AnonymBruker Skrevet 19. februar 2012 #1 Skrevet 19. februar 2012 Jeg skal søke på en stilling. Sitter så og forbanner meg om at alt må være elektronisk, hvorfor kan de ikke få det per post? Vel, nå er det slik at det skal være elektronisk her...... Så kommer jeg igang og skal laste opp attestene mine. Jeg har dem i pdf og i rar filer. Så laster jeg opp rar, får beskjed om at dette filformatet tar dem ikke - kun pdf. Så laster jeg opp pdf, og da er filen for stor. Maks 2 mb.!!! Så da sitter jeg her helt rød i trynet og forbanna, .. Jeg kan ikke data og skjønner ikke noe av dette tullet..Eneste jeg vet er at attesten må med, men hvordan løser jeg problmet? Hvis noen har noen gode råd til meg, så setter jeg stoooor pris på det, men forklar med teskje, for jeg er helt grønn på dataområdet.
Lutetium 71 Skrevet 19. februar 2012 #2 Skrevet 19. februar 2012 Sannsynligvis har du en del bilder i dokumentet ditt, som øker størrelsen på pdf fila? Kan muligens denne hjelpe? Hvis du er ute etter en gratisløsning, skal visst GSview være brukbar.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå