Jellybean78 Skrevet 23. august 2013 #541 Del Skrevet 23. august 2013 Er nok det dessverre, men slik er det no engang å gå skole.... Du får jo erfaring da iallefall som du kan ha på CV'n din når du søker videre, slik at arb.giveren din ser at du ikke har ligget på latsiden, det er jo positivt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daybreak Skrevet 23. august 2013 Forfatter #542 Del Skrevet 23. august 2013 Ja,all erfaring er jo bra Ja,misunner deg ikkje det,glad eg er ferdig i første omgang Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 23. august 2013 #543 Del Skrevet 23. august 2013 God helg, Day! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daybreak Skrevet 24. august 2013 Forfatter #544 Del Skrevet 24. august 2013 God helg,Rumle Dog eg likar dårleg å vakne kl 07 ein laurdagsmorgon når ein kan sove lenge Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daybreak Skrevet 23. september 2013 Forfatter #545 Del Skrevet 23. september 2013 Oi ein månad sidan sist.. Woops Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daybreak Skrevet 11. oktober 2013 Forfatter #546 Del Skrevet 11. oktober 2013 Burda fått endra tittelen til Daybreak sin vesle klagetråd <3 Uansett,er ikkje lurt og få ein diger trebenk over handa....Kraftig forslått, og ein liten sjanse for brot. Eg slår til igjen <3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 11. oktober 2013 #547 Del Skrevet 11. oktober 2013 Burda fått endra tittelen til Daybreak sin vesle klagetråd <3 Uansett,er ikkje lurt og få ein diger trebenk over handa....Kraftig forslått, og ein liten sjanse for brot. Eg slår til igjen <3 Nommen ... hva i alle dager? Duuuu må være forsiktig!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daybreak Skrevet 12. oktober 2013 Forfatter #548 Del Skrevet 12. oktober 2013 Nommen ... hva i alle dager? Duuuu må være forsiktig!!! Er ikkje berre berre og jobbe i barnehage skjønar du Prøver,men er ikkje så lett og vere det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lutetium 71 Skrevet 12. oktober 2013 #549 Del Skrevet 12. oktober 2013 Burda fått endra tittelen til Daybreak sin vesle klagetråd <3 Uansett,er ikkje lurt og få ein diger trebenk over handa....Kraftig forslått, og ein liten sjanse for brot. Eg slår til igjen <3 Er ikkje berre berre og jobbe i barnehage skjønar du Prøver,men er ikkje så lett og vere det Høres ut som et av barna er råsterke (supermanns sønn)? Hvordan går det med handa? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daybreak Skrevet 12. oktober 2013 Forfatter #550 Del Skrevet 12. oktober 2013 Høres ut som et av barna er råsterke (supermanns sønn)? Hvordan går det med handa? Haha,nei dei herja inne,benken stod opp-ned på eit bord og dei reiv den ned. Hadde fått den i hovudet dersom eg ikkje hadde tatt i mot (og mista taket) Handa er vond,men må vente ca ei veke til og sjå om ho vert verre for då kan det vere brot Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lutetium 71 Skrevet 12. oktober 2013 #551 Del Skrevet 12. oktober 2013 Haha,nei dei herja inne,benken stod opp-ned på eit bord og dei reiv den ned. Hadde fått den i hovudet dersom eg ikkje hadde tatt i mot (og mista taket) Handa er vond,men må vente ca ei veke til og sjå om ho vert verre for då kan det vere brot Hæ? Kom deg til legen og sjekk den, vel? Eller er det legen som har sagt "se hva som skjer"? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daybreak Skrevet 12. oktober 2013 Forfatter #552 Del Skrevet 12. oktober 2013 Hæ? Kom deg til legen og sjekk den, vel? Eller er det legen som har sagt "se hva som skjer"? Har vore til legen og teke røngten allereie Røngten viste ikkje noko,men beina i deler handleddet er vanskeleg og sjå skikkeleg på røngten sa dei. Så skal vente litt, vert den ikkje betre eller berre verre så må eg attande og ta MR Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lutetium 71 Skrevet 12. oktober 2013 #553 Del Skrevet 12. oktober 2013 Har vore til legen og teke røngten allereie Røngten viste ikkje noko,men beina i deler handleddet er vanskeleg og sjå skikkeleg på røngten sa dei. Så skal vente litt, vert den ikkje betre eller berre verre så må eg attande og ta MR Ok, bra. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jellybean78 Skrevet 13. oktober 2013 #554 Del Skrevet 13. oktober 2013 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daybreak Skrevet 14. oktober 2013 Forfatter #555 Del Skrevet 14. oktober 2013 (endret) Jellyyyyyyyyyyyy Endret 14. oktober 2013 av Daybreak Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jellybean78 Skrevet 14. oktober 2013 #556 Del Skrevet 14. oktober 2013 Hvordan går det med frøken Daybreak? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daybreak Skrevet 15. oktober 2013 Forfatter #557 Del Skrevet 15. oktober 2013 Bortsett frå handa,går det vel greitt Enn med deg? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 15. oktober 2013 #558 Del Skrevet 15. oktober 2013 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daybreak Skrevet 15. oktober 2013 Forfatter #559 Del Skrevet 15. oktober 2013 Rumle!! Korleis går det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jellybean78 Skrevet 15. oktober 2013 #560 Del Skrevet 15. oktober 2013 (endret) Bortsett frå handa,går det vel greitt Enn med deg? Bare bra her.....jobber du på en barnehage? Var det så? Endret 15. oktober 2013 av Jellybean78 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå