Lille_meg:) Skrevet 19. februar 2012 #1 Skrevet 19. februar 2012 Heisan Hoppsan! Jeg sliter med dårlig selvtillit samtidig som jeg hele tiden prøver å overtale meg selv til å syntes at jeg er pen. Det rare er at jeg veeet jeg er pen, over gjennomsnittet (nå hørtes jeg dust ut..), det jeg mener med det er at jeg er høy, slank og har ren hud, høye skinnben, svært iøyenfallende blå øyne og greit fyldige lepper. Slikt som blir sett på som et pluss! Jeg har langt naturlig blondt hår og litt fregner. Bare for å gi et inntrykk av utseende mitt. MEN stadig vekk vitner jeg gutter som løper etter disse "bimboene", de med masse sminke, store pupper, kritthvite tenner og langt blondt (hvitt) og stoooort hår. Jeg pleier alltid å si til meg selv og andre at jeg syntes dette er driiit stygt, men egentlig mistenker jeg at jeg kanskje egentlig er sjalu? Kan det stemme? Jeg higer veldig etter gutters oppmerksomhet, selvom jeg ikke oppfører meg slik.. Hva kan jeg gjøre? Burde jeg gå for bimbo stilen (minus de store puppene som jeg ikke har) eller hva?
Karolineb Skrevet 19. februar 2012 #2 Skrevet 19. februar 2012 Nei! Vi trenger ikke flere bimboer. Dessuten er det kåte gutter som går etter bimboer.
Lille_meg:) Skrevet 19. februar 2012 Forfatter #3 Skrevet 19. februar 2012 Disse kåte guttene du refererer til er ofte de som ser bra ut og da
Karolineb Skrevet 19. februar 2012 #4 Skrevet 19. februar 2012 Japp, og de er som regel ikke noe å samle på i lengden. 5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå