Gå til innhold

minivibrator


Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous

Jeg så i Lek om en minivibrator for klitoris.

Kjekt i lommen,toalettveske osv.

Er det noe greier å ha? Noen erfaring?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja, den jeg hadde en gang, var i allefall veldig ok. Ikke alltid slik at de største er de beste, vel?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har en liten vibrator i vesken til enhver tid. Man vet aldri når behovet melder seg. De små er uhyre effektive, billige, lydløse og kan brukes både aleine og med kjæresten... icon_biggrin.gificon_biggrin.gificon_biggrin.gif

Løp og kjøp!!

_________________

hoppe.gif Megan hoppe.gif1212[ Dette Innlegg er endret av: Megan den 2002-05-23 12:23 ]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Liten

jeg har den fingertupp-vibratoren som gry sikter til, men synes det var penger ut av vinduet - vibrererer altfor dårlig sammnelignet med min gode venn samuraien... icon_frown.gif

ang. batterier, så går den på vanlige små flate klokkebatterier. aner ikke hvor lenge disse varer, ettersom jeg ikke har brukt min noe særlig1212[ Dette Innlegg er endret av: Liten den 2002-05-25 05:50 ]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Jeg så det var veldig til prisforskjell fra Lek til den Gry anbefalte.

Den som du har, er den en sånn liten? Hvor kjøpte du den? Pris?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kondomeriet har mange fine små vibratorere (riktig skrevet?) Kjøpte en som kosta 99kr bare for å ha en liten transportabel en. Den funker faktisk veldig godt. Tror den heter Intruder. En serie på 4 forskjellige tror jeg. Kan også bestille den over nettet.12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mange gode "småjævler" å få kjøpt, på nett, i butikk, og på homepartyer......

Prisene ligger fra 100,- til 700,- kr. Desverre er det sånn at de som koster mer er bedre. Hvorfor???? Fordi de billige bare har en hastighet, som for en del kan være litt kraftige i starten. Vi er jo ikke av å på knapper heller.....?

Vær også klar over at det finnes masse festlig leketøy, både for han og henne, som er utmerket å bruke i et parforhold....

Kos dere, det gjør jeg.....12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...