vonnie Skrevet 8. januar 2004 #1 Skrevet 8. januar 2004 Hei , godt nytt år :D Jeg lurer på om jeg skal fri til forloveden min på skuddårsdagen. det blir vell ikke egentlig å fri, for vi har vært forlovet i 3 år. Jeg vil sette den dato for bryllupet. Vi har ikke snakket om bryllup på det planet om å sette en dato. Så seriøst har vi ikke snakket om bryllup. Men jeg vet at vi bege har lyst! Så nå vil jeg gjøre noe. Noen som har noen tips til hvordan jeg kan gjøre det? jeg lurer på en ting til !! Til dere som giftet dere på nyttårafen , var det noe problem å finne kirke og/eller lokaler? Hvordan foregikk organiseringen? det var bare dette jeg lurte på
Jens Skrevet 8. januar 2004 #2 Skrevet 8. januar 2004 skjønner nå fortsatt ingen ting om det å fri til en man er forlovet med......så jeg vet ikke.
Pusekatt Skrevet 8. januar 2004 #3 Skrevet 8. januar 2004 Kjøpe noen vakre roser til ham, og skrive "Vil du gifte deg med meg?" på kortet som du henger på en av rosene? (jeg kjøpte en gang 20 hvite laaaaaaaangstilkede roser til kjæresten min, på blomsterbutikken på Aker Brygge. Mange, ikke minst damen i blomsterbutikken, var overbevist om at jeg skulle fri )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå