Gjest Pet Skrevet 19. februar 2012 #1 Skrevet 19. februar 2012 I anledning min bursdag i dag (eller stengt talt i går) vil jeg gjerne at hver og en av dere kommer med fem positive uttalelser om meg. Eventuelt fem tilsammen fra alle her. Negative uttalelser tolereres ikke. På forhånd hjertelig takk!
AloeVera Skrevet 19. februar 2012 #3 Skrevet 19. februar 2012 Vet ikke hvem du er, men likevel gratulerer med dagen!! 1
Mermaid Blues Skrevet 19. februar 2012 #4 Skrevet 19. februar 2012 Gratulerer med overstått, Pet! Håper du hadde en fin dag Så de fem fine tingene: 1. Dyrekjær og omtenksom: enhver som steller istand egen fornøyelsespark for å feire bursdagen til katten sin, fortjener honnør! 2. Oppfinnsom og løsningsorientert: Ikke alle som gifter seg på isflak. 3. Målrettet: 470 gram kan være hardt å slanke vekk, men du holdt stand! 4. Kreativ: Julesangen. Trenger jeg si mer? 5. Morsom: Herregud, som du liver opp dagen min noen ganger!
BaltA Skrevet 19. februar 2012 #5 Skrevet 19. februar 2012 Du er god rett igjennom... Perfekt på alle måter:) Holder med det:)?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå