Earthbird Skrevet 19. februar 2012 #1 Skrevet 19. februar 2012 (endret) Tipper mange av oss har opplevd situasjoner hvor vi har hatt et par veldig uheldige ølbriller på oss. Tenkte vi kunne dele noen av våre verste øyeblikk her! Selv har jeg hatt ølbriller alt for ofte! .. for eksempel den gangen jeg ble dratt med inn på doen på en uteplass av en gutt jeg hadde råklina med på dansegulvet. Da vi var godt i gang med klininga igjen mistet jeg plutselig ølbrillene og så hvem det var jeg hadde endt opp med.. Tidenes minst attraktive mann. Kom meg fort ut av doen for å si det sånn! (Dette har vi flere tilfeller av, men da har ølbrillene dessverre falt av for sent...) Har du noen gang hatt ølbriller på?? Endret 19. februar 2012 av skråplan
Earthbird Skrevet 19. februar 2012 Forfatter #3 Skrevet 19. februar 2012 Ha ha, du ber om pepper Haha, på grunn av ginger-commenten?
AnonymBruker Skrevet 19. februar 2012 #4 Skrevet 19. februar 2012 Haha, på grunn av ginger-commenten? Den gingerkommentaren hang jeg meg også opp i, spørs om du dreit deg litt ut når du presiserte det.
Earthbird Skrevet 19. februar 2012 Forfatter #5 Skrevet 19. februar 2012 Beklager, det ble litt feil, ser det nå! Redigert! TS
Gjest Maruwan Skrevet 19. februar 2012 #6 Skrevet 19. februar 2012 (endret) Beklager, det ble litt feil, ser det nå! Redigert! TS Dette er en god tråd, men den var enda bedre før du redigerte. Tror forresten aldri jeg har hatt tilfeldig sex uten øl-briller på. Og godt er det, for ellers hadde det aldri blitt noe. Har jo etterhvert innsett at ølbrillene er der også når jeg ser meg sjøl i speilet. Win-win. Må bare passe på å aldri bli edru igjen. Endret 19. februar 2012 av Maruwan 1
Gjest Nuppdupp Skrevet 19. februar 2012 #7 Skrevet 19. februar 2012 (endret) vel, jeg var i hjembyen min. var ute med ei venninne da vi møtte kompisen hennes. hun snakket om at han var så vakker (når han sto å hørte på) og at jeg og han måtte gå ut en dag. jeg var veldig full og det var mørkt. så tenkte "hvorfor ikke".. han ga meg telefonnummeret hans og vi skulle møtes neste uke en gang når det passet. jaja. dagen derpå sendte jeg han en sms og spurte hvordan formen var. jeg stusset litt på at jeg fikk en sms tilbake "han er ikke her, men jeg skal gi beskjed om at du sendte sms". tenkte ikke mer over det og avtalte å møte han på en torsdag tror jeg. så kom han da. han hadde ikke tenner og så veldig sliten ut. det viste seg at han drev med narkotika og bodde hjemme hos foreldrene sine. ikke hadde han eget telefonnr en gang . han delte det med foreldrene :gjeiper: det ble noen veldig lange timer. var så hyggelig jeg kunne under daten, betalte regninga og dro hjem tidlig. huff hehe Endret 19. februar 2012 av Nuppdupp 5
Gjest MorAase Skrevet 19. februar 2012 #8 Skrevet 19. februar 2012 Nei, en holder seg for god til å innta rusmiddler.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå