilla..?

Det må jo komme en tvist, Alina og Snooki må jo bli der og lage liv og drama! :bond: Kjedelige Camilla må gå. I år vil vi ha action på Paradise Hotel :skya:

• Liker 3
Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

"Ihjelsminka dverg" :skratte:

Are kommer stadig med fantastiske gullkorn der inne altså, håper han går langt ene og alene av den grunn! Ler hver gang den fyren der åpner kjeften jeg:)

Endret av challenger
  • Liker 7
Skrevet

Ja, det må komme en twist eller noe. jeg vil ikke at snooki skal dra. Hun tror jeg kan lage mye drama.. Å det lker vi.

• Liker 2
Skrevet

Jeg synes også det virker litt merkelig at Snooki liksom skal stjele Tommy fra Camilla ila. en dag..

Skrevet

Ja, det må komme en twist eller noe. jeg vil ikke at snooki skal dra. Hun tror jeg kan lage mye drama.. Å det lker vi.

Jepp, tenk så morsomt det hadde blitt med en krig mellom Snooki og Iselin vs. Alina, det hadde vært gøy det!

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Er det jeg som har dårlig smak eller er Snooki fin på håret? :sjenert: Hvordan kan jeg få sånn hår? Er mørkhåret.

Skrevet

Jeg synes TV3 er litt slemme nå. Greit nok at det å være PH-deltaker er sosialt selvmord i seg selv, men de hadde ikke trengt å lage en halv episode om hvor stygg og lite smart de andre synes Alexandra er.

• Liker 4
Skrevet

Synes Alina har så pent smil, bare synd vi får se det så sjelden..

• Liker 1
Skrevet

Jeg synes TV3 er litt slemme nå. Greit nok at det å være PH-deltaker er sosialt selvmord i seg selv, men de hadde ikke trengt å lage en halv episode om hvor stygg og lite smart de andre synes Alexandra er.

enig spesielt siden de hiver henne ut dagen etterpå!

• Liker 2
Skrevet

HATER ALINA, HUN ER SÅ STYGG

• Liker 3
Gjest Survival
Skrevet

Enig. Jeg hadde dårlige forventninger til jenta, men hun virker faktisk ganske søt og snill. Denne lave intelligensen som de andre prater om at hun har, har jeg ikke sett noe til så langt. Greit, vi har ikke samme interesser med sminke og den slags, men jeg kan respektere jenta utfra hva jeg har sett til nå! :)

• Liker 4
Skrevet

Synes Alina har så pent smil, bare synd vi får se det så sjelden..

helt enig! Hun ser så sur ut hele tiden....

Skrevet

andreas er så sykt keen på camilla

• Liker 2
Gjest Sunshine23
Skrevet

Du hater en person du ikke kjenner altså? Det var da voldsomt.

Jeg vet hvem som ryker til torsdag. Jeg måtte innom spoliertråden. Klarte ikke å holde meg. :fnise:

Skrevet

Enig, dette sørger kg for.

Gjest NozMonster
Skrevet

"Ihjelsminka dverg" :skratte:

Are kommer stadig med fantastiske gullkorn der inne altså, håper han går langt ene og alene av den grunn! Ler hver gang den fyren der åpner kjeften jeg:)

hahaaa :ler:

iselin kan umulig være noe høyere enn alexandra! og kanskje ikke like mye sminke- men iselin sin sminke er i hvertfall ikek noe bedre enn alexandras!

jeg håper det blir et par av andreas og camilla :rodmer:

herregud så søte de er sammen! det virkelig skikkelig som løw with the first sight, sånn omtrent!

• Liker 1
Skrevet

andreas er så sykt keen på camilla

Forstår jeg godt! :wow:

AnonymBruker
Skrevet

det er ganske "frekt" om alexandra ikke får noe fordeler da. Christina fikk jo fredning så hvorfor skal ikke alexandra få det?

AnonymBruker
Skrevet

I går var det Kristin som var latterlig stygg :rolleyes: Hva er pent for deg da?

Gjest NozMonster
Skrevet

haaaaaahhaaa, iselin har mange morsomme varianter av "skarpeste kniven i skuffen! "

nå sa hun " smarteste kniven i skuffen" ... hun nærmer seg det riktige i det minste :ler:

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...