Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen her som har et arbeid som dere utfører hjemmefra? Hva er det dere jobber med?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Husarbeid :fnise:

Skrevet

Jeg kjøper og selger penger online.

:)

Har du noe kjennskap til Etoro?

Skrevet

Har du noe kjennskap til Etoro?

Nei, men ser mer eller mindre ut som svindel i mine øyne.

Skrevet

Nei, men ser mer eller mindre ut som svindel i mine øyne.

Gjør det? Best å unngå da kanskje. Hvor kjøper og selger du valuta online?

Skrevet (endret)

Gjør det? Best å unngå da kanskje. Hvor kjøper og selger du valuta online?

Ja. Innen valutahandel er det ekstremt mye svindel. Meglere som opererer som bucket shops og med store spreads i tillegg til all verdens kurs som lover deg gull og grønne skoger kun for $39,99.

De vil ha pengene dine. Bottom line. :)

Hva vet du om valutamarkedet og marked forøvrig? Jeg har en profesjonell tilnærming til markedet og har brukt tusenvis av timer på inngående studier, tapt mye penger, og er enda ikke helt komfortabel med det jeg driver med. Man må forvente å bruke minst like mye tid og innsats som på en hvilken som helst annen høyere utdanning (advokat, lege, økonomi, sivilingeniør, etc) for å komme til et akseptabelt nivå.

Om du fortsatt vil deg selv så vondt, så anbefaler jeg å åpne en konto hos for eksempel Oanda med maksimum $100. Det tror jeg er en rimelig pålitelig megler og med så liten innsats gjør du ikke all verdens skade.

Selv handler jeg terminkontrakter (råolje og amerikanske indekser) og spot forex gjennom Interactive Brokers.

Endret av -J-
Skrevet

Oversetter.

Kan du fortelle mer om denne type jobb, firmaer og bakgrunn som kreves? Hva oversetter du? Vil gjerne jobbe hjemmefra, og har drevet med blant annet oversettelser (engelsk-norsk) i tidligere stilling. Takk :takke:

Skrevet

Spøreundersøkelser på nett kan gi noen penger i kasse, men det er mest tillegsjobb på hobby basis.

De pleier å komme på epost.

Og denne er norsk.

Ellers er det også YouGov som gir gavekort.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...