Gå til innhold

Daybreak sitt vesle hjørne

Daybreak

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Sunflower-Delight

Fjordhesten er da en skikkelig nydelig hest. Husker jeg syntes de var så fine da jeg var lita. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja,dei er veldig nydelege :rodmer: Linndi er sjølvsagt heilt fantastisk (heilt objektiv of course) :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sunflower-Delight

Jeg er sikker på at din Linndi er en flott hest. Både utenfor og i sin karakter/personlighet.  :jepp: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Størrelse på ein ponni (alt under 148 cm i mankehøgde, manke = punktet der halsen byrjar), men vert kategorisert som hest pga si styrke og utsjånad :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er sikker på at din Linndi er en flott hest. Både utenfor og i sin karakter/personlighet.  :jepp:

Ja,ho er det :rodmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

No når eg fekk opp fjordingbileta dine,SD,så var dei to der ikkje så ulik mi lisje frøken :sjokkert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sunflower-Delight

No når eg fekk opp fjordingbileta dine,SD,så var dei to der ikkje så ulik mi lisje frøken :sjokkert:

Da er ho en virkelig skjønn og vakker fjordhest. :tommel: Ho ville vært det uansett og! Jeg synes de alle sammen er fine og vakre på sine måter. :jepp:

Endret av Sunflower-Delight
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

Nei,det er teke frå dressurstemne i april :)

Og takk for det :)

Endret av Daybreak
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel,det er ei konkurransetype innanfor riding, du har sikkert sett eller høyrt om sprangriding på TV? (Hesten hopper over hinder). Dressur er ei anna type grein innanfor ridinga :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...