Gå til innhold

Hjelp meg å lage en profil

Anbefalte innlegg

Gjest Maruwan
Skrevet

Lurte på om jeg skulle gi det her med nettdating en ny sjanse. Men denne gangen er det no more Mr. Nice Guy:

Ikke noe mer sløsing av tid på folk som en uansett ikke har noe til felles med og ikke noe mer håpløst romantisk selvskading som følge av manglende respons fra de en bare må ha. Denne gangen kan "soltrall", "trallemor" og "gladjente78" bare gå og ta seg en bolle mens jeg sirkler meg inn mot de skitne og umoralske damene som har et helt annet syn på morro enn det å stå opp kl. 6 på morran for å få med seg soloppgangen på en eller annen fjelltopp.

Jeg forventer inntak av cannabis minst èn gang i uka. Og da mener jeg som en felles aktivitet, ikke som en greie jeg gjør mens hun gir meg beskyldende blikk som sier mer enn tusen ord. Jeg forventer også inntak av fleinsopp eller tilsvarende to ganger i året. Igjen, som en felles aktivitet. Men hun skal ikke være en total-slask av den grunn. Hun kan godt være litt slask, nei forresten: ganske mye slask, men hun skal også kunne ta vare på seg selv reint fysisk for å utbalansere alt det andre. Anal-sex skal også stå på programmet, ihvertfall 1 av 10 ganger. Ass-to-mouth i ny og ne er også en bonus dersom stemningen er rett, men det er ikke et must. Det er heller ikke feil dersom hun kan drikke som en mann. Politisk skal hun være radikal. Enten langt til venstre, eller langt til høyre. Ikke noe sånn kjedelig SV-Arbeiderparti-Høyre-FRp-opplegg fordi en egentlig ikke har peiling. Enten skal det være RV eller totalmarxisme, eller så skal det være ultraliberalt eller anarkistisk og hun skal vite hva hun står for. Hun kan godt være feminist, men da skal det være på den rette måten, den sexy tiltrekkende måten, ikke feminist-heks-måten. Hun skal også kunne klare seg selv i sosiale sammenhenger, jeg skal slippe å måtte underholde henne og "snakke litt med henne også" av plikt. Hun skal ha egen inntekt, eller så skal hun belage seg på å ta husarbeidet dersom jeg må bringe inn alle pengene (dette blir på lang sikt, så klart). Hun skal le av ting en helst ikke skal le av, si ting en helst ikke skal si men samtidig være "flink pike" når jeg tar henne med hjem for å besøke foreldrene mine eller på julebordet til jobben.

Hvordan kan jeg få frem alt det her uten å være alt for direkte, for fryktingydende eller for kravstor, men samtidig kunne være trygg på at jeg finner frem til akkurat det jeg er ute etter oppi den jungelen av muligheter og ikke-muligheter som finnes der ute på nettmarkedet?

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Gjest Tidssone
Skrevet

"Rett dame ønskes!

I utgangspunktet er jeg ikke _veldig_ sær, men jeg har noen "ting" som er et must hos den dama som skal være slaven min.

Du må ha en liberal livsstil, både når det gjelder fleinsopp, hasj og sex. Jeg forventer selvsagt ingenting på disse frontene som jeg ikke er i stand til å gi tilbake.

Videre er det et must at du tar godt vare på deg selv og kroppen din. Dette har sin årsak i at du kommer til å få litt angst og vrangforestillinger av all hasjen og fleinsoppen vi skal dele. Jeg har en klokketro på at dersom dama holder kroppen fit, vil jeg kunne holde ut med et herpa hode. Du får valium i settinger der jeg forventer at du skal oppføre deg rolig og avbalansert.

Vennligst ikke ta kontakt dersom du ikke får tenning av å sleike dine egne tarmbakterien av pikken min."

• Liker 9
Gjest Tidssone
Skrevet (endret)

Hvordan kan jeg få frem alt det her uten å være alt for direkte, for fryktingydende eller for kravstor, men samtidig kunne være trygg på at jeg finner frem til akkurat det jeg er ute etter oppi den jungelen av muligheter og ikke-muligheter som finnes der ute på nettmarkedet?

Vet du. Jeg tror kanskje det er mission impossible.

Ikke skjønner jeg hvorfor du vil framstå som mindre fryktinngytende og kravstor enn det du er heller.

Endret av Tidssone
Gjest Maruwan
Skrevet

"Rett dame ønskes!

I utgangspunktet er jeg ikke _veldig_ sær, men jeg har noen "ting" som er et must hos den dama som skal være slaven min.

Du må ha en liberal livsstil, både når det gjelder fleinsopp, hasj og sex. Jeg forventer selvsagt ingenting på disse frontene som jeg ikke er i stand til å gi tilbake.

Videre er det et must at du tar godt vare på deg selv og kroppen din. Dette har sin årsak i at du kommer til å få litt angst og vrangforestillinger av all hasjen og fleinsoppen vi skal dele. Jeg har en klokketro på at dersom dama holder kroppen fit, vil jeg kunne holde ut med et herpa hode. Du får valium i settinger der jeg forventer at du skal oppføre deg rolig og avbalansert.

Vennligst ikke ta kontakt dersom du ikke får tenning av å sleike dine egne tarmbakterien av pikken min."

