Gjest Badabing Skrevet 19. februar 2012 #1 Skrevet 19. februar 2012 Så har jeg nettopp vasket en vask, og ut kommer klærne fulle av hundehår, nesten mer enn da jeg puttet dem inni. Mener jeg hørte om noen slags borrelåsballer man kunne vaske klærne sammen med, som tok til seg hundehårene. Er det noen som vet om noe sånt, eller noe lignende? Klesrulle brukes selvfølgelig hyppig, men det er litt kjedelig i lengden.
Fjellreven Skrevet 19. februar 2012 #2 Skrevet 19. februar 2012 Bumped denne, da jeg så ut som en schäfer da jeg kledde på meg i dag. At det går an å røyte så mye
challenger Skrevet 19. februar 2012 #3 Skrevet 19. februar 2012 Du er ikke alene.. Jeg prøver så godt jeg kan å holde meg unna mørke klær(har en lys hund) og klær som tiltrekker seg hår. Sokkene ser jo ikke ut både før og etter vask. De svarte sokkene mine ser hvite ut pga alle hårene:p Har aldri hørt om sånne borrelåsballer, men det hørtes lurt ut! Hvor får man tak i sånt tro?
la Flaca Skrevet 19. februar 2012 #4 Skrevet 19. februar 2012 Fant dette da jeg googlet, men ble ikke så veldig mye klokere; http://guru.sol.no/question/generelt/hvordan-fa-bort-har-fra-vaskemaskinen En annen link; "Super bowl er tingen! Er du lei av at vaskemaskina er full av hundehår etter at du har vasket hundetepper og at klærne din er fulle av hundehår selv etter en tur i tørketrommelen? Dette er løsningen på problemene! Jeg har fått tilsendt fra slektninger i USA et lite parti "super balls" som kan puttes i vaskemaskina og tørketrommelen sammen med hundetepper og hårete klær, og som formelig suger til seg alle løse hundehår og samler dem som en klump i midten av ballen. Dermed er hårene lette å fjerne etter vask og du slipper å ha klær fulle av hundehår når du skal på jobb eller i selskap. Ballen er nesten dobbelt så stor som en tennisball, den er laget av et mykt gummistoff som på innsiden minner om en borrelås. Den riflete innsiden holder hårene på plass og bakker dem til en ball. Ballen kan brukes hundrevis av ganger uten at effekten reduseres. Jeg har selv brukt denne ballen nå i ei uke og den fungerer helt fantastisk. Ballen selges for kr. 85 pr stk + porto som er ca. kr. 25. Jeg har 14 baller til salgs. Send meg mail med navn og adresse dersom du er interessert. Skulle interessen bli stor, kan Sjur ta med seg flere baller når han skal til USA i juli. Send mail til [email protected] Takk til FEBO Norge der jeg fant super bowl"
AnonymBruker Skrevet 19. februar 2012 #5 Skrevet 19. februar 2012 Har du tørketrommel? Mine klær er omtrendt helt hårfrie etter at de er tørket i tørketrommel etter vask Kanskje verdt et forsøk? 1
AnonymBruker Skrevet 19. februar 2012 #6 Skrevet 19. februar 2012 tror sånn borrelås sliten veldig på klærne
Gjest Badabing Skrevet 19. februar 2012 #7 Skrevet 19. februar 2012 Har ikke tørketrommel.. Finner ikke ut hvor de kan selges, men kunne vel kanskje sendt en mail til den kennelen. Trenger jo ikke å bruke ballen hver gang, men å få ut litt hår av klærne innimellom
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå