Gå til innhold

Daybreak sitt vesle hjørne

Daybreak

Anbefalte innlegg

Takk for det :)

"Let me take you to your heaven, I'll trot every step for you, because it'll only be us two" :rodmer:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Gjest Sunflower-Delight

Vi hadde skikkelig "Lazy" helg! :P Mye sliten og trøtt, har forresten vært trøtt i hele i dag. Men men, nå for tiden står jeg jo opp grytidlig hver morgen så da vil jo det også ha mye å si. Iallefall de første ukene til en blir vant med det nye "sove/våkne opp" rutinen. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Livet mitt har nok ein gong teke ei vending eg ikkje heilt heng med på,men no står eg her, litt over to år sidan eg lovde meg at om eg skulle ta meir utdanning så skulle det bli lenge til,sann ca 100 år eller så.

Offisielt så har semesteret starta, og ei ny bachelorutdanning står for tur etter eg fekk vite frå høgskulen at ein ikkje er kvalifisert for småbarnspedagogikk og barnehagepedagogikk som sosionom. (Desse to faga går separat for pedagogiske utdanningar som ikkje er førskule/barnehagelærarutdanna).

Så då er eg klar! Nesten i alle fall. Denne gongen veit eg i det minste kva eg går til, og at det er dette eg vil jobbe med :) Eit steg vidare frå sist i det minste.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

:jepp:

Å velje med ein kombinasjon av hjerne og hjarte,det trur eg i grunn er vetugt :)

Det vil i grunn tida vise :ler:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å prøve litt av hvert gir en fine historier å fortelle til barn og barnebarn når den tid kommer. :jepp:

*det er lov å legge til og trekke fra som en vil i historien når en har blitt ganske gammel*

:lur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Livet er egentlig en diger improvisasjon og vi er teaterkunstnere på dens scener. :opplyser:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...