Daybreak Skrevet 18. oktober 2014 Forfatter #2021 Del Skrevet 18. oktober 2014 Nesten like nydeleg så desse augo her 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daybreak Skrevet 18. oktober 2014 Forfatter #2022 Del Skrevet 18. oktober 2014 Eg stramma salgjorda og leide ho ut av stallen. Siste turen på ei lang stund i lag. Kvar skulle vi fare? Eg steig opp medan Linndi var mest oppteken med og ete nokre tustar med gras i kanten. Ho spissa øyre i det vi la i veg. Lyden av metall som traff asfalten for kvart steg, og ein avslappa, men våken hest Det var 12 grader ute og sol. Ein perfekt haustdag som samstundes var avskjeden våra. Eg lêt tankane vandre medan eg tenkte på kva som skulle vere ein fin avskjedstur for Linndi. Då sprang det ei jente rett bak hesten og Linndi satte i galopp! Heldigvis så roa ho seg fort av stemma mi (sidan tøylane hang og dingla laust rundt halsen på hoppa). Vi gjekk i roleg tempo vidare til vi kom forbi badeplassen og der slo vi over i friskt trav. Eg tok ho ned i skritt før brua til fotballbana. Linndi var særskilt våken her og klar til meir fart. Det ønskjet fekk ho raskt oppfylt og vi trava i høg fart rundt nesten heile vatnet før vi slo over i galopp i ein sidebakke. Kjensla av dundrandes høver mot sandmala grus. Linndi langa verkeleg ut og spissa øyre. Det var ikkje tvil om at ho kosa seg like mykje som meg. Vi skritta roleg ned att og gjekk ned til vatnet for ho skulle få drikke litt. Så skritta vi roleg heim att. Sola varma oss begge to resten av vegen. Etter og sala ho av så venta tre saftige gulrøter som var velfortent etter ein perfekt tur. Ho dulta i handa mi på veg ut akkurat som ho sa at "du veit det er ikkje eigentleg avskjed? Berre midlertidleg, så snart er vi ute og galopperer att". Då brast eg og gav ho ein god klem før ho fekk kome attande til sine to venninner. Inst inne så veit eg at ho har rett. Takk for ein nydeleg tur og flotte rideturar i haustferien, Linndi. I'll see you again Har faktisk fått snakka med Linndi sin eigar,og truleg så kan eg få ho på heilfôr (som min eigen hest, berre ikkje på papira) frå hausten av Det håper eg verkeleg vert noko av 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 18. oktober 2014 #2023 Del Skrevet 18. oktober 2014 Det var virkelig gode nyheter! Håper at det går som ønsket! p.s. hvorfor er den barbert over hele seg nesten? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daybreak Skrevet 18. oktober 2014 Forfatter #2024 Del Skrevet 18. oktober 2014 Ja,håper eg og Er for dei ikkje skal sveitte så mykje når dei vert brukt mykje Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 18. oktober 2014 #2025 Del Skrevet 18. oktober 2014 Ok. Godt at den ikke var syk eller noe sånt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daybreak Skrevet 18. oktober 2014 Forfatter #2026 Del Skrevet 18. oktober 2014 Nei då Er ofte ein gjer det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 18. oktober 2014 #2027 Del Skrevet 18. oktober 2014 Det ante jeg faktisk ikke....hvorfor gjør en det da? Er det slik om sommeren også, eller har det med kulde og vinter å gjøre? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daybreak Skrevet 18. oktober 2014 Forfatter #2028 Del Skrevet 18. oktober 2014 Nei,det kan ein gjere heilårs,kjem litt an på bruken av hesten,dei som trenar mykje gjer det vel sommaren også Ein gjer det for at hesten skal sveitte mindre under trening så det vert mindre travelt Er litt som om vi trenar med litt mindre klede enn vi brukar ellers 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 18. oktober 2014 #2029 Del Skrevet 18. oktober 2014 Ikke om vinteren. Ikke denne Hoppa jaffal. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daybreak Skrevet 18. oktober 2014 Forfatter #2030 Del Skrevet 18. oktober 2014 Hihi Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 22. oktober 2014 #2031 Del Skrevet 22. oktober 2014 Her får du noe å våkne av: nakenbilde av Braddegutten din! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daybreak Skrevet 22. oktober 2014 Forfatter #2032 Del Skrevet 22. oktober 2014 Seriøst? Likar han betre som mann altså Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 22. oktober 2014 #2033 Del Skrevet 22. oktober 2014 Ja, det skal visst være han. Ikke ulik alle andre unger i den alderen spør du meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daybreak Skrevet 22. oktober 2014 Forfatter #2034 Del Skrevet 22. oktober 2014 Nei,ganske så normal vil eg seie Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 22. oktober 2014 #2035 Del Skrevet 22. oktober 2014 Kanskje han var veldig musikalsk og melodisk i sin babypludring? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daybreak Skrevet 22. oktober 2014 Forfatter #2036 Del Skrevet 22. oktober 2014 (endret) Ikkje godt å vite Endret 22. oktober 2014 av Daybreak Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frk.K Skrevet 22. oktober 2014 #2037 Del Skrevet 22. oktober 2014 Jeg flyttet denne 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daybreak Skrevet 22. oktober 2014 Forfatter #2038 Del Skrevet 22. oktober 2014 Thank you 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frk.K Skrevet 22. oktober 2014 #2039 Del Skrevet 22. oktober 2014 No problem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daybreak Skrevet 22. oktober 2014 Forfatter #2040 Del Skrevet 22. oktober 2014 Er det gøy og ha ninjaskills som mod? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå