AnonymBruker Skrevet 19. februar 2012 #1 Skrevet 19. februar 2012 Jeg holder på med en gutt, det har pågått i kanskje to måneder. Det hele er egentlig svært intens da han så og si sover hos meg hver natt, altså vi tilbringer svært mye tid sammen. Har aldri virkelig fått de riktige kjæreste følelsene for han, i starten ventet jeg på det. Tenkte det var noe som ville komme senere. Men jeg er fortsatt ikke forelsket. Har blitt svært knyttet til han, er vel glad i han også. Jeg blir lei meg hver gang vi er sammen og jeg kommer på at jeg faktisk ikke har "riktige" følelser for han. Vi holder hender, lager mat sammen, har sex, koser osv. Vet ikke hva han tenker om oss. Jeg håper han føler jeg bare er en "kosevenninne".. men vet ikke. Men vi gjør liksom ikke noe utenfor leiligheten min sammen heller, bortsett fra å handle inn til middag eller kjøpe snacks eller noe. Så da får jeg enda mer følelsen av at vi bare er kosevenner. Jeg tenker nå at etter så lang tid og mine følelser ikke har dukket opp så vil de kanskje mest sannsynlig ikke komme heller. Jeg er livredd for å såre han. Men en tanke jeg har er jo at jeg kanskje på en måte lurer han. Det er jo bedre for han å vite sannheten enn å være lykkelig uvitende. Men likevel har ikke han heller tatt å snakket med meg om dette. Vet liksom ikke hvordan jeg skal gjøre dette. Kjenner jeg får en vond klump i hjertet når jeg tenker på å "dumpe" han, får så vondt av han. Han er en herlig fyr, men null forelskelse fra min side. Det er kanskje egoistisk av meg at jeg fortsatt holder på han, men som sagt. Det har vært i håp om at følelsene kanskje ville dukke opp. Hva skal jeg gjøre? Har det fint slik vi har det nå i grunnen, vil bare ikke inngå noe forhold. På en måte er det jo like mye hans feil at han ikke har bringt dette opp.. Dette ble litt rotete, men føler jeg fikk det frem best ved å skrive det slik.
Steinar40 Skrevet 19. februar 2012 #2 Skrevet 19. februar 2012 Du føler med andre ord at du kaster bort tiden din. Og det gjør du jo forsåvidt også hvis det er et seriøst parforhold du ønsker deg. Hvordan han føler det er umulig å vite for andre. Det er bare en måte å finne ut av det på; og det er å ta en alvorsprat. Men når du ikke er interessert så spiller det jo egentlig ingen rolle hva han vil. Derfor må du bestemme deg for hva DU vil først og fremst. 1
AnonymBruker Skrevet 19. februar 2012 #3 Skrevet 19. februar 2012 Nei, jeg føler ikke at jeg kaster bort tiden min. Som sagt har jeg det bra slik vi har det nå, uten noe forhold. Det jeg er redd for er at jeg kaster bort tiden hans. Tror jeg venter til han tar opp temaet så får jeg prøve å si så skånsomt som mulig at jeg føler den siste gnisten til å ville ha et forhold mangler..
Steinar40 Skrevet 19. februar 2012 #4 Skrevet 19. februar 2012 Nei, jeg føler ikke at jeg kaster bort tiden min. Som sagt har jeg det bra slik vi har det nå, uten noe forhold. Det jeg er redd for er at jeg kaster bort tiden hans. Tror jeg venter til han tar opp temaet så får jeg prøve å si så skånsomt som mulig at jeg føler den siste gnisten til å ville ha et forhold mangler.. Er hans tid noe mindre verdt enn din? Du bør ta det opp med han snarest.
AnonymBruker Skrevet 19. februar 2012 #5 Skrevet 19. februar 2012 Er hans tid noe mindre verdt enn din? Du bør ta det opp med han snarest. Det har jeg aldri sagt. Men jeg trives slik det er nå og det ser det ut som at han også gjør. Er jo ikke min feil at han ikke har tatt praten. Vil han vite hva jeg vil kan han jo ta det opp.
Steinar40 Skrevet 20. februar 2012 #6 Skrevet 20. februar 2012 Det har jeg aldri sagt. Men jeg trives slik det er nå og det ser det ut som at han også gjør. Er jo ikke min feil at han ikke har tatt praten. Vil han vite hva jeg vil kan han jo ta det opp. hehe Ja, det er fristende å skyve problemer foran seg. Mange som gjør det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå