Curlyme Skrevet 13. mars 2012 #541 Del Skrevet 13. mars 2012 Jeg pleier å snakke før jeg tenker og da kommer det ganske mange feile ting ut, hehe. Det har hun hvertfall rett i:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mynona Skrevet 13. mars 2012 #542 Del Skrevet 13. mars 2012 Flere som synes Are ser mye eldre ut enn han er? Typen reagerte på det han også, synes han så ut som han var 37, ikke 20:p Tanken har slått meg og. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. mars 2012 #543 Del Skrevet 13. mars 2012 Jeg får en ubehaglig følelse av å høre dere rakke så mye ned på hennes utseendet. Ja rett og slett vondt inni meg. Tenk om hun ser dette? 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mirama Skrevet 13. mars 2012 #544 Del Skrevet 13. mars 2012 Haha, måtte le litt av den artikkelen, morsomt skrevet. "Ellers er jeg med chiahuaen min, og vi fester og koser oss. Men hunden fester ikke altså ". Men - jeg synes dere er litt stygge mot Iselin. Man sier ikke at folk burde tatt plastiske operasjoner, fordi de er så stygge i trynet. Når det er sagt, så er jeg enig i at hun er dum som et brød.. Huff, er det mulig-. Hvor finner tv3 disse folka? Tror aldri i mitt 25 år gamle liv at jeg har møtt en slik jente. 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mynona Skrevet 13. mars 2012 #545 Del Skrevet 13. mars 2012 http://comoyo.no/filter/paradise-hotel-dag-2-guttene-ler-sann-«haehae»-latter-nar-de-finner-ut-at-noen-har-hatt-sex/ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Elihol Skrevet 13. mars 2012 #546 Del Skrevet 13. mars 2012 Er helt enig. Jeg syne sikke Iselin er stygg. Hadde hun gått uten sminke, tatt av extensions og farget håret mørkere blondt eller brunt, hadde hun sett ut som en vanlig, søt jente. Personlighet og IQ er en annen sak 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
challenger Skrevet 13. mars 2012 #547 Del Skrevet 13. mars 2012 http://comoyo.no/filter/paradise-hotel-dag-2-guttene-ler-sann-«haehae»-latter-nar-de-finner-ut-at-noen-har-hatt-sex/ Fantastisk! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anon Skrevet 13. mars 2012 #548 Del Skrevet 13. mars 2012 Hahhaha, når Are snakker. Jeg dør, alt jeg hører er "hnhjhgjjjjn" med lesbing (!!!!!). Katastrofe 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Audrina Skrevet 13. mars 2012 #549 Del Skrevet 13. mars 2012 Mulig dette er nevnt tidligere, men jeg orker ikke bla veldig langt bakover Starter her jeg! Iselin! Hvor mange uker var hun med i Dagens Mann uten at hun fikk seg date? Under 12 timer etter akomst til Hotellet har hun seg med noen Jeg tror faktisk dette kan bli en underholdende sesong.. En litt teit gjeng med deltagere, men det husker jeg at jeg synes om "Fristet" gjengen i starten og. De var jo en perfekt gjeng for et slikt realityshow Hittil liker jeg Fredrik (cute! ) og Dennis best. Har ikke gjort meg opp noe spesiellt inntrykk av noen av jentene enda (bortsett fra Iselin.....). 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Xaphan Skrevet 13. mars 2012 #550 Del Skrevet 13. mars 2012 Jeg er spent på å se mer av Camilla og Fredrik jeg. De har ikke fått mye tid på skjermen hittil, så jeg er usikker på hva jeg synes om dem. Jeg tipper Bjørnar får en fredning. Håper ikke Stian går ut da, det hadde vært skikkelig nedtur! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest carmii Skrevet 13. mars 2012 #551 Del Skrevet 13. mars 2012 Flere som synes Are ser mye eldre ut enn han er? Typen reagerte på det han også, synes han så ut som han var 37, ikke 20:p JA! Tilogmed kroppen hans ser ut som den tilhører en 40 år gammel (trent) mann! :O 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. mars 2012 #552 Del Skrevet 13. mars 2012 Mulig dette er nevnt tidligere, men jeg orker ikke bla veldig langt bakover Starter her jeg! Iselin! Hvor mange uker var hun med i Dagens Mann uten at hun fikk seg date? Under 12 timer etter akomst til Hotellet har hun seg med noen Når man ikke vil ha date får man mer TV-tid vettu! Hun var vel med på hvert eneste program... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. mars 2012 #553 Del Skrevet 13. mars 2012 Jeg tenkte ikke på det som spoiler en gang jeg, for det er jo ikke sikkert man får sett det på PH. Sånn som Maren og Joachim, det fikk jeg ikke med meg før for et par dager sida jeg, men det er jo morro å vite Trodde egentlig det bare gjaldt i forhold til hvem som ble sendt ut, kommer inn, vinner osv jeg, så skjønner at du ikke tenkte på det! Spoilere er alt som har med deltakerne å gjøre. Hvis vi for eks. får vite at to stykker er blitt sammen, så sier det noe om stemningen mellom dem i fremtiden. Hvis de da hater hverandre i serien nå, så vet vi jo at det vil gå over. Ikke noe gøy. Ingen spoiling, takk 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. mars 2012 #554 Del Skrevet 13. mars 2012 Min lenke På dette bildet ser Iselin ut som et barn som er satt mellom tre voksne kvinner. Jeg syns Iselin ser en del yngre ut enn hun er og jeg syns de tre andre ser en del eldre ut enn de er. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Elihol Skrevet 14. mars 2012 #555 Del Skrevet 14. mars 2012 Jeg bare påpeker at grunnen til at folk syns det er mer ille at det snakkes stygt om Iselin sitt utseende er fordi de syns hun er lite pen selv, mens Triana som opplagt er deilig må få tåle at noen sier at hun er stygg, ser ut som en fisk og har fæle øynen som er alt for langt fra hverandre. Og selv om modellene i high fashion ikke er klassisk pene så lever de likevel av utseende og må dermed tåle at det er det som blir snakket om. Jeg var ikke på denne tråden i fjor, så hvordan skal kunne forsvare hva andre har sagt? Jeg hadde uansett reagert på den samme måten om noen hadde skrevet så mye stygt om Triana. Og jeg synes heller ikke Iselin er stygg, selv om jeg synes hun hadde vært penere uten sminke og platinablondt hår. Nå er vel Iselin litt modell ved siden av, og har ikke det som en karriere. Hun er såpass lite kjent at det er lett å komme over slike sider som dette om hun søker på navnet sitt, da det ikke er skrevet så mye. De virkelig kjente modellene/kjendisene o.l. har jo ikke mulighet til å følge med på alt som blir skrevet om dem, og når det blir skrevet så mye kan man ikke la seg påvirke av alt heller. Å være på TV eller å ha en bestemt jobb burde ikke være en unnskyldning for nettmobbing. Om hun hadde vært på TV og sagt ting som var rasistiske, sårende eller noe slikt om andre mennesker, da synes jeg det er greit nok å kritisere. Men såvidt jeg vet er det ingen som føler seg støtet av henne, de har bare et behov for å latterliggjøre henne? 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. mars 2012 #556 Del Skrevet 14. mars 2012 Jeg var ikke på denne tråden i fjor, så hvordan skal kunne forsvare hva andre har sagt? Jeg hadde uansett reagert på den samme måten om noen hadde skrevet så mye stygt om Triana. Og jeg synes heller ikke Iselin er stygg, selv om jeg synes hun hadde vært penere uten sminke og platinablondt hår. Nå er vel Iselin litt modell ved siden av, og har ikke det som en karriere. Hun er såpass lite kjent at det er lett å komme over slike sider som dette om hun søker på navnet sitt, da det ikke er skrevet så mye. De virkelig kjente modellene/kjendisene o.l. har jo ikke mulighet til å følge med på alt som blir skrevet om dem, og når det blir skrevet så mye kan man ikke la seg påvirke av alt heller. Å være på TV eller å ha en bestemt jobb burde ikke være en unnskyldning for nettmobbing. Om hun hadde vært på TV og sagt ting som var rasistiske, sårende eller noe slikt om andre mennesker, da synes jeg det er greit nok å kritisere. Men såvidt jeg vet er det ingen som føler seg støtet av henne, de har bare et behov for å latterliggjøre henne? Er ikke helt sikker på hva du vil fram til med første setningen din, men jeg har ikke sagt at du skal forsvare hva andre har sagt heller. Jeg sier heller ikke at det er greit å nettmobbe henne, men at hun må tåle at folk vurderer utseendet hennes til en viss grad da hun faktisk påberober seg å være modell. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. mars 2012 #557 Del Skrevet 14. mars 2012 Alina virker skikkelig usikker og veldig opptatt av å beskytte seg selv. Ved å liksom oppføre seg sånn som hun gjorde mot bjørnar, fiendtlig og veldig klar tidlig med å sette "grenser". Virker som hun er litt redd for å miste oversikt/lurt! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. mars 2012 #558 Del Skrevet 14. mars 2012 Bli lurt* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Elihol Skrevet 14. mars 2012 #559 Del Skrevet 14. mars 2012 Er ikke helt sikker på hva du vil fram til med første setningen din, men jeg har ikke sagt at du skal forsvare hva andre har sagt heller. Jeg sier heller ikke at det er greit å nettmobbe henne, men at hun må tåle at folk vurderer utseendet hennes til en viss grad da hun faktisk påberober seg å være modell. Det jeg vil fram til er at du brukte Triana som et eksempel på at ingen har reagert på nettmobbing tidligere. Og som jeg sa, uansett hva som ble sagt i fjor, så betyr ikke det at det er riktig. Og så nevner du henne igjen i neste innlegg. Det er vel der vi er forskjellige. Jeg synes ikke negative kommentarer om utseendet hører hjemme på internett, helst ikke ute av munnen heller - og aller helst burde man ikke fokusere på det i det hele tatt. Men det er tydeligvis helt greit for de fleste her, og det har jeg ikke giddet å kommentere, selv om jeg synes det er synd at det blir så mye fokus på akkurat henne. Ikke før det utvikler seg til å bli veldig ondsinnet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. mars 2012 #560 Del Skrevet 14. mars 2012 Det jeg vil fram til er at du brukte Triana som et eksempel på at ingen har reagert på nettmobbing tidligere. Og som jeg sa, uansett hva som ble sagt i fjor, så betyr ikke det at det er riktig. Og så nevner du henne igjen i neste innlegg. Fordi jeg vil fram til at grunnen til folk syns dette er mer ille er fordi de faktisk syns hun er lite pen selv. Og da er det plutselig så mye mer farlig å si det. Vi snakker forbi hverandre, og du vil ikke se poenget mitt. Det er ikke nødvendig for oss å diskutere dette mer, vi er uenige, sånn er det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå