Gå til innhold

Paradise Hotel 2012

mia83

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

AnonymBruker

Alina virker jo skikkelig gretten, flere av guttene har jo slit med henne, hun gjør ikke akuratt smarte trekk med å oppføre seg som ei kjerring!!

Enig, hvem tror hun at hun er!

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Liker du Stian? Er han noe pen da?

Ja, jeg synes han er trivelig. Virker som en artig kar og en snill mann.

Er du den ABen som slenger rundt med alle disse utseende-spørsmålene?? Er det du som måtte kommentere alt jeg sa spydig i Fristet tråden?

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Ja, jeg synes han er trivelig. Virker som en artig kar og en snill mann.

Er du den ABen som slenger rundt med alle disse utseende-spørsmålene?? Er det du som måtte kommentere alt jeg sa spydig i Fristet tråden?

Nope, ikke meg det. =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Thessie!

alle som ser på paradise er like patetiske som de i showet!

Og alle som går inn på tråder for å komme med sånne kommentarer er også patetisk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bra at Stian fikk bli. Phuu.

Gleder meg til mandag allerede :) Lurer på åssen hun nye jenta ser ut.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og alle som går inn på tråder for å komme med sånne kommentarer er også patetisk!

Nei, de er faktisk mer patetiske. Spesielt når de poster som AB ;)

Endret av smalls
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

sant de nye kommer på mandager? er å spent på hun nye spesielt siden hu der russiske kjerringa alina sa at hun var "rar" eller noe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

sant de nye kommer på mandager? er å spent på hun nye spesielt siden hu der russiske kjerringa alina sa at hun var "rar" eller noe.

Alina synes vel alle er rare :fnise:

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Slowpoke

Godt Stian fikk bli ja :)

Disse fire kveldene går alt for fort :gjeiper: Høres ikke ut som om jeg har noe liv uten om paradise, men her er eneste plassen jeg får dele min (uforståelige) entusiasme for programmer :fnise:

Lurer på hvordan den nye jenta er. Skal nok ikke så mye til for at Alina synes noen er rare så jeg stoler ikke helt på henne :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

heheee, det var mye søtere da madde fra i fjord skrev "bRRRRRRev!" med den voldomme skarre R`eb :fnise:

Det heter fjor, altså uten d.

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er så glad for at Stian fikk bli! Er så deilig at det er en som ikke er "typisk paradise" der. Pluss at han har selvironi. Aah, digger han! :klemmer:

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker

Er jeg den eneste som synes det er kjipt at Fredrik gitt ut?

Nå som det endelig kunne ha blitt litt LOOVE på gang! :rodmer:

Er jo ganske så tydelig at han og Nina er tiltrukket av hverandre (kanskje nesten litt forelsket til og med). Lurer på om det skjedde noe mellom dem i etterkant?

Hadde spillerne her tenkt litt mer taktisk, så hadde jo både Fredrik og Stian fått bli, og Tommy røket ut.

Skjønner valget til Nina, men det var jo så tydelig at hun ikke ville velge bort den hun har følelser for... Forferdelig, kan jeg tenke meg.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

29 er vel ikke så gammel, folk helt opp til 35 kan søke. I den danske som går nå har det vært med to damer på 30(de ser litt slitt ut i forhold til de andre jentene).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest NozMonster

jo, jeg synes også det er kjipt at fredrik gikk ut, men jeg ville heller at stian skulle bli enn han.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...