Hoppetaujenta Skrevet 1. september 2015 #2461 Del Skrevet 1. september 2015 *smugtitte etter flere dikt som kanskje ligger løse på bordet* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daybreak Skrevet 1. september 2015 Forfatter #2462 Del Skrevet 1. september 2015 Det har allereie sneke seg eit dikt ut i uinteressant-tråden 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Jacklost Skrevet 1. september 2015 #2463 Del Skrevet 1. september 2015 Du er en klok og flott person Daybreak 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daybreak Skrevet 1. september 2015 Forfatter #2464 Del Skrevet 1. september 2015 Tusen takk for det Du verkar som ein utruleg snill og god person,sjølv,Jack 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daybreak Skrevet 1. september 2015 Forfatter #2465 Del Skrevet 1. september 2015 Sidan Hoppis vil ha fleire dikt, og den største gleda ein kan ha,det er å gjere andre glad, så får eg spamme litt her innimellom med litt dikt då Her er nok eit kjærleiksdikt: Kveldssolen går sakte ned. Jeg prøver å finne meg selv Og hvem som kan erstatte ditt sted; Innestengt i kjærlighetens hvelv. Jeg ser dine øyne forsvinner; har bare vage minner. Aner ikke hva jeg skal gjøre siden du lukket alle dører. Jeg vet bare det: Har ikke følt slik før! Det må ikke skje at du aldri vil åpne din dør. Dog, redselen er her at du vil aldri være meg nær. At jeg uten deg leve må og finne min egen vei å gå. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 1. september 2015 #2466 Del Skrevet 1. september 2015 Ja takk, jeg blir glad av dette og det er lenge siden jeg har hatt det sånn som du beskriver. Lenge leve troen på kjærleiken og troen på at det å skrive dikt hjelper en på veien videre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daybreak Skrevet 1. september 2015 Forfatter #2467 Del Skrevet 1. september 2015 Det kan hjelpe å få uttrykt det på ein måte Og eg har alltid likt å skrive, å dikte er liksom noko eg gjer når kjenslene treng å formast som ord 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 1. september 2015 #2468 Del Skrevet 1. september 2015 Og ved å sitte sånn og pusle med ord og rim, kan en komme på nye måter å se ting på. Hjelp til selvhjelp det der. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daybreak Skrevet 1. september 2015 Forfatter #2469 Del Skrevet 1. september 2015 Ja,er i grunn det Det og Linndi Ho er beste psykologen eg kunne hatt 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daybreak Skrevet 1. september 2015 Forfatter #2470 Del Skrevet 1. september 2015 Håper mine kjære lesarar orkar det siste kjærleiksdiktet eg skreiv: Jeg må la deg gå Det innser jeg nå Kanskje en dag vil det bli oss to, men jeg må prøve å la mitt sår gro. Jeg vil leve i den tro at du er lykkelig uten meg. Krype ut av kjærlighetens klo og finne min egen vei. Å finne en annen som deg, en annen som kan ta mitt hjerte slik som du tok mitt frå meg! Å leve med kjærlighetens smerte og vite du er så nær, men dog så fjern. At jeg forlater deg nå vil kreve et hjerte av jern! Å snu andre veien vil ikke bli lett, men jeg vil vite at det er rett! Du er den jeg allid elske vil; Og nettopp derfor må jeg la deg gå. Kanskje jeg kan finne en som er like snill? Men det tviler jeg på nå. Så jeg håper du har det bra, og du mente det du sa. Da vil jeg en indre ro, og en dag kanskje finner jeg min kjærlighet nummer to! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 1. september 2015 #2471 Del Skrevet 1. september 2015 Sukk. Du kommer til å få oppleve mye i akkurat den sjangeren DB. Fremtiden venter på deg og den karen som du kommer til å falle så inderlig for, han som gjengjelder alt og blir hos deg, han befinner seg et sted i dette øyeblikk. Livet venter på at dere skal modnes som mennesker og så føre dere sammen... Det er en fin tanke at dere går rundt og venter på hverandre akkurat nå. Han ser tankefullt ut i nattemørket i dette sekund og lurer på når han kommer til å finne deg. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daybreak Skrevet 1. september 2015 Forfatter #2472 Del Skrevet 1. september 2015 Eg vert veldig glad for du har trua på meg Håper det,for hittil har eg som regel falt for feil menn Slik som no,ein kjempekjekk kar, og det kunne kanskje blitt oss to, om han ikkje hadde vore gift 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 1. september 2015 #2473 Del Skrevet 1. september 2015 Mhm...mange er jo det, men ikke let sier jeg. Når han du skal ha dukker opp,legger alt seg til rette. Ingen av dere er gift og alt blir fryd og gammen.Sanne mine ord. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daybreak Skrevet 1. september 2015 Forfatter #2474 Del Skrevet 1. september 2015 Eg voner du har rett 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sunflower-Delight Skrevet 1. september 2015 #2475 Del Skrevet 1. september 2015 Du skriver fine dikt Daybreak. Du er flink til å sette sammen ord, og å uttrykke deg sjølv på en vakker måte. Dikt får frem så mye av et person's indre, og en vil merke hver dikter's personlighet tydeligere gjennom måten de uttrykker seg igjennom diktene sine. Jeg mener nå at du kan dele så mange dikt du vil innpå her siden dette er din dagbok. Så dette er jo ikke noe du burde kalle for spamming. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 1. september 2015 #2476 Del Skrevet 1. september 2015 Helt enig! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daybreak Skrevet 1. september 2015 Forfatter #2477 Del Skrevet 1. september 2015 Tusen takk,kjære vener Etter å ha sett Bølgen gjev dette synet endå djupare inntrykk på meg... 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 1. september 2015 #2478 Del Skrevet 1. september 2015 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sunflower-Delight Skrevet 1. september 2015 #2479 Del Skrevet 1. september 2015 Det er trist med slike tragedier. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sunflower-Delight Skrevet 1. september 2015 #2480 Del Skrevet 1. september 2015 Fint bilde, da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå