JollyJolly Skrevet 26. mars 2012 #1661 Del Skrevet 26. mars 2012 Hurra for mandag! Jeg synes også det er for lenge å vente fredag - mandag. Jeg rekker jo å miste interessen på de dagene (nesten). Og jeg håper virkelig ikke de tar påskeferie. Da faller jeg kanskje helt av. Kanskje. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Karm a Skrevet 26. mars 2012 #1662 Del Skrevet 26. mars 2012 Dennis er tynn, spjælete, har gule tenner og et ganske grufullt hår. Han virker litt morsom og sympatisk, men pen??! Nei. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Raindrops Skrevet 26. mars 2012 #1663 Del Skrevet 26. mars 2012 Dennis er tynn, spjælete, har gule tenner og et ganske grufullt hår. Han virker litt morsom og sympatisk, men pen??! Nei. Enig. Han er ikke mer enn helt gjennomsnittlig. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest NerdMedSverd Skrevet 26. mars 2012 #1664 Del Skrevet 26. mars 2012 Mandag, mer Paradise 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KaDust Skrevet 26. mars 2012 #1665 Del Skrevet 26. mars 2012 Dennis er stygg som fy, hilsen ei som er under 23. :gjeiper: Nei, tenk at jeg faktisk gleder meg til enda en uke med paradise. Jeg som trodde jeg aldri kom til å se på denne dritten. Faen ta samboern altså. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. mars 2012 #1666 Del Skrevet 26. mars 2012 Dennis er stygg som fy, hilsen ei som er under 23. :gjeiper: Nei, tenk at jeg faktisk gleder meg til enda en uke med paradise. Jeg som trodde jeg aldri kom til å se på denne dritten. Faen ta samboern altså. Jeg synes det er lavmål å kalle andre mennesker for stygge Uansett om de er med på paradise hotel eller ikke. Skjerpings. 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vulpes Skrevet 26. mars 2012 #1667 Del Skrevet 26. mars 2012 Jeg er så spent på hvordan jenta som kommer inn i kveld er! Håper hun enten spiller spillet til tusen, og/eller at hun lager mye drama. Eller at hun bare er rett ut dritrar så klart, det er også gøy. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KaDust Skrevet 26. mars 2012 #1668 Del Skrevet 26. mars 2012 Jeg synes det er lavmål å kalle andre mennesker for stygge Uansett om de er med på paradise hotel eller ikke. Skjerpings. Jeg må da få lov til å synes andre mennesker er mindre pene (stygge). Samme hvor de er fra, eller hvor de er sett. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dyregod Skrevet 26. mars 2012 #1669 Del Skrevet 26. mars 2012 Endelig ny uke med paradise! Jeg vet dessverre mer om hun som kommer inn idag fordi idiotene i dagsavisen skrev idag alt som skulle skje på paradise i tvguiden:( Det skal jeg aldri lese igjen! Vi snakkes her inne senere da folkens;-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Solbærsaft Skrevet 26. mars 2012 #1670 Del Skrevet 26. mars 2012 Endelig ny uke med paradise! Jeg vet dessverre mer om hun som kommer inn idag fordi idiotene i dagsavisen skrev idag alt som skulle skje på paradise i tvguiden:( Det skal jeg aldri lese igjen! Vi snakkes her inne senere da folkens;-) Dagsavisen? Innbilte meg at dagsavisen forsøkte å fremstå som seriøs, og som alt annet enn se&hør? Gleder meg som en unge til i kveld. Kjempespent på dama som kommer inn! Håper hun skaper action der inne. