hallingbrud Skrevet 8. januar 2004 #1 Del Skrevet 8. januar 2004 Jeg er ikke opptatt av vekten min, og har derfor ikke veid meg på flere år. Når jeg skal trene på styrke-apparater vet jeg derfor ikke hva jeg skal trykke når de spør etter vekt (jeg trener kanskje 15 ganger i løpet av et halvt år ). Jeg veide meg derfor i jula, og fant da ut at jeg veide 57/58 kg. m. sko og klær. Jeg er 175 cm. Når jeg fortalte vekten til kjæresten min så fikk han sjokk og sa jeg måtte legge på meg med en gang. Er det sant? Er jeg alt for tynn? Jeg spiser det jeg har lyst på, og bryr meg ikke med å holde meg til sunn mat. Potetgull og brus går i tillegg ned på høykant i helgene. Jeg måtte derfor ha jobbet hardt for å legge på meg. Hva syntes dere? Er det normalt? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Poirot Skrevet 8. januar 2004 #2 Del Skrevet 8. januar 2004 Er nok ganske slankt, ja, men om du lever og spiser normalt er det vel slik du er ment å være. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
¤¤Ginger¤¤ Skrevet 8. januar 2004 #3 Del Skrevet 8. januar 2004 Da er du nok slank, ja, men det er ikke dermed sagt du er for tynn. Om du ser normalt sunn og frisk ut, så er det vel ingen grunn til å absolutt legge på seg fordi du veier 57-58 kg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Meg Skrevet 8. januar 2004 #4 Del Skrevet 8. januar 2004 slank, men ikke undervektig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Meg Skrevet 8. januar 2004 #5 Del Skrevet 8. januar 2004 Reagerer litt på at kjæresten din reagerer først når han hører vekta!? Har han ikke sett det før, så er det vel ikke noe problem? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
liv Skrevet 8. januar 2004 #6 Del Skrevet 8. januar 2004 jeg er 172 og veier 50 kg men er ikke undervektig så det skulle heller ikke være et prob for deg. Det har mye med benbygning å gjøre. (tung/lett) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå