Gå til innhold

Daybreak sitt vesle hjørne

Daybreak

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Eg skal i alle fall på tur med ei venninne,men ho var ikkje gira på fjellet :sukk: Så spørs om det berre vert ein liten skogstur i dag :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7-8 varmegrader og overskya,med litt skin frå sola bakom :) Så ja det er fint,men eg vil ha snø :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har knapt sett det kvite og vakre i år :( Vinteren gjer meg vonbroten når den oppfører seg slik :( Hadde det berre vore kaldt og snø i ein månad eller så, så hadde kanskje eg sluppe allergien som eg har hatt meir eller mindre nesten eit år no :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå kan du bare finne frem ryggsekken, og gå innover her... :)

bq3VHsppbw20bmlJWmTrFgfwJFFsyMIYmtbPPw-C

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har knapt sett det kvite og vakre i år :( Vinteren gjer meg vonbroten når den oppfører seg slik :( Hadde det berre vore kaldt og snø i ein månad eller så, så hadde kanskje eg sluppe allergien som eg har hatt meir eller mindre nesten eit år no :P

Awwwww :( nå håper jeg også at du får snøen din! Hos deg vel og merke, ikke her! :klemmer:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Awwwww :( nå håper jeg også at du får snøen din! Hos deg vel og merke, ikke her! :klemmer:

Takk,håper eg og,vi kan godt få kvit påske :rodmer:

Greitt for meg,berre det kjem hit,så er det same for meg med resten av Noreg :fnise: Men håper dykk får sjå litt sola då :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg vet jo at mars kan komme med slemme overraskelser, men jeg håper at det ikke blir slik som det har vært før.

...værgudene slipper siste store resten med "hvitt"...når alt jeg har lyst til er å skifte til sommerdekk og ha vår.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet jo at mars kan komme med slemme overraskelser, men jeg håper at det ikke blir slik som det har vært før.

...værgudene slipper siste store resten med "hvitt"...når alt jeg har lyst til er å skifte til sommerdekk og ha vår.

Jaaaa, jeg er ganske så bekymret for det. Fordi mange stauder har vokst flere cm over jorden allerede. De vil ikke bli særlig happy om snø og frost kommer nå :( Og jeg vil bli enda mindre happy!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kan man ikke sette tomme kartonger og plast over dem når de har kommet så langt da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan man ikke sette tomme kartonger og plast over dem når de har kommet så langt da?

Hmmm ja, det var kanskje ikke så dumt - men da trenger jeg maaange! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

755c2a29612f2743ff67f2d8212019a7.jpg

Får sende denne karen oppover med snøen jeg da :jepp:

Skimmel kaldblods jo :rodmer:

Vil ha,vil ha :hoppe: Tusen takk :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...