Gå til innhold

Paradise Hotel 2012

mia83

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Are er jo egentlig veldig kjekk, men han er det perfekte eksempelet på at personlighet er viktigst. Han blir rett og slett ufyselig med den oppførselen.

Også den lespinga da. Tror ikke det hadde plaget meg om det hadde vært en koselig fyr, men når han i tillegg er gørrekkel, så blir det bare for mye.

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Lespinga understreker det tilbakestående inntrykket han gir av seg selv, spessielt hvis han ler etter noe han har sagt, heeh :fnise:

Han kan ta seg bra ut på et stillbilde, men med en gang ahn åpner kjeften så rakner alt han så hardt prøver å fremstille seg som. Helt tom, personlighetsløs.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Han Are karen har vært sammen med en 15 år gammel jente før han begynte på Paradise... sier litt om han

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Misteltein

Hvis Are hadde holdt kjeft, så definitivt noe å se på.

Noe å holde en samtale med...? Ehm, nei. Han har en ekkel personlighet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er enig med de øvrige. Are er en slask, og jeg får grøssninger av pedoblikket han sender meg gjennom TVen. :kjefte:

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest True Khaleesi

Jeg har ikke sett på PH dette året.. Men føler jo nå at jeg må få ut fingern å begynne å dømme!! Gleder meg til neste mandag! :D

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Misteltein

Han Are karen har vært sammen med en 15 år gammel jente før han begynte på Paradise... sier litt om han

Er han ikke 20?

Endret av Misteltein
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Er han ikke 20?

Ja... men er en vesentlig forskjell på en jentunge på 15 vs 20, og 25 vs 20 år....

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Misteltein

Ja... men er en vesentlig forskjell på en jentunge på 15 vs 20, og 25 vs 20 år....

Jeg vet om flere som har hatt 15 vs 20 uten at det er noe galt med dem. Jeg trodde det var ganske normalt?

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Ikke så veldig big deal det. Var sammen med en på 19 da jeg var 15. Han var umoden for alderen, jeg var moden. Det funka.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Ikke så veldig big deal det. Var sammen med en på 19 da jeg var 15. Han var umoden for alderen, jeg var moden. Det funka.

Selv om du var det så betyr ikke det at det er greit :klaske:

Folk over 18 har ingenting med et BARN under 16 å gjøre. Uansett. Det er rett og slett ekkelt.

• Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Selv om du var det så betyr ikke det at det er greit :klaske:

Folk over 18 har ingenting med et BARN under 16 å gjøre. Uansett. Det er rett og slett ekkelt.

Synes du. Det er ikke spesielt unormalt.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

jeg ble sammen med en på 23 når jeg var 15, og selv om jeg nå i voksen alder synes det er helt sprøtt å tenke på, så varte det faktisk i 6 år og vi var helt enormt glade i hverandre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Synes du. Det er ikke spesielt unormalt.

Det gjør det ikke mindre greit.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Det gjør det ikke mindre greit.

Nei, det gjør ikke det, bra vi er enige i at det er greit da :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg vet om flere som har hatt 15 vs 20 uten at det er noe galt med dem. Jeg trodde det var ganske normalt?

Ikke normalt i mine kretser hvertfall :)

Men apropo PH, lurer på om det kommer noen nye snart jeg :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja altså, det kommer jo noen nye hver mandag da.... :sjenert:

Mm mulig jeg er PH dum, men jeg visste ikke at det kom noen nye fast hver Mandag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Raindrops

Mm mulig jeg er PH dum, men jeg visste ikke at det kom noen nye fast hver Mandag.

Det er heldigvis ingenting å skamme seg over :gjeiper:

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...