Gjest ikke logga inn idag Skrevet 8. januar 2004 #1 Skrevet 8. januar 2004 ....hva er best når man i denne vintertida føler seg - og er - sykelig blek? rouge eller solpudder? liker naturlig look jeg da, og sminker meg ellers ikke.
Malou Skrevet 8. januar 2004 #2 Skrevet 8. januar 2004 Best og best... Selv liker jeg best å bruke solpudder, men det kan jo være at andre liker rouge eller dagkrem med litt farge på best. Jennifer
Gjest Anonymous Skrevet 8. januar 2004 #3 Skrevet 8. januar 2004 Jeg kjøpte Dermalogicasin foundation 2 G, DET ER DEN BESTE JEG HAR HATT PÅ MEG .SER SÅ NATURLIG UT, OG DEN ER SÅ NATURLIG AT DU VIST KAN SOVE MED DEN...... DU SLIPPER Å FØLE AT DU HAR FOUNDATION PÅ.
Siam Skrevet 8. januar 2004 #4 Skrevet 8. januar 2004 Jeg bruker Dior sin selvbruningskrem for ansiktet innimellom. Det tar bort den aller værste grå-fargen og holder noen dager. Ellers tar jeg littegrann rouge på så jeg får litt farge.
Lillebi Skrevet 8. januar 2004 #5 Skrevet 8. januar 2004 selvbruningskrem er det beste, men ellers bruker jeg solpudder for å få litt mer glød når jeg føler jeg trenger det...
Gjest care Skrevet 8. januar 2004 #6 Skrevet 8. januar 2004 Jeg tok på meg selvbruning i går og det hjalp hurra
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå