Rumle Skrevet 14. mars 2014 #1001 Del Skrevet 14. mars 2014 Samme her .. har hatt bedre dager Hva driver du med i kveld da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daybreak Skrevet 14. mars 2014 Forfatter #1002 Del Skrevet 14. mars 2014 I kveld har eg berre teke det med ro og sett film Vi har vel alle slike dagar innimellom. Håper det betrar seg for deg og at lyset kanskje kjem fram allereie i morgon Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 15. mars 2014 #1003 Del Skrevet 15. mars 2014 Noen ganger våkner jeg utslitt. Jeg har hatt en loop-drøm som aldri ble ferdig og kom seg videre. Hodet mitt er rart. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daybreak Skrevet 15. mars 2014 Forfatter #1004 Del Skrevet 15. mars 2014 Eg og hadde fleire "heilt på trynet"-draumar i natt,veit jo ikkje kor eg er når eg vaknar Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 15. mars 2014 #1005 Del Skrevet 15. mars 2014 Hadde vært fint å kunne velge seg en disc når en la seg, og være sikker på at nattlige drømmer ble fine...og en våknet glad og uthvilt. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daybreak Skrevet 15. mars 2014 Forfatter #1006 Del Skrevet 15. mars 2014 Det hadde vore noko ja Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jellybean78 Skrevet 15. mars 2014 #1007 Del Skrevet 15. mars 2014 Kunne drømt om å ri rundt på en hest hver eneste natt, DET hadde vært noe Daybreak? Holder deg ansvarlig for snøen som har falt i natt, forresten. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daybreak Skrevet 15. mars 2014 Forfatter #1008 Del Skrevet 15. mars 2014 Hadde vore ein betre draum det,enn det eg drøymte i natt i alle fall Jaaa snøøøøø Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 15. mars 2014 #1009 Del Skrevet 15. mars 2014 Her er det kald vind, oppholds/grått og ikke snø.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daybreak Skrevet 15. mars 2014 Forfatter #1010 Del Skrevet 15. mars 2014 Snøen kan berre vere her den,heilt greitt det Sjølv om eg moglegens må søkje dekning for snart myrdar Jelly meg... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 15. mars 2014 #1011 Del Skrevet 15. mars 2014 Å jasså? Er han på krigsstien kanskje? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daybreak Skrevet 15. mars 2014 Forfatter #1012 Del Skrevet 15. mars 2014 Nei,han likar ikkje snø Og vi bur i same fylket Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 15. mars 2014 #1013 Del Skrevet 15. mars 2014 (endret) Jaja...lite å gjøre med snøen da. Glad for at jeg bor i snøfattig strøk. Bar "mark" er vidunderlig! Endret 15. mars 2014 av Hoppetaujenta Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daybreak Skrevet 15. mars 2014 Forfatter #1014 Del Skrevet 15. mars 2014 Har hatt bart nesten heile vinteren så kjekt med snø <3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 15. mars 2014 #1015 Del Skrevet 15. mars 2014 Hva? Har du hatt bart? Det har du ikke snakket om før. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daybreak Skrevet 15. mars 2014 Forfatter #1016 Del Skrevet 15. mars 2014 Har eg vel Mellom 3-4 og 8-10 varmegrader og bart,og skogbrann Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daybreak Skrevet 18. mars 2014 Forfatter #1017 Del Skrevet 18. mars 2014 Hjartet mitt og hovudet mitt er veldig messed up for tida så då byrjar eg sjølvsagt med den derre diktinga mi... Eit par stykk slengjer eg inn her... Tanker og følelser Hvorfor måtte jeg elske deg når du aldri kan elske meg? Når skal denne smerten ende, når jeg ikke kan fra deg vende? Hvordan kan ditt smil redde min dag, når jeg ikke vet om du notis av meg tar. Jeg trodde jeg følte kjærlighet for andre før, men det var alltid av typen som dør. Denne vil ingen ende ta, jeg kan huske hvert ord du sa. Jeg får deg ikke ut av mine tanker, De hele tiden mot deg vanker. Håpløsheten meg rammer Når jeg ikke kan deg høre eller se. Ikke kan vite du er der like ved, da verker mitt hjerte i den mest voldsomme smerte… Du vil aldri få vite dette her, Men jeg vil alltid stå deg nær. Alltid huske ditt navn, Alltid bære ditt savn. Ønske at du kunne bli min Og at jeg kunne bli din. Men disse ord, følelser og tanker Vil bare i mitt hjerte vanke. Så skal jeg bære denne smerte for meg selv Hver en morgen, dag og kveld Inntil den en dag kan ende Og jeg videre i livet kan vende. Og dikt nummer to.... Jeg sa jeg ikke skulle falle for deg Ikke elske deg, ikke forelske meg. Aldri skulle en tåre falle Aldri ønske at du mitt navn ville kalle Ikke tenke på deg dag og natt Ikke ønske du var bare min skatt Jeg ville ikke følge dine fotspor Ikke ønske du var hele min jord Ikke synes ditt smil var det fineste som finns Ikke se på deg som min drømmeprins. Det viser bare hvor feil en kan ta Det spiller ingen rolle hva jeg sa Jeg falt dypere enn noen gang! Alt jeg nå hører er sorgens sang Jeg går på den ensommes landevei Vet du aldri kan elske meg. Gjennom tårenes stille slør Kjenner jeg mitt hjerte sakte dør Vet jeg lengter etter det umulige Og kjenner med det håpet ut av meg siger. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daybreak Skrevet 19. mars 2014 Forfatter #1018 Del Skrevet 19. mars 2014 Ein rånetur på hesteryggen er det som skal til for og få tankane på andre ting, i alle fall for ei stund Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jellybean78 Skrevet 20. mars 2014 #1019 Del Skrevet 20. mars 2014 Hmm.....noen her inne sliter med kjærlighetssorg virker det som Hvordan går det Daybreak? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 20. mars 2014 #1020 Del Skrevet 20. mars 2014 For et bilde, Hoppe! Håper du har det bra, Day Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå