Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Og jeg som ikke aner hvem Snooki er, og aldri har sett på Jersey Shore føler meg litt lost... :sjenert:

Skrevet

"Jeg er den norske Snookie"

tre sekunder senere

"Jeg er one of a kind!"

:filer:

B.I.A.T.S.S.J! :gjeiper:

Skrevet

Går det ann å være mer lik en 14-åring enn Alexandra..?

Ja, Iselin!

Skrevet

Hva sa hun? Jeg er norges svar på Snooki?? Guuud for en idiot.

• Liker 1
Skrevet

Ja, Iselin!

alexandra er 1000 ganger verre!

Skrevet

Ja, Iselin!

Ja.. lissom... hihihihi.. lissom!

Skrevet

"jeg er unik det er ingen andre som meg" "jeg er norwegian snooki" haha seriøst :skratte:

AnonymBruker
Skrevet

Og jeg som ikke aner hvem Snooki er, og aldri har sett på Jersey Shore føler meg litt lost... :sjenert:

Snooki

Skrevet

alexandra er 1000 ganger verre!

Ser ut som om hun og Iselin kommer til å bli gode venner, for et par sier jeg deg bare...

Skrevet

Har Snooki sminket vekk øyekrokene sine?

Gjest NozMonster
Skrevet

Tydeligvis ikke... :sjenert:

det blir jo ikke noe gøy når man forklarer det da, men ab ville ha pupper om hun vinner veddemålet- jeg tror det var for å herme etter iselin :gjeiper:

Skrevet

Herregud å tragisk "snooki" er. Jeg bare ler av henne.

Skrevet

Iselin og Snooki er jo en perfekt duo :fnise: Vet ikke helt hvem som er dummest jeg..

Skrevet

det blir jo ikke noe gøy når man forklarer det da, men ab ville ha pupper om hun vinner veddemålet- jeg tror det var for å herme etter iselin :gjeiper:

Ja, jeg skjønte at AB ville ha pupper hvis h*n vant, derfor jeg sa at det bare var å se på PH. Der er det jo stadig vekk nakne pupper.

Men iselin-linken tok jeg ikke. Har ikke fått med meg at hun har uttalt noe om det... :sjenert:

Skrevet

Skjønner ikke en dritt av hva hun Alexandra sier. Masse blanding av dialekt og engelsk i et voldsomt tempo. Er det mulig å få det teksta? Skjønner aldri hva Are sier heller

Du får tekst på tekst tv side 333 :jepp:

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Ja, jeg skjønte at AB ville ha pupper hvis h*n vant, derfor jeg sa at det bare var å se på PH. Der er det jo stadig vekk nakne pupper.

Men iselin-linken tok jeg ikke. Har ikke fått med meg at hun har uttalt noe om det... :sjenert:

Iselin sa hun ville bruke pengene på silikon. ;) Er spent på hvordan det blir seende ut.

Gjest NozMonster
Skrevet

aaah..noe av det første iselin sa, var at om hun vinner så skal hun bruke pengene på nye pupper ;)

Gjest NerdMedSverd
Skrevet

Haha, hun nye. Vemmelse og grusomhet. Hvor har de gravd opp alle disse folka?

• Liker 1
Skrevet

Herregud, og jeg som trodde at castingen ikke kunne bli bedre.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...