Den er veldig bra...i en perfekt verden. Men som vi alle vet, så lever vi ikke i en perfekt verden. Over alt hvor du snur deg er det krig, vold, sult og menn som ikke kan si rett ut på Møteplassen.no at de vil ha ass-to-mouth i flein-rus.

Gjest Maruwan
Skrevet

Vet du. Jeg tror kanskje det er mission impossible.

Vet du, det tror faktisk jeg også. Synd. Jeg er jo helt åpenbart et catch.

Ikke skjønner jeg hvorfor du vil framstå som mindre fryktinngytende og kravstor enn det du er heller.

Ønsker og ønsker, fru Blom. Det er spillet sånn som det er, og det må en bare ta inn over seg. En sniker ting inn etterhvert, både i bokstavelig og overført betydning, men en må finne de som er kapable til å være med på litt av hvert uten at de kanskje vet det selv.

Gjest Tidssone
Skrevet

Det er jo bare å sjekke ut dameprofilene. Fjern de som er uinteressante, lag en standard-åpningsmelding og send ut til mange. Det kan jo godt hende du får svar fra noen.

• Liker 1
Gjest Maruwan
Skrevet

lag en standard-åpningsmelding og send ut til mange. Det kan jo godt hende du får svar fra noen.

Nei nei nei, det er despo. Evt. kontakt skal være personlig, ikke en sånn "det kunne vært hvem som helst, men du svarte først". Hun skal være viktig og spesiell, eksklusiv, en av en milliard. At jeg er en skitten mannegris med dårlig moral betyr ikke at jeg ikke er en romantisk jævel i tillegg.

• Liker 1
Gjest Tidssone
Skrevet

Uhm. Med en åpningsmelding om hva du ønsker deg, tror jeg neppe kommer til å se ut som en standardmelding uansett hvordan du formulerer deg.

Skrevet

Du virker dirkete dust, vurderer og rømme fra møteplassen er jo bare tapere der inne.

Gjest Maruwan
Skrevet

Du virker dirkete dust

Er ikke det, kors på halsen og ti kniver i hjertet.

vurderer og rømme fra møteplassen er jo bare tapere der inne.

Tenkte litt det samme sist jeg var der. Kanskje du og jeg skal hooke opp?

Skrevet

Maruwan, jeg tror seriøst vi er soulmates!

bortsett fra anasexen, da. Det er desverre en deal breaker for meg.... :sjenert:

men hvorfor ikke bare skrive NØYAKTIG det du har skrevet i startinnlegget?? :fnise:

Gjest Maruwan
Skrevet

Maruwan, jeg tror seriøst vi er soulmates!

Hurra!

bortsett fra anasexen, da. Det er desverre en deal breaker for meg.... :sjenert:

Slapp av. Jeg er knøttliten og impotent, så det går så bra så.

men hvorfor ikke bare skrive NØYAKTIG det du har skrevet i startinnlegget?? :fnise:

Kan ikke du heller fortelle meg sånn ca. hvor gammel du er og om du er singel?

Skrevet

Jeg synes i grunnen du bare skal markere hele HI, trykke Ctrl+C og lime det inn i nattdatingprofilen din. Hvis det er det du er ute etter, så skriv nå akkurat det. Det er da du har størt sjanse for å møte rett dame.

Gjest Maruwan
Skrevet

Jeg synes i grunnen du bare skal markere hele HI, trykke Ctrl+C og lime det inn i nattdatingprofilen din. Hvis det er det du er ute etter, så skriv nå akkurat det. Det er da du har størt sjanse for å møte rett dame.

Det vil danne et inntrykk av at jeg er like tøff i trynet i det virkelige livet som det jeg er på et anonymt internetforum. Falsk markedsføring kaller vi sånn.

Skrevet

Klarer ikke helt å se for meg hvordan impotent analsex går for seg, men....

29, singel. Enn du? Regner med at du er singel? :fnise:

Skrevet

Jeg kan ikke skjønne noe annet at du kommer til å drukne i tilbud, om du bare legger ut HI som profiltekst!:nigo:

• Liker 1
Gjest Maruwan
Skrevet

Klarer ikke helt å se for meg hvordan impotent analsex går for seg, men....

29, singel. Enn du? Regner med at du er singel? :fnise:

30. Singel. 179cm. Fettprosent på ca. 20. Dusjer stort sett en gang hver dag. Blå øyne med poser. Langt hår, en mellomting mellom stålull og kjønnshår. Ligner visstnok litt på Lillebjørn Nilsen. Stor i kjeften på privaten, småsjenert i det offentlige med mindre overstadig beruset. Burde snart klippe tåneglene. Har aldri hatt hull i tennene.

Ja, det var vel the basics.

Vil du?

Gjest Maruwan
Skrevet

Jeg kan ikke skjønne noe annet at du kommer til å drukne i tilbud, om du bare legger ut HI som profiltekst!:nigo:

Takk takk, Vampen. Du er en bra dame.

Skrevet

hehe, Lillebjørn Nilsen som ung eller gammel?

that's it? vil du ikke vite mer om meg? :gjeiper:

Skrevet

Er ikke det, kors på halsen og ti kniver i hjertet.

Tenkte litt det samme sist jeg var der. Kanskje du og jeg skal hooke opp?

Aldri, jeg liker skikkelige menn uten rusproblemer.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...