plix Skrevet 3. mai 2012 #5061 Skrevet 3. mai 2012 Andreas og Camilla igjen. Vet ikke helt HVA det er med de to som irriterer meg? Noen forslag? Andreas er så.. eiesyk? Eller er det rett? Noe skurrer skikkelig der, likte Camilla bedre før Andreas fikk kloa i henne 3
Gjest NozMonster Skrevet 3. mai 2012 #5062 Skrevet 3. mai 2012 Mads hadde trekant rett før han kom inn? Jeg hadde også fått det for meg at han var jomfru... det er sikkert bare et skalkeskjul for denne jomfrudommen hans 1
Mynona Skrevet 3. mai 2012 #5063 Skrevet 3. mai 2012 Men altså.. Mads og iselin hadde da sex første dagen til Mads... Eller har jeg drømt? 1
Vulpes Skrevet 3. mai 2012 #5064 Skrevet 3. mai 2012 Stian er fremdeles min desiderte favoritt der inne. Real kar! Morsom og lun og god. Også liker jeg at han ser litt mer objektivt på ting, og kan se situasjoner fra andres ståsted - f.eks. situasjonen i dag med Miguel, Kristin og Christina. Hadde bare vært enda kulere om han hadde sagt noe høyt til de andre og. Men for alt vi vet gjorde han det, vi får jo ikke se alt. 7
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2012 #5065 Skrevet 3. mai 2012 Mads hadde trekant rett før han kom inn? Jeg hadde også fått det for meg at han var jomfru... Må bare si meg enig, det guttegliset lyser ikke av erfaring. Eller kanskje pappaen hans har betalt for at gullet sitt skulle bli kvitt jomfrudommen sin? (Ehm NÅ var jeg slem.. Men om han leser dette så kan han få lov å forsvare seg altså ) 1
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2012 #5066 Skrevet 3. mai 2012 Andreas og Camilla igjen. Vet ikke helt HVA det er med de to som irriterer meg? Noen forslag? Andreas er så.. eiesyk? Eller er det rett? Noe skurrer skikkelig der, likte Camilla bedre før Andreas fikk kloa i henne Andreas virker sykelig sjalu. Rødt lys, rødt lys! 2
Gjesten Skrevet 3. mai 2012 #5067 Skrevet 3. mai 2012 Men altså.. Mads og iselin hadde da sex første dagen til Mads... Eller har jeg drømt? Du har drømt Klining og tafsing bare. Jeg tror nok Mads har klart å lure noen tupper i seng etter å sjenket dem kanakas, men jeg tviler på at han har vært i noen seriøse forhold og hatt mye god sex med samme person. 3
Gjest Elihol Skrevet 3. mai 2012 #5068 Skrevet 3. mai 2012 (endret) Men altså.. Mads og iselin hadde da sex første dagen til Mads... Eller har jeg drømt? Det har jeg ikke fått med meg Har vel enten gullfiskhukommelse, eller så hadde jeg nesa begravd i denne tråden uten å følge med på tven... Tror ikke jeg har gått glipp av en episode enda. Edit: Hadde visst ikke skjedd alikevel. Endret 3. mai 2012 av Elihol 1
corrado Skrevet 3. mai 2012 #5069 Skrevet 3. mai 2012 (endret) HEIA STIAN! Ærlig, snill, logisk, smart, rettferdig å bare rett igjennom godkar Synd med Iselin, men hun ble advart... Men hun er uheldigvis ikke utstyrt med den smarteste tankegangen! sikker på at Stian hadde kunnet fått henne langt hvis hun hadde hørt på ham. Endret 3. mai 2012 av corrado 1
Gjest Bobler Skrevet 3. mai 2012 #5070 Skrevet 3. mai 2012 Fikk så vondt av Iselin når hun gråt i sta Litt trist at Kristin røyk, kunne heller ønske det var frøken bitch 2
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2012 #5071 Skrevet 3. mai 2012 http://www.seher.no/894968/paradise-iselin-hevder-hun-ikke-fikk-stille-seg-bak-mads (det er ingen spoilere i linken for de som er redd for det) Håper virkelig det ikke er sant det Iselin sier, skulle likt å vite grunnen til det iallefall!
Gjesten Skrevet 3. mai 2012 #5072 Skrevet 3. mai 2012 Jeg tror nok tv3 styrer mer enn vi får vite. At de må styre litt, synes jeg er greit, men at de skal diktere hvor folk får stå, blir for dumt. Da er det jo ikke en konkurranse lenger, kun en såpeopera. 7
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2012 #5073 Skrevet 3. mai 2012 Jeg tror nok tv3 styrer mer enn vi får vite. At de må styre litt, synes jeg er greit, men at de skal diktere hvor folk får stå, blir for dumt. Da er det jo ikke en konkurranse lenger, kun en såpeopera. Kunne ikke sagt det bedre selv!
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2012 #5074 Skrevet 3. mai 2012 http://www.seher.no/894968/paradise-iselin-hevder-hun-ikke-fikk-stille-seg-bak-mads (det er ingen spoilere i linken for de som er redd for det) Håper virkelig det ikke er sant det Iselin sier, skulle likt å vite grunnen til det iallefall! Noen lyver i så fall, tv 3 benekter dette. Jeg lurer på hvem som lyver??
Sol79 Skrevet 3. mai 2012 #5075 Skrevet 3. mai 2012 (endret) http://www.seher.no/894968/paradise-iselin-hevder-hun-ikke-fikk-stille-seg-bak-mads Det beste med hele artikkelen er at Se & Hør også bruker ordet "stelle". :gjeiper: Og det blir faktisk brukt konsekvent gjennom hele artikkelen! På grunn av at alle «Paradise Hotel»-deltagerene signerer en avtale som begrenser hva de kan si om selve TV-produksjonen, vil ikke Iselin gå i detalj om hvorfor hun ikke fikk stelle seg bak Mads. Endret 3. mai 2012 av Sol79 9
Sophia Skrevet 3. mai 2012 #5076 Skrevet 3. mai 2012 Det beste med hele artikkelen er at Se & Hør også bruker ordet "stelle". :gjeiper: Haha det reagerte jeg også på! 1
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2012 #5077 Skrevet 3. mai 2012 Det beste med hele artikkelen er at Se & Hør også bruker ordet "stelle". :gjeiper: Ja, dette er jo mye mer interessant enn det faktum at det kommer fram at tv3 dikterer valgene. 2
Mynona Skrevet 3. mai 2012 #5078 Skrevet 3. mai 2012 Det beste med hele artikkelen er at Se & Hør også bruker ordet "stelle". :gjeiper: DET la jeg merke til og!! 1
Sol79 Skrevet 3. mai 2012 #5079 Skrevet 3. mai 2012 Ja, dette er jo mye mer interessant enn det faktum at det kommer fram at tv3 dikterer valgene. Jeg blir ikke så overrasket over det. 1
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2012 #5080 Skrevet 3. mai 2012 Jeg blir ikke så overrasket over det. Det at de styrer i kulissene er kanskje ikke overaskende. Men hadde aldri trodd at de ville nekte en deltaker og stille seg en plass, da er hele poenget med spillet borte. 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå