Daybreak Skrevet 1. mars 2014 Forfatter #941 Del Skrevet 1. mars 2014 Du kan få smake når eg får somla meg til og baka dei Ja,er det,men er ikkje så glad i dei,så lagar meg heller skulebollar Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daybreak Skrevet 1. mars 2014 Forfatter #942 Del Skrevet 1. mars 2014 Då Jelly er skulebollane i omnen så då kan du gjere deg klar Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jellybean78 Skrevet 1. mars 2014 #943 Del Skrevet 1. mars 2014 *venter i spenning* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daybreak Skrevet 1. mars 2014 Forfatter #944 Del Skrevet 1. mars 2014 Då er det klart til og forsyne seg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 1. mars 2014 #945 Del Skrevet 1. mars 2014 Apropo: Er det noe som heter fastelavensboller? Dvs. slike kremfyllte eller no....*som om han ikke vet det veldig godt, luringen* 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jellybean78 Skrevet 1. mars 2014 #946 Del Skrevet 1. mars 2014 Då er det klart til og forsyne seg JAAAAFFFSS!!....mmmm, veldig gode! *gomle, gomle, tygg* *som om han ikke vet det veldig godt, luringen* Et lite manipulativt forsøk på å påvirke henne til å lage noe som jeg liker enda bedre, bare.... 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 1. mars 2014 #947 Del Skrevet 1. mars 2014 Og jeg luktet lunten lang vei... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daybreak Skrevet 1. mars 2014 Forfatter #948 Del Skrevet 1. mars 2014 Du får kjøpe deg på butikken Men bra dei fall i smak Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 1. mars 2014 #949 Del Skrevet 1. mars 2014 Tror det meste er utsolgt på mine nærbutikker nå, så jeg får vente til neste år. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daybreak Skrevet 1. mars 2014 Forfatter #950 Del Skrevet 1. mars 2014 Er somme bakeri som sel det heile tida Då har eg vore på fjelltur også 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jellybean78 Skrevet 1. mars 2014 #951 Del Skrevet 1. mars 2014 Oppe på Hufse-fjellet? Tørr du slikt da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daybreak Skrevet 1. mars 2014 Forfatter #952 Del Skrevet 1. mars 2014 Nei,dit går eg ikkje åleine,men har vore der før Var på eit anna fjell i dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 1. mars 2014 #953 Del Skrevet 1. mars 2014 Å? Hufsefjell? Det høres koselig ut og jeg mener det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daybreak Skrevet 1. mars 2014 Forfatter #954 Del Skrevet 1. mars 2014 Det er ikkje koseleg Eg har traumer om det vesnet Ei venninne av meg har laga denne, og det er faktisk heilt seriøst 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daybreak Skrevet 1. mars 2014 Forfatter #955 Del Skrevet 1. mars 2014 Det biletet er noko rart,men her i alle fall Hufsafjellet/Rotsethornet sett frå Vardehornet (to fjell som ligg på kvar si side av Volda) Ser veldig lite ut og ikkje ut som Hufsa der dog. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jellybean78 Skrevet 1. mars 2014 #956 Del Skrevet 1. mars 2014 Hmm....hva er Hufsa egentlig? En skapning ifra mummietrollet? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 1. mars 2014 #957 Del Skrevet 1. mars 2014 (endret) Jupp. Hun kommer glidende av og til og alle syns hun ser så sort og skummel ut, men hun er egentlig ganske snill.Søker menneskekontakt og litt varme...men de vil ikke ha noe med henne å gjøre. Stakkars. Genialt fjellbilde DB! ---Dette er så viktig og ligger mitt hjerte nært. Jeg må hoste opp litt info for dem som ønsker det. http://no.mummitrollet.wikia.com/wiki/Hufsa Endret 1. mars 2014 av Hoppetaujenta Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lutetium 71 Skrevet 1. mars 2014 #958 Del Skrevet 1. mars 2014 Det er ikkje koseleg Eg har traumer om det vesnet Ei venninne av meg har laga denne, og det er faktisk heilt seriøst Rotsethorne_Hufsa.jpg Jeg tror det nederste bildet er photoshoppet... ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daybreak Skrevet 2. mars 2014 Forfatter #959 Del Skrevet 2. mars 2014 Godt mogleg Lute,for det ser ikkje slik ut Men fjellet har den forma så idéen er jo genial,men det siste biletet eg la ut er i alle fall slik det ser ut, frå 600 m.o.h. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 2. mars 2014 #960 Del Skrevet 2. mars 2014 Photoshoppet? *skeptisk* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå