Berit Skrevet 19. februar 2012 #1 Skrevet 19. februar 2012 Noen som kan anbefale en super god selvbruningskrem som gir en jevn farge, også på knær, hælene og tærne? Finnes det? Har prøvd noen. Jeg gnikker og gnikker og prøver å få det jevnt. Men særlig på knærne og ved anklene blir det alltid skjoldete
Lana Del Rey Skrevet 19. februar 2012 #2 Skrevet 19. februar 2012 Aco sin er veldig bra. Fås kjøpt på apoteket =)
Miss Lucky Skrevet 19. februar 2012 #3 Skrevet 19. februar 2012 Synst Dove sin bodylotion med selvbruning i er genial jeg. Den gir ikke så veldig mye farge, så om man "bommer" litt med smøringen så får man ikke store stygge skiller. Bruker du den feks hver dag i en uke blir fargen sterkere for hver gang. Etter ønsket farge er oppnådd er det bare å smøre seg en gang eller to i uken for å vedlikeholde fargen. Med andre selvbruningskremer sliter jeg med at fargen "faller" av når jeg tørker meg med håndkle... spesielt på halsen. Ser lite fint ut med hvite flekker på halsen.
Anehan Skrevet 19. februar 2012 #4 Skrevet 19. februar 2012 Jeg har vært veldig fornøyd med fake bake sin selvbruningskrem. Om man smører rundt og det blir skjoldet, så skal man "dusje bort" skjoldene på morgen. Helt genialt ;-) De har også en olje som man skal smøre på problemområdene før man smører over dem, og de gjør at det er enklere å få det fint nettopp på knær, albumet osv :-)
Gjest Rapunsel5 Skrevet 20. februar 2012 #5 Skrevet 20. februar 2012 (endret) St. Tropez sin selvbruning er kjempebra! Du blir gradvis brun og kan skylle den av når du føler du har blitt brun nok. Den gir heller ingen skjolder hvis du skrubber huden godt i dusjen og smører et tynt lag med fuktighetskrem før du påfører selvbruningen. Noen tips for før og etter påføring av selvbruning: vask innsiden av hendene forsiktig etter påføring av selvbruning. Deretter smør fuktighetskrem på hender, innside armer, rundt håndledd og fra ankelen og "all over" begge føttene. Kni innside hender i et håndkle og "gni" av alt av krem mellom fingrene! Redigert: st. Tropez finner du på vita den kostet 299 eller 399, husker ikke helt Endret 20. februar 2012 av Rapunsel5
Djungelvrål Skrevet 20. februar 2012 #6 Skrevet 20. februar 2012 Noen som kan anbefale en super god selvbruningskrem som gir en jevn farge, også på knær, hælene og tærne? Finnes det? Har prøvd noen. Jeg gnikker og gnikker og prøver å få det jevnt. Men særlig på knærne og ved anklene blir det alltid skjoldete For det første så bør du skrubbe albuer, knær, ankler og hæler før du påfører. (hvorfor trenger egentlig hælene å være brune?) Du bør også påføre tynnere lag her enn resten av kroppen. Dove sin er fin fordi med den bygger du gradvis opp, jeg bruker den morgen og kveld i 2-3 dager før f.eks en fest. Den lukter godt, er billig og lett å få tak i og den trekker godt inn. Har nok sikkert brukt 10 flasker av denne oppigjennom. Super om sommeren for å forsterke brufargen
Myldre Skrevet 20. februar 2012 #7 Skrevet 20. februar 2012 Aco sin er veldig bra. Fås kjøpt på apoteket =) Hvor dyp blir fargen? Og hvor ofte smører du for å opprettholde fargen ?
I-AM-Nicole Skrevet 20. februar 2012 #8 Skrevet 20. februar 2012 Nei dra meg i fletten - jeg er så utrolig lei selvbruning.. jeg har en slik mist...jeg har lotion, og alt det andre tullet... Det er en som funker utrolig bra... problemet er bare at den er blank så jeg ser ikke hvor jeg sprayer.... jeg trodde jeg hadde en jevn brunfarge, til dagen etter og jeg så at innsiden av låret mitt var tydelig markert hvit.. et stort område! Årh! -.-' Jeg har egentlig ikke problemer med skjolder på albuer og knær osv, fordi jeg bruker en god skrubb spesielt der før jeg sprayer meg... Uten om at jeg er lite flink til å være nøyaktig, er den superduper og holder LENGE! =) hvit flaske som fåes kjøpt på vita... er en dame i sort undertøy på beholderen.
88888 Skrevet 20. februar 2012 #9 Skrevet 20. februar 2012 Jeg lurer på en ting: Hva gjør dere med hendene? Synes det er vanskelig å få selvbruningen til å bli fin på hendene, og kan jo ikke la være å smøre de heller (= brune armer og hvite hender).
Berit Skrevet 20. februar 2012 Forfatter #10 Skrevet 20. februar 2012 Tusen takk for så mange gode svar Supert ACO prøvde jeg faktisk i går for første gang, og den var jo kjempe god På apoteket sa hun at den ikke gav så mye brunfarge, men at den var veldig jevn. Jeg smurte på føtter, armer, hals, over bryst og hender. På hendene smører jeg godt på oversiden, men gnikker godt vekk med både med vann og håndkle/papir på fingertuppene. Ellers er jeg redd for at kremen gjør at det blir gulbrune samlinger på siden av neglene. Jeg smører også godt ved alle leddene, men passer på at det ikke lagger seg kremer i "rynkene". Jeg synes det er flott med brune føtter, så føttene får også krem på seg (også hælene), men jeg gnikker også her av igjen det som kommer på tuppene av tærne, rundt neglene. Gjelder egentlig for sommeren, men er greit å teste:) Dove prøvde jeg såvcidt av en venninne. Den vil jeg gjerne prøve mer av. Så bra at dere liker den. St. Tropez har jeg også hørt før bli nevnt som god. Har ikke prøvd den, men blir ikke den veldig brun, og er derfor redd den skjolder seg. God idè å skrubbe først, ja Er nok ikke alltid like flink til det, nei.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå