Gå til innhold

Daybreak sitt vesle hjørne

Daybreak

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Den kjensla når hesten set hoven fast i ei hole og ikkje kjem seg opp att,men fell over på sida og du trur den har brote foten, den kjensla er ikkje god... Mitt livs verste mareritt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg innser også at eg burde få meg eit liv. Men det skjer vel ikkje før etter eksamen likevel. Så difor heng eg på KG istadenfor å lese, flott det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eh, er du ikke ferdig med eksamen?

Trodde du var fullstendig ferdig med all skolegang no.... :vetikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Set og ser ut vindauget og tenkjer om vel eit døgn har eg min siste eksamen.

Denne songen passar ekstremt bra tykkjer eg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du liker Bon Jovi, har jeg inntrykk av.....:ler:

De skal vel spille her i Norge (Oslo) senere denne sommeren om jeg ikke blingser

helt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjekk ned ein karakter på eksamen, frå B til C... Men men,ferdigutdanna no då :)

Grunn: Fekk berre spørsmål om kjenneteikn på ulike psykoser og psykiske sjukdommar og nokre fasar i ein type samtale,bah :P

Endret av Daybreak
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner ikkje kva du meiner :sjenert:

De skal ha konsert i Oslo denne sommeren....du har kanskje aldri vært på en konsert med ett

band før? Trodde bare at det muligens var interessant om du likte de godt og hadde lyst å se de

opptre....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du liker Bon Jovi, har jeg inntrykk av..... :ler:

De skal vel spille her i Norge (Oslo) senere denne sommeren om jeg ikke blingser

helt...

Var vel meir det den uskyldige kommentaren var til ;)

Har vore på konsert med band før jo,men ikkje med Bon Jovi diverre. Takk for tipset :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjekk ned ein karakter på eksamen, frå B til C... Men men,ferdigutdanna no då :)

Grunn: Fekk berre spørsmål om kjenneteikn på ulike psykoser og psykiske sjukdommar og nokre fasar i ein type samtale,bah :P

Graaaaaaatulerer så mye med ferdig utdannelse! :roser:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Graaaaaaatulerer så mye med ferdig utdannelse! :roser:

Tusen takk,kjære Rumle :blomst: Ha ein fin dag :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den siste tida har eg fulgt med på bloggen til ein kollega av mamma. Ho fekk kreft i desember 2012, og no er ho borte. Linken ligg ved som eit minne, og det eg vil seie er kvil i fred,Torill :dagens-rose:

http://ulstadtausa.blogg.no/1371123009_sorg.html

Det var trist å lese :( Var innom og leste litt på den bloggen for ikke så lenge siden, via et oppslag i en avis. Sterk historie. Så leit at det skulle ende slik :(

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tusen takk,kjære Rumle :blomst: Ha ein fin dag :)

Takk for det :) Ha en fin dag du også :blomst: Har du planer om å feire litt nå da? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var trist å lese :( Var innom og leste litt på den bloggen for ikke så lenge siden, via et oppslag i en avis. Sterk historie. Så leit at det skulle ende slik :(

:klemmer:

Ja,eg kjende ikkje ho,men ho er frå nabokommuna så som sagt,mamma kjende ho. Ja,trist historie, så ung og no set barn og familie att :(

Men takk for klemmen :klemmer:

Takk for det :) Ha en fin dag du også :blomst: Har du planer om å feire litt nå da? :)

Takk for det :blomst: Ja, skal på profesjonsmarkering på skulen om nokre timar og så fest i kveld :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...