AnonymBruker Skrevet 28. mars 2012 #2021 Skrevet 28. mars 2012 Vet hvem Alexandra(snooki) er, og hun prøver faktisk ikke å kopiere snooki som dere tror, hun har alltid hvert slik som dere så på episoden... Fortell om henne!!
Gjest Sunshine23 Skrevet 28. mars 2012 #2022 Skrevet 28. mars 2012 (endret) Vet hvem Alexandra(snooki) er, og hun prøver faktisk ikke å kopiere snooki som dere tror, hun har alltid hvert slik som dere så på episoden... Oki, men hun er skremmenede lik snooki Endret 28. mars 2012 av Sunshine23
AnonymBruker Skrevet 28. mars 2012 #2023 Skrevet 28. mars 2012 Fortell om henne!! Jeg kjenner ikke henne, men har en del venner som kommer fra samme plass som hun og de har iallefall fortalt meg litt om henne. Er ikke så mye og si enn at hun er akkurat slik som dere ser på paradise, har også hørt at hun går tur med hunden sin i sko med en 15-cm hæl på...Men, for all del, kan hende hun er en kjempe grei jente, men med en gang noen skiller seg ut så ser folk på det som noe negativt
Spiralis Skrevet 28. mars 2012 #2024 Skrevet 28. mars 2012 (endret) Dersom to av de "etablerte" damene må gå så syntes jeg det bør være Nina (hun er alt for kontrolert og anonym) og Kristin (hun har alt for god kontroll og dersom hun går ut blir det skikkelig drama) Camilla må bli på grunn av den søte romantikken. Iselin er et varp! Spillet til Alina lager bølger. Hun som kommer inn i kveld håper jeg inderlig ikke får fredning men blir pælma ut på hue og ræva! Tror jeg må se PH med lyden av dersom jeg skal overleve, om hun blir værende. Endret 28. mars 2012 av Spiralis
Gjesten Skrevet 28. mars 2012 #2025 Skrevet 28. mars 2012 Jeg tror Stian kan bli morsommere hvis det kommer inn noen skikkelige gutter som han kan ha det litt gøy med. De småguttene som er der nå (Dennis og Andreas) er jo bare irriterende. Se for dere Stian sammen med Stian fra for to år siden eller Rasmus fra Paradise DK. Så jeg har fortsatt håp for at han skal bli morsom. Jeg er enig i at Alina lager drama, men jeg blir så "personlig" involvert at jeg vil at hun skal straffes for å være bitch 3
Spiralis Skrevet 28. mars 2012 #2026 Skrevet 28. mars 2012 Jeg er enig i at de som lager drama og action må bli, men jeg er så lei Iselin at jeg flyr på veggen snart. Jeg er så lei at hun er så forbanna fjollete og blond. Også den hihi latteren da. Skuespill eller ikke, hun irriterer meg så Hun MÅ bli. Hadde jo vært skikkelig artig om Are til slutt sprakk og det ble skikkelig krangel mellom de.
naun Skrevet 28. mars 2012 #2027 Skrevet 28. mars 2012 Hun MÅ bli. Hadde jo vært skikkelig artig om Are til slutt sprakk og det ble skikkelig krangel mellom de. haha, det hadde vært artig Virker jo som Are allerede har begynt å gå lei av hu
AnonymBruker Skrevet 28. mars 2012 #2028 Skrevet 28. mars 2012 Are holder vel bare ut med Iselin pga sexen sikkert.
JollyJolly Skrevet 28. mars 2012 #2029 Skrevet 28. mars 2012 enig i det du skriver om å leve seg inn i PH! heheee... det er helt utrolig at i den tiden hvor PH er, så prioriterer man heller å være hjemme for å se det enn å gjøre andre sosiale ting! eller er det bare meg? Hehe, jeg ser det på nettet, så jeg får ikke sett det før halv elleve, noe som betyr at jeg er sent i seng hver bidige kveld og bare får seks timers søvn (jeg trenger minst 13 for å fungere). Så jeg ofrer egentlig liv og helse for PH. Det kjennes som det er verdt det :gjeiper: 1
Gjest NozMonster Skrevet 28. mars 2012 #2030 Skrevet 28. mars 2012 Jeg og har blitt avhengig av PH. Ufattelig! Jeg håper Alina går ut i dag. Liker at sånne suringer får som fortjent. i morgen mener du kanskje? Du er absolutt ikke alene! 21.30 er det paradise-tid og da må jeg være hjemme, benket i sofaen. Uansett! Eller det eneste unntaket her i huset er hvis det er en veldig viktig fotballkamp på tv som samboer må se, da blir det ikke paradise på tv men på nett Men det aller verste er ikke at jeg blir så usosial, men at det går utover nattesøvnen min. Skulle helst vært i seng klokka 22 for å komme meg opp når klokka ringer, men det går ikke nå de neste månedene.. Da er det bare å komme gjespende på jobb:p heheee, godt vi ikke er samboere da hadde vi aldri kommet oss utenfor døra, med tanke på hotel cæsar, ph, og tydeligvis kg-avhengigheten vår det er i dag det er pandoras ekse? er det ikke?
challenger Skrevet 28. mars 2012 #2031 Skrevet 28. mars 2012 heheee, godt vi ikke er samboere da hadde vi aldri kommet oss utenfor døra, med tanke på hotel cæsar, ph, og tydeligvis kg-avhengigheten vår
MissStiles Skrevet 28. mars 2012 #2032 Skrevet 28. mars 2012 Jeg og har blitt avhengig av PH. Ufattelig! Velkommen i klubben!
Gjesten Skrevet 28. mars 2012 #2033 Skrevet 28. mars 2012 i morgen mener du kanskje? Ja, det mente jeg selvfølgelig Enda et godt argument for at du skal flytte nærmere: Da kunne vi sett på PH sammen!
Gjest NozMonster Skrevet 28. mars 2012 #2034 Skrevet 28. mars 2012 Ja, det mente jeg selvfølgelig Enda et godt argument for at du skal flytte nærmere: Da kunne vi sett på PH sammen! det er jeg enig i! må flytte innen neste vinter setter inn, så godt mulig jeg nærmer meg åsstedet ditt da kanskje det blir paradise-dater på neste sesong av PH 1
Gjest badeand1 Skrevet 28. mars 2012 #2035 Skrevet 28. mars 2012 har begynt å se på pga iselin, jeg, den dama fasinerer meg
Gjest HunterLady Skrevet 28. mars 2012 #2036 Skrevet 28. mars 2012 Jeg gleder meg til å se hvordan "Snookie" oppfører seg.. Hun virket usmakelig! :gjeiper:
challenger Skrevet 28. mars 2012 #2038 Skrevet 28. mars 2012 Skjønner jeg godt, hun er ganske så spesiell. På en fest her jeg bor for noen år siden snakket hun med en fyr i 5 min, gikk inn på soverommet , da en skulle inn på rommet for å legge seg lå hun der og hadde det koselig med fyren hun hadde pratet med i 5 minutter! Men sant skal sies, hun er visst veldig koselig, og det finnes jo ikke noe vondt i jenta Og hun påstår at hun ikke er løs?
AnonymBruker Skrevet 28. mars 2012 #2039 Skrevet 28. mars 2012 Jeg gleder meg til å se hvordan "Snookie" oppfører seg.. Hun virket usmakelig! :gjeiper: jeg å. Jeg håper ikke hun kommer til å snakke slik" hey bitches. Party is here. Was up osv" DA blir jeg irritert, 1
Gjest HunterLady Skrevet 28. mars 2012 #2040 Skrevet 28. mars 2012 jeg å. Jeg håper ikke hun kommer til å snakke slik" hey bitches. Party is here. Was up osv" DA blir jeg irritert, Det tror jeg de andre deltakerne blir også Men seriøst, hun er iallefall utadvendt! Mangler ikke på det! :gjeiper:
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå