Gå til innhold

Trenger ny sofa ,så trenger hjelp

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal selge hjørnetsofaen min ga flytting og den er litt stor så tror ikke det blir plass på den andre 50kvm leiligheten ,så derfor trenger en ny sofa helst i svart eller brun farge og vil helst stoff

så hva har dere og hvor har dere kjøpt?

vil helst den skal være under 10 000 kroner

Videoannonse
Annonse
Gjest NozMonster
Skrevet

drømmesofaene er fra living, og jeg har virkelig blitt overrasket over prisene der! det er faktisk ikke så ille som man skulle tro, og får stoooore herlige myke sofaer til under 10.000

men på dine 50 kvm, så blir det jo heller en sofa med litt leilighet rundt, i stedenfor en leilighet med sofa inni om du har en slik :fnise:

selv bor jeg på 50 kvm og fant ingen andre sofaer som passet enn en møkkasofa fra jysk.

men forøvrig så passer det nok med disse ekotopp sofaene eller hva de heter, fra IKEA. de liker jeg! for de er superenkle å trekke om, så da slipper man å få lei av den :jepp:

Skrevet

Skal selge hjørnetsofaen min ga flytting og den er litt stor så tror ikke det blir plass på den andre 50kvm leiligheten ,så derfor trenger en ny sofa helst i svart eller brun farge og vil helst stoff

så hva har dere og hvor har dere kjøpt?

vil helst den skal være under 10 000 kroner

Vår sofa er ganske stor. Så ikke veldig stor i butikken, men da vi satt den sammen hjemme, ble det plutselig :sjokkert: . Vi kjøpte den fra Bohus og heter Living for under 10.000. Men jeg er sikker at den blir for stor til din leilighet. Gå en runde i butikkene og se for deg. Det fins mye forskjellig. Pass på størrelsene da.

Gjest gjest17
Skrevet

Kommer jo helt an på hvilken stil du ønsker,

men her er noen forslag; :-)

Karlstad-serien til IKEA? Fåes med stålunderstell eller treben og mangen farger. Rimelig er den da også!

Ellers så har Bolia 20% på hele sortimentet t.o.m. 29 februar,

Milano og Scandinavia kan muligens være greie alternativer?

Begge modeller kan fåes som sovesofa også, om du skulle trenge ekstra sengeplass.

Uansett, lykke til med valget! :-)

Skrevet

tusen takk folkens da har jeg kjøpt 3 og 2 seter fra skeidar som heter atlanta:=

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...