SkiFreak Skrevet 19. februar 2012 #1 Skrevet 19. februar 2012 Hei! Jeg har et lite problem med håret mitt, det er egentlig blondt og nå har jeg begynnt å legge merke til at det er oransj skjær i det, eller må si det er mer gyllendt.. Dette liker jeg ikke. Jeg vil IKKE klippe det, siden jeg sparer til ganske langt, selvom det er langt fra føra.. Min ekte hårfarge er mørke blondt, og jeg får mørkere og mørkere hår nå, med tanke på at jeg var helt hvit i håret når jeg gikk på barneskolen.. Har prøvd å farge det askablondt før, og da ble det ganske grønt.. Veldig takknemmelig for tips! Shampoo jeg kan bruke? Kurer? (Vil ikke bleke det på nytt..) eller om dere råder til å farge det mørke blondt uten aske??
AnonymBruker Skrevet 19. februar 2012 #2 Skrevet 19. februar 2012 loreal sin sølvshampoo fjerner rødskjær og bleker litt.
SkiFreak Skrevet 19. februar 2012 Forfatter #3 Skrevet 19. februar 2012 loreal sin sølvshampoo fjerner rødskjær og bleker litt. Takk Takk! Vet du sånn ca. hvor mye den koster?
Berit Skrevet 19. februar 2012 #4 Skrevet 19. februar 2012 loreal sin sølvshampoo fjerner rødskjær og bleker litt. Sikkert en god idè Og så ville jeg brukt en redken kur ca 1 gang i uken. Fåes kjøpt hos enkelte frisører. Hadde selv helt lyst hår da jeg var barn, men etter at jeg ble rundt 30 ble det mørkere og mørkere. Jeg stripet det i ganske lyse toner. Men etter noen år, synes jeg håret ble livløst og litt tørt. Nå har jeg sluttet og farge/stripe det, begynt med redken (både shampoo, balsam og kur. Det er blitt betraktelig bedre kvalitet. Synes igrunnen den mørke naturlige fargen ser bedre ut og mer naturlig ut enn mange som farger det. Min anbefaling er at du IKKE skal farge det. Vær heller naturlig og venn deg til å like ditt naturlige hår
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå