Gå til innhold

Daybreak sitt vesle hjørne

Daybreak

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hmm...nå kom jeg på noe jeg så på tv i dag tidlig. Det skal være en uke med forskjellige hestegreier,

kanskje fra mandag av... :klo: Mange grener, så vidt jeg fikk med meg. Har du fått med deg det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har vært på western-oppvisning noen ganger...og det er fart, moro og kjempegøy å se på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei,ikkje eigentleg,men to av barnehagane eg var i i fjor vil framleis ha meg,så det er jo bra :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er veldig bra....er ferdig med utdanning nettopp selv

og må etter all sannsynlighet begynne i en jobb som har

lite med den å gjøre. Så vet akkurat hvordan det er....

'>xhave,P20a,P20nice,P20day.png.pagespeed.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

God dag,Hoppe :)

Då veit eg korleis du har det,Jelly :klemmer:

Men eg trivast faktisk så godt i barnehage at eg drit oppi om det ikkje er direkte til mi utdanning :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg har alltid tykt sprangriding er veldig skummelt. Eg har alltid tenkt at det er ikkje noko for meg,altfor skummelt og eg kjem sikkert til og flyge av. Kanskje,eg seier kaaaanskje, ein dag skulle eg prøve eit ørlite hinder der hesten så vidt trong og løfte beina for og kome over.

Vel,ein sluttar aldri og overraske seg sjølv,i alle fall,så sluttar ikkje eg og overraske meg sjølv.

To feilfrie runder på stemne i dag, og det var ikkje skummelt. Det var faktisk kjekt og flyge over hindera (og ikkje ut av salen).

Trur du meg ikkje seier du. Nei,hadde eg ikkje vore der i dag,hadde eg ikkje trudd det sjølv. Men her er beviset:

Ok hinderet er ikkje så høgt,men det er då ein start med tanke på eg har berre hoppa tre gongar før frivilleg :fnise:

10516606_10152612834091142_3665562217402

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...