Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tenkte å bestille et hjemme-sett fra N4Y og ble da veldig usikker på om jeg skal ta gele eller akryl. Jeg hadde ei venninnde som jobbet med dette for mange år siden men da med akryl så jeg har bare erfaring med akryl. Og da at hun la på meg, aldri gjort det selv. Jeg husker godt hvordan hun gjorde det når hun la dette på meg men lurer på om gele kan være lettere å legge selv?

Noen som kan anbefale akryl eller gele??

Har inntrykk av at akryl er vanskeligst å legge men holder lengre, og at gele er lettest men ikke like lang holdarhet. Stemmer dette?

Og hvem av dem er lettest å vedlikeholde med etterfylling?

Håper virkelig noen kan komme med erfaringer :popcorn:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg anbefaler heller at du tar et kurs i akryl eller gele så du lærer å gjøre dette på rett måte, og også får med gode produkter!!

Skrevet

Ja det er selvfølgelig det beste men jeg har ikke tenkt til å bruke 10 - 20.000 og "utdanne" meg. Tanken er at jeg skal tusle med dette hjemme på meg selv (kun meg selv!) nå som jeg er gravid og ikke orker/klarer stort annet enn å være i huset.

Tanken er altså ikke at jeg skal gjøre dette på andre enn meg selv!

Skrevet

Du trenger ikke å ta full utdanning som negltekniker - et minikurs som går over et par helger koster noen få tusenlapper, og da får du med endel produkter.

Skrevet

Du trenger ikke å ta full utdanning som negltekniker - et minikurs som går over et par helger koster noen få tusenlapper, og da får du med endel produkter.

Men nå er ikke det det ts spør om.

Ts, hvor skal du kjøpe fra? Kan du linke? Har forresten samme inntrykk som deg når det gjelder akryl Vs. gel.

Skrevet

Henger meg på denne! Hvem merke er egentlig best av gel på markedet?

Skrevet

Jeg har bare prøvd gele, og vært kjempe fornøyd med det :) Må få høre hvordan det blir, jeg kunne veldig gjerne tenkt å kjøpe ett sånt sett, men ser for meg det må være vanskelig å gjøre det selv?

Skrevet

da har jeg lagt og det ble veldig bra faktisk! Lett var det også.Men jeg brukte lang tid og var veldig nøye med forarbeidet. Kjøpte også kniv,børste, olje og neglebåndstang/klipper fra TL.

Nå gjenstår det bare å se hvor lenge dem holder og hvordan etterfyllingen vil gå..

Skrevet

Jeg bestilte meg en startpakke til gelenegler fra neglemakeriet.com

Er kjempefornøyd! Har lagt på meg og 4 venninner og alle er fremdeles like fine. Og det er rett i underkant av 2 uker siden jeg la. Lett å legge var det også. Syns det er enklere å legge gele på seg selv enn neglelakk :-) :-)

Skrevet

da har jeg lagt og det ble veldig bra faktisk! Lett var det også.Men jeg brukte lang tid og var veldig nøye med forarbeidet. Kjøpte også kniv,børste, olje og neglebåndstang/klipper fra TL.

Nå gjenstår det bare å se hvor lenge dem holder og hvordan etterfyllingen vil gå..

Men hvordan etterfyller man egentlig??

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...