Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har nettopp forhåndsbestilt billetter til en barnefilm. Har aldri gjort dette før, så trenger litt hjelp... Alternativene til billetter var Barnebillett og Norgesbilletten (forhåndsbetalte billetter). Jeg valgte barn. Så nå har jeg barnebillett til både pjokken og meg. Stusser litt, men det var ingen alternativer for voksenbillett.... Var det noe annet jeg skulle ha gjort?

Skrevet

Det kommer vel an på hvilken kino du skal på, om du skal ha barnebillett eller ei? På kinoen jeg jobber (Sandnes/Stavanger)skiller vi mellom voksenfilmer og barnefilmer. Voksne slipper altså å betale voksenpris når de skal på barnefilmer sammen med barna sine.

På nett hos oss kan man ikke kjøpe rabatterte billetter, fordi man jo ikke kan være sikker på om kunden faktisk skal ha det (f.eks. ledsager, studentpris, honnør etc). Skal man ha den type billetter må man komme på kinoen og kjøpe billettene, og der vise fram moderasjonsbevis. Derfor vil jeg tro at når du kunne kjøpe barnepris på nett, er det det du også skal ha. Men sikker er jeg jo ikke :)

Har du kjøpt feil er det sikkert ingen problem å endre billettene i skranken :)

Skrevet

Ok, takk for svar. Regner med det går greit:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...