Gå til innhold

Mesternes mester

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen som ser på dette? Jeg har likt denne serien veldig godt før, og må følge med i år også. Min store idrettshelt Roar Strand er med, og jeg håper han vinner! <3 Har vel likt ham i over 20 år, faktisk. :fnise:

Deltakerne i år er mer ukjente enn tidligere, i hvert fall for meg. Han frisbee-fyren har jeg aldri hørt om, han virket temmelig spesiell!

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nja, jeg skrudde av når jeg måtte se han firsbee spilleren i bar overkropp. For en ølmage og manboobs :sjenert:

• Liker 1
Gjest Swipper
Skrevet (endret)

Jeg følger med :jepp:

Men hadde faktisk ingen aning om hvem noen av deltagerne er. Litt kjedelig første episode da når ingen ryker ut :gjeiper:

Endret av Swipper
  • Liker 1
Skrevet

Så litt på det i dag, bare når de holdt på med den 90gradersgreiene mot stolpen. Herregud så lenge de holdt på, jeg klarer bare noen minutter selv.. :tristbla:

Skrevet

Ja. Jeg så på det, for det var gøy forrige sesong. Da heia jeg på Ailo Gaup. Jeg har ikke funnet noen å heie på foreløpig, men kanskje det blir Roar Strand.

Gjest Swipper
Skrevet

Så litt på det i dag, bare når de holdt på med den 90gradersgreiene mot stolpen. Herregud så lenge de holdt på, jeg klarer bare noen minutter selv.. :tristbla:

Tror jeg klarer 1 minutt eller 2 :gjeiper: over 20 minutter er DRØYT!

Skrevet

Er det noen som ser på dette? Jeg har likt denne serien veldig godt før, og må følge med i år også. Min store idrettshelt Roar Strand er med, og jeg håper han vinner! <3 Har vel likt ham i over 20 år, faktisk. :fnise:

Deltakerne i år er mer ukjente enn tidligere, i hvert fall for meg. Han frisbee-fyren har jeg aldri hørt om, han virket temmelig spesiell!

Æsj syns han er ekkel jeg. Tror han er veldig sleezy. :sjenert: Håper en dame vinner :jepp:

• Liker 1
Skrevet

Tror jeg klarer 1 minutt eller 2 :gjeiper: over 20 minutter er DRØYT!

Nettop! Blir helt imponert over at det i det hele tatt er fysisk mulig :sjenert: Og så får jeg pittelitt dårlig samvittighet ovenfor min egen kropp at jeg ikke trener den mer.. :fnise:

Skrevet

Æsj syns han er ekkel jeg. Tror han er veldig sleezy. :sjenert: Håper en dame vinner :jepp:

:hakeslepp: Roar Strand er IKKE sleezy!! Har møtt han mange ganger i forskjellige situasjoner og han er skikkelig kjernekar:) Og han er jo heller ikke så verst å se på :lur:

• Liker 1
Skrevet

Hihi, melder meg inn her for jeg heier på Roar Strand jeg også :fnise: . (Tror egentlig ikke han kommer til å vinne, men heier for det.) Han har imponert meg siden jeg så ham "live" i en kamp på Lerkendal på -90 tallet en gang. Mannen løp jo absolutt hele tida. For en kondis han måtte ha.

Og som nevnt i forrige innlegg - slett ikke verst å hvile blikket på heller.

Håper også Trude Dybendahl klarer seg en god stund. Hadde vært gøy hvis en "skidame" klarte seg et stykke uti konkurransen denne gangen. Som det ble nevnt i går så har jo de som har vært med før røket ut ganske tidlig.

Dette er for øvrig eneste realityserie jeg noensinne har giddet å se på for det er tydelig de tar konkurransen alvorlig, samtidig som det virker som de har det veldig hyggelig innimellom konkurransene.

• Liker 1
Skrevet

Dette ser ut til å bli en god sesong. Det er flott at de har klart å samle sammen såpass kjente utøvere. Gleder meg stort til neste program.

Skrevet

:hakeslepp: Roar Strand er IKKE sleezy!! Har møtt han mange ganger i forskjellige situasjoner og han er skikkelig kjernekar:) Og han er jo heller ikke så verst å se på :lur:

Jeg skulle akkurat til å poste "HVAAA?" til det første innlegget her, så det er godt å høre at påstanden om at han er sleazy blir dementert. Tror aldri jeg har hørt noe negativt om han, han har en unik posisjon i norsk fotball, og det er at han ble høyt respektert til og med av andre lags supportere. Slå opp ordet lojalitet i ordboka, og det er et bilde av Roar Strand. (Og, han er slett ikke verst å se på, enig i det. ;) )

Gjest Belle Gunnes
Skrevet

Heier på Henrik Bjørnstad jeg da :fnise: Nekter å heie på en foppalspiller. Og Astrid. Hun er kul. Så hun kan gjerne vinne hun også. Og så håper jeg det kommer noen øvelser, der han bokser'n kan briefe litt.

• Liker 1
Gjest Spinell
Skrevet

Jeg så på i går, og jeg koser meg med slike programmer.

Jeg kjenner ikke til alle idrettsutøverne fra før, da både boksing, golf og frisbee er litt utenfor mitt vanlige interessefelt. Han frisbee-fyren har jeg forresten sett i et annet tv-program for en god stund siden. Tror det var Tingenes tilstand med Petter Schjerven. Synes igrunnen han virker kul som "varmet opp" ved å ligge i skyggen mens de andre jogget febrilsk rundt :fnise:

Ble utrolig imponert av hvor lenge de "satt" uten stol! Omtrent dobbelt så lenge som forrige rekord!

Som tidligere heier jeg egentlig litt på alle sammen. Så lenge de virker trivelige og spiller fair blir jeg like imponert uansett.

Skrevet

Nettop! Blir helt imponert over at det i det hele tatt er fysisk mulig :sjenert: Og så får jeg pittelitt dårlig samvittighet ovenfor min egen kropp at jeg ikke trener den mer.. :fnise:

Det høres slitsomt ut at du tenker slik. Hvis jeg skal få dårlig samvittighet hver gang ganske så ferske verdensmestere som har trening som arbeid er bedre enn meg hadde jeg ikke hatt tid til noe særlig annet!

Jeg heier på Hetland og Astrid. Jeg liker egentlig ikke viljestyrkeøvelser, jeg gleder meg til det blir mer presisjon og slikt.

Skrevet

Hihi, melder meg inn her for jeg heier på Roar Strand jeg også :fnise: . (Tror egentlig ikke han kommer til å vinne, men heier for det.) Han har imponert meg siden jeg så ham "live" i en kamp på Lerkendal på -90 tallet en gang. Mannen løp jo absolutt hele tida. For en kondis han måtte ha.

Joda, men da slapp han å konkurrere mot Tor Arne Hetland.

Skrevet

Jo jeg møtte han en gang og han visket noe sleey i ørene til ei blond dame (kanskje kjæresten???) og hun ga meg bitchblikk :S For Roar såg mye på lårene mine :sjenert::spy:

Gjest Swipper
Skrevet

Heier på Henrik Bjørnstad jeg da :fnise: Nekter å heie på en foppalspiller. Og Astrid. Hun er kul. Så hun kan gjerne vinne hun også. Og så håper jeg det kommer noen øvelser, der han bokser'n kan briefe litt.

Tror jeg kommer til å heie litt ekstra på Atstrid, bare fordi hun vant den første :fnise:

Skrevet

Var bortreist i helgen og fikk ike med meg første episode, dessverre. Har fått med meg alle tidligere segonger og gleder meg til å følge denne også. Det er utrolig imponerende hva de utfører og i tillegg liker jeg konseptet ved at de ikke stemmer ut noen, men faktisk går ut på grunnlag av hvor bra de selv gjør det.

Synes også det er koselig at de blir så sammensveiset og koser seg med god mat og drikke ;-)

Hvem andre enn de dere har nevnt, Roar Strand, Trude Dybendahl og han frisbee-fyren (navn?) er med i år, da?

Gjest Spinell
Skrevet

Her kan du se programmet :)

Og her er det litt om deltakerne (jeg setter inn lenker istedenfor å skrive av).

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...