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KaDust Skrevet 26. mars 2012 #1671 Del Skrevet 26. mars 2012 Er også spent på hun nye. Skulle ønske klokka tikka litt fortere Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dyregod Skrevet 26. mars 2012 #1672 Del Skrevet 26. mars 2012 Dagsavisen? Innbilte meg at dagsavisen forsøkte å fremstå som seriøs, og som alt annet enn se&hør? Gleder meg som en unge til i kveld. Kjempespent på dama som kommer inn! Håper hun skaper action der inne. Ja, de skrev veldig mye om programmet og andre programmer i tvguiden bakerst. Da klarte de å avsløre noe om jenta og flere ting som jeg helst ikke ville vite. Det er noen som skriver altfor mye på de tvguidene syns jeg. Ikke at det er verdens undergang altså Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. mars 2012 #1673 Del Skrevet 26. mars 2012 Jeg må da få lov til å synes andre mennesker er mindre pene (stygge). Samme hvor de er fra, eller hvor de er sett. Du kan si hva du vil, men det er virkelig lavmål å kalle andre mennesker for stygge. Da kan du heller si mindre pen hvis du på dø og liv må kommentere at du synes noen ikke ser bra ut. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest NozMonster Skrevet 26. mars 2012 #1674 Del Skrevet 26. mars 2012 Du kan si hva du vil, men det er virkelig lavmål å kalle andre mennesker for stygge. Da kan du heller si mindre pen hvis du på dø og liv må kommentere at du synes noen ikke ser bra ut. hva har det å si? om kadust begynner å si "mindre pen" nå, så skjønner jo alle at hun enkli mener stygg og desuten så er det forskjell på å være mindre pen, og stygg. akkuratt i PH så synes jeg ikke det er såå dårlig gjort å kommentere utseende deres selvom man ikke har noe positivt å si- det er trossalt så innmari trynefaktor på PH, og det vet de før de melder seg på! de ber jo om at vi skal diskutere utseende deres! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. mars 2012 #1675 Del Skrevet 26. mars 2012 hva har det å si? om kadust begynner å si "mindre pen" nå, så skjønner jo alle at hun enkli mener stygg og desuten så er det forskjell på å være mindre pen, og stygg. akkuratt i PH så synes jeg ikke det er såå dårlig gjort å kommentere utseende deres selvom man ikke har noe positivt å si- det er trossalt så innmari trynefaktor på PH, og det vet de før de melder seg på! de ber jo om at vi skal diskutere utseende deres! Har jeg sagt man ikke skal kommentere utseende dems? Nei. Jeg bar jeg synes det er lavmål å kalle andre stygge. bare fordi de er med på ph, så er ikke det en unnskyldning for at folk i denne tråden kaller folk både for stygge og ekkle. Å jeg hat tross alt fått 10 plusser, å jeg er ikke den eneste som mener dette er unødvendig. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KaDust Skrevet 26. mars 2012 #1676 Del Skrevet 26. mars 2012 Herlighet, glad det er ytringsfrihet i dette landet selvom noen tar seg veldig nær av at noen synes andre er stygge... Og takk for støtten Noz. :gjeiper: Men jeg synes hovedsaklig han er stygg pga det utrolig store egoet hans. Fy faen, finnes det noe mer turn-off? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. mars 2012 #1677 Del Skrevet 26. mars 2012 Tidligere ble tråden moderert når folk kalte Iselin stygg, hvorfor skjer ikke det samme når folk kaller Dennis stygg? 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sunshine23 Skrevet 26. mars 2012 #1678 Del Skrevet 26. mars 2012 Jeg må si meg enig med anonym. Jeg synes det er en uting å si at andre mennesker stygge. Anyways, så er jeg spent på hun som sjekker inn i kveld. Håper hun kan lage litt action Hun er jo blond tror jeg. Kanskje Are velger hun ovenfor Iselin? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bringebærjenta Skrevet 26. mars 2012 #1679 Del Skrevet 26. mars 2012 Æsj... jeg klarte ikke å vente så jeg så kveldens og morgendagens episode på viaplay. Ikke gøy når man ligger forran og ikke kan dele sin frustrasjon med noen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest NozMonster Skrevet 26. mars 2012 #1680 Del Skrevet 26. mars 2012 Herlighet, glad det er ytringsfrihet i dette landet selvom noen tar seg veldig nær av at noen synes andre er stygge... Og takk for støtten Noz. :gjeiper: Men jeg synes hovedsaklig han er stygg pga det utrolig store egoet hans. Fy faen, finnes det noe mer turn-off? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå