Shinigami Skrevet 19. februar 2012 #1 Skrevet 19. februar 2012 Hei, har så lyst på alle Harry Potter bøkene på norsk, sånn at jeg kan lese dem om igjen og om igjen når jeg har lyst. Kjedelig å fly på biblioteket egentlig. Har lyst på en samleboks med alle bøkene på norsk, men jeg finner det ike. Finner b are en samleboks med pocketutgaver av bøkene, men jeg er såpass kresen på det at jeg vil ha dem innbundet. Kan jo alternativt kjøpe på engelsk, men vil helst ha norsk for er mest vant til det. Men finnes det i det hele tatt en samleboks på norsk med innbundet utgave av bøkene? Eller kommer det snart? Noen som kan hjelpe meg? Jeg finner det ikke. Bare engelsk og pocketbøker.
Gjest Luna123 Skrevet 19. februar 2012 #2 Skrevet 19. februar 2012 Norli der hvor jeg bor har alle bøkene på norsk innbundet, så du kan jo sjekke om de har det der hvor du bor også, evt. sjekke om de har en nettbutikk.
FruN Skrevet 19. februar 2012 #3 Skrevet 19. februar 2012 (endret) Jeg har alle (norske) bøkene innbundet, har bare funnet det og... Du får ihvertfall tak i de innbundet på cdon.. Endret 19. februar 2012 av FruN
AnonymBruker Skrevet 19. februar 2012 #4 Skrevet 19. februar 2012 Er det nødt til å være samleboks da? De selges jo innbundet hver for seg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå