Daybreak Skrevet 12. august 2013 Forfatter #521 Del Skrevet 12. august 2013 Hahaha Er slik den er ja Vanskeleg å få jobb når du ikkje har hatt jobb frå før av. Er ikkje berre eg som slit nemleg. Ser den at det er kjipt utan skikkeleg ferie. Høyrer du gler deg til meir skule ja Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tekola Skrevet 12. august 2013 #522 Del Skrevet 12. august 2013 Takker Hatt ein veldig blanda sommar, og har vel ikkje gjort så masse spennande,både jobba og sola meg enn du? Det høres ut som en bra sommer det! For meg har sommeren bestått av baby, familie og farting rundt i Norge. Kjempekos! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daybreak Skrevet 12. august 2013 Forfatter #523 Del Skrevet 12. august 2013 Det høres ut som en bra sommer det! For meg har sommeren bestått av baby, familie og farting rundt i Norge. Kjempekos! Høyres utruleg kosleg ut det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jellybean78 Skrevet 12. august 2013 #524 Del Skrevet 12. august 2013 hmmm.....tja, vi må jo alle begynne ett steds da, arbeidsgiveren må jo ta høyde for dette syns jeg. Er det Ørsta du opprinnelig kommer ifra? Håper du ikke blir så sint og banner like mye som Kjellen da.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daybreak Skrevet 12. august 2013 Forfatter #525 Del Skrevet 12. august 2013 hmmm.....tja, vi må jo alle begynne ett steds da, arbeidsgiveren må jo ta høyde for dette syns jeg. Er det Ørsta du opprinnelig kommer ifra? Håper du ikke blir så sint og banner like mye som Kjellen da.... Nei,er nok lengre borte frå enn Ørsta Ca to timar herifrå Ein halvtime frå Ålesund^^ Hahaha nei ein kan aldri vite med ein sunnmøring veit du Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 12. august 2013 #526 Del Skrevet 12. august 2013 Takker Hatt ein veldig blanda sommar, og har vel ikkje gjort så masse spennande,både jobba og sola meg enn du? Hei og hopp og velkommen tilbake!!!!!!!! Håper du har hatt en fin ferie Ser du skriver at du har fått 4-ukers midlertidig jobb? Hvor bor du nå da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daybreak Skrevet 12. august 2013 Forfatter #527 Del Skrevet 12. august 2013 Hei og hopp og velkommen tilbake!!!!!!!! Håper du har hatt en fin ferie Ser du skriver at du har fått 4-ukers midlertidig jobb? Hvor bor du nå da? Takk for det,kjære Rumle Er nok i Volda eg fekk meg jobb for fire veker ja Ferien har vore både fin og trist,men det går fint no Håper du og har eit ein fin ferie Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 12. august 2013 #528 Del Skrevet 12. august 2013 Trist? Godt du har det bra nå Blir spennende tider fremover for deg, men jobbjakt og leilighetsjakt? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daybreak Skrevet 12. august 2013 Forfatter #529 Del Skrevet 12. august 2013 Trist? Godt du har det bra nå Blir spennende tider fremover for deg, men jobbjakt og leilighetsjakt? Ja,har fått meg hybelleiligheit Men må jo få meir jobb enn for berre fire veker Ja,eg måtte avlive stakkars pusen min i sommar. Han vart nesten 12 år og var dårleg av nyresvikt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 12. august 2013 #530 Del Skrevet 12. august 2013 Ja,har fått meg hybelleiligheit Men må jo få meir jobb enn for berre fire veker Ja,eg måtte avlive stakkars pusen min i sommar. Han vart nesten 12 år og var dårleg av nyresvikt. Nei, så leit med pusen din Håper du finner en interessant jobb snart Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daybreak Skrevet 12. august 2013 Forfatter #531 Del Skrevet 12. august 2013 Nei, så leit med pusen din Håper du finner en interessant jobb snart Ja,alltid trist når slike ting skjer,men dyra skal ikkje lide, så då er det betre ein kan "hjelpe" dei på den måten det går an.Dyrlegen kunne ikkje gjere noko uansett, sa han. Takk for det Håper eg og Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 12. august 2013 #532 Del Skrevet 12. august 2013 Ja,alltid trist når slike ting skjer,men dyra skal ikkje lide, så då er det betre ein kan "hjelpe" dei på den måten det går an.Dyrlegen kunne ikkje gjere noko uansett, sa han. Takk for det Håper eg og Nei, det er jeg enig i. Men vondt er det alltid. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daybreak Skrevet 12. august 2013 Forfatter #533 Del Skrevet 12. august 2013 Nei, det er jeg enig i. Men vondt er det alltid. Ja,det er det. Men no kvilar han i fred Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jellybean78 Skrevet 14. august 2013 #534 Del Skrevet 14. august 2013 Hmm.....spiser du svele da Daybreak? Er ikke dette en spesialitet der nede? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 16. august 2013 #535 Del Skrevet 16. august 2013 Håper du får en fin helg, Day Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daybreak Skrevet 18. august 2013 Forfatter #536 Del Skrevet 18. august 2013 Hmm.....spiser du svele da Daybreak? Er ikke dette en spesialitet der nede? Haha,jau gjer nok det Er vel meir ferge-mat^^ Håper du får en fin helg, Day Takk for det,og takk det same,Rumle Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jellybean78 Skrevet 23. august 2013 #537 Del Skrevet 23. august 2013 Hvordan går det med deg Daybreak? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daybreak Skrevet 23. august 2013 Forfatter #538 Del Skrevet 23. august 2013 Jo då,heilt ok Enn med deg,Gelébønne? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jellybean78 Skrevet 23. august 2013 #539 Del Skrevet 23. august 2013 Bare bra Daybreak.....hvordan går jobbjakten? Fremdeles lite? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daybreak Skrevet 23. august 2013 Forfatter #540 Del Skrevet 23. august 2013 Ja,har berre eit vikariat i tre veker til. Men har eit par plasser eg kan vere ringevikar i verste fall då Og skuleeleven då? Mykje pensum og oppgåver og slikt? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå