Gå til innhold

Daybreak sitt vesle hjørne

Daybreak

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Nei, det kan jeg visst ikke si - har vært skikkelig forkjølet og potte tett .. så det har blitt mest soving og hosting .. Håper det er på retur nå!

Hva med deg? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 5 uker senere...

Annonse

Tja det humper og går og eg prøver berre og følgje med. Føler eg har ingenting under kontroll,men men, tre veker så er eg (forhåpentlegvis) ferdig med skulen :)

Med deg då? :) Får seie gratulerer :Hehe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Daybreak! Så hyggelig å se deg poste! :hoppe: Bare 3 uker igjen! :bond: Er det mange eksamener nå? Vi heeeeeeeier på deg! :duskedame:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir rørt av deg Rumle :blomst:

Er berre ein att,munnleg eksamen, men grur meg skikkeleg :rodme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:klemmer:

Bare en igjen? Hurra! :hoppe: Forstår at du gruer deg, men det går nok helt sikkert bra :jepp: Og tenk, etter den er du helt ferdig!!!! :hoppendeglad:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja,det er det som får meg til å stå opp om morgonen ;) Skal bli ei lykke :laugh: 16 års skulegang ferdig! Finito! Finish! :bolledeig:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må føles helt fantastisk! :hoppe: Og litt rart?

Hva er planene for sommeren da? Har du begynt å søke jobber allerede kanskje? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja,veldig rart eigentleg, men absolutt deilig :)

Har søkt ein god del jobbar,så spørs om eg får jobb/når eg skal begynne. Men planen er å reise heim og hjelpe til heime i slåtten først og fremst,så får vi sjå kor vegen tek meg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

oioioi......Daybreak er tilbake! :hoppe:

Trodde du hadde gitt oss opp fullstendig en stund her......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er berre sann halvvegs attande eigentleg. Stakk innom for å seie at eg er stadig i live :laugh:

Trong berre pause eigentleg, KG er ikkje det same som det var når eg laga meg brukar her..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nei, er enig i det, tiden går og ting forandrer seg......sånn er det no engang,

er ikke på langt nær like aktiv her inne disse dager jeg heller.

Men det er jo alltid trivelig å se gamle og kjente brukere igjen, derfor er det viktig at

de ikke forsvinner helt. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må seie meg einig der. Skal prøve og kikke innom no og då i alle fall, inntil eg tek sommarferie i det minste :)

Men det er jo ein grunn til eg ikkje har sletta meg, vil jo ikkje forsvinne for godt heller :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for det :blomst: Den var ganske fin,var i konfirmasjon til fetteren min i går :)

Korleis var di helg? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...