Daybreak Skrevet 2. mars 2014 Forfatter #982 Skrevet 2. mars 2014 Likar den Horseaddict-sida på facebook altså 1
Daybreak Skrevet 2. mars 2014 Forfatter #986 Skrevet 2. mars 2014 Endå meir flyging Av og til må ryttaren ta hinderet utan hest Eller omvendt 2
Lutetium 71 Skrevet 3. mars 2014 #987 Skrevet 3. mars 2014 Er det ikke mye lettere å konkurrere uten disse hinderne?Jeg syns også det er uforståelig at det ikke er lov med motorsykkel i Tour the France.
Lutetium 71 Skrevet 3. mars 2014 #989 Skrevet 3. mars 2014 Haha,jo men då kallast det dressur Se der ja!Men.. den bare tripper rundt? Veddeløpshester er kult, da er det raka vegen, bånn gass.Forresten, inspirert av den "førerløse" hesten over her; kan man trene opp en hest til å ta en hinderløype helt uten rytter? Hunder må man alltid gå på siden av for at de skal gidde, men de er jo dumme som brø. Hester er ganske intelligente.
Daybreak Skrevet 3. mars 2014 Forfatter #990 Skrevet 3. mars 2014 Vel dette er vel samla trav, og då går det ikkje så fort,men er jo ulike øvingar Men om du skal ha bånn gass som du seier,så er nok meir veddeløp, terrengritt og reining/tønneløp noko for deg Ei heil løype utan ryttar veit eg ikkje,men er sikkert mogleg med mykje trening på nett det Terrengritt: Tønneritt:
Daybreak Skrevet 14. mars 2014 Forfatter #1000 Skrevet 14. mars 2014 Det går..vel greitt må eg seie. Og der då?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå