Gå til innhold

Daybreak sitt vesle hjørne

Daybreak

Anbefalte innlegg

Då har eg vore på det eg kallar Hufsa-fjellet her, meir kjend som Rotsethornet, 652 m.o.h.

Kjempefin tur :)

Ser ut som en herlig tur! Og for et stilig navn - lo godt av den Hufsla tegningen, utrolig som det ligner! :fnise:

Eg innser litt etterkvart at kombinasjonen eksamenslesing,dautrøtt og fysisk sliten er ikkje alt god. Er kanskje på tide å finne senga :lete:

Jaaaa, du må passe på deg selv vet du! Sove godt og spise godt! :Nikke: Håper du får en god natts søvn og en strålende dag i morgen :klemmer:

Endret av Rumle
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ser ut som en herlig tur! Og for et stilig navn - lo godt av den Hufsla tegningen, utrolig som det ligner! :fnise:

Jaaaa, du må passe på deg selv vet du! Sove godt og spise godt! :Nikke: Håper du får en god natts søvn og en strålende dag i morgen :klemmer:

Ja,er venninna mi så laga den teikninga. Ho budde og to år her :P Det ER verkeleg Hufsa-fjellet :jepp:

Eg fann ut det var best ja,så la meg rett etter det innlegget :) Sov ganske godt og vakna no :) Ha ein super dag,Rumle :blomst:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bacheloren gjekk absolutt ikkje ille, og no har eg eit godt utgangspunkt for munnleg eksamen :) Lykke :Hehe:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

:sjokkert: Har du sett hufsa på ordentlig Daybreak?

Er det mye skrømt rundt garden du kommer fra, eller? (huldre, troll, nisser osv.)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Får seie takk og lov,at nei,har ikkje sett ho i røyndomen.

Lite skrømt heimanfrå,berre sanninga om ting som kan skje :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bacheloren gjekk absolutt ikkje ille, og no har eg eit godt utgangspunkt for munnleg eksamen :) Lykke :Hehe:

Så fantastisk herlig! Gratulerer!!!!!!!!!! :roser: Og masse lykke til med muntlig! :)

Endret av Rumle
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så fantastisk herlig! Gratulerer!!!!!!!!!! :roser: Og masse lykke til med muntlig! :)

Takker :Hehe: Vart litt meir motivert til munnleg no når eg fekk så pass godt utgangspunkt :) (Ikkje toppkarakter nei :P )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takker :Hehe: Vart litt meir motivert til munnleg no når eg fekk så pass godt utgangspunkt :) (Ikkje toppkarakter nei :P )

Så bra! ) Ikke lenge til du er helt ferdig nå! :danse:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra! ) Ikke lenge til du er helt ferdig nå! :danse:

Nei,går det bra på munnleg er eg uoffiselt sett ferdig torsdag,offisielt sett ferdig fredag :danse:

Oh lykke,oh glede :bolledeig:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja,heilt fantastisk :hoppendeglad:

Samstundes er det rart å tenkje på, eg har jo ikkje gjort noko anna enn å gå skule. Så no skal eg ikkje lese pensum på ettermiddag, ikkje pugge til eksamen, ikkje skrive oppgåve, ingenting :danse:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hehehe.....du opplever det motsatte av meg, jeg har vært i arbeidslivet i over 10 år

før jeg begynnte på skole igjen....må si at jeg foretrekker arbeidslivet sånn summa summarum,

selv om det er oppturer og nedturer der også, men du har i det minste fri når du ikke er på jobb,

slipper å stresse med prøvelesing og slikt som du må når du er student.

Meeen dette er noe du kommer til å stifte nærmere bekjentskap med etterhvert, du går en

spennende tid i møte iallefall :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja,heilt fantastisk :hoppendeglad:

Samstundes er det rart å tenkje på, eg har jo ikkje gjort noko anna enn å gå skule. Så no skal eg ikkje lese pensum på ettermiddag, ikkje pugge til eksamen, ikkje skrive oppgåve, ingenting :danse:

Ja, det blir jo et helt nytt liv på mange måter? :) Kanskje flytte til en ny plass også? Hvem vet? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehehe.....du opplever det motsatte av meg, jeg har vært i arbeidslivet i over 10 år

før jeg begynnte på skole igjen....må si at jeg foretrekker arbeidslivet sånn summa summarum,

selv om det er oppturer og nedturer der også, men du har i det minste fri når du ikke er på jobb,

slipper å stresse med prøvelesing og slikt som du må når du er student.

Meeen dette er noe du kommer til å stifte nærmere bekjentskap med etterhvert, du går en

spennende tid i møte iallefall :)

Ja, det blir jo et helt nytt liv på mange måter? :) Kanskje flytte til en ny plass også? Hvem vet? :)

Tek eit fellessvar eg :fnise:

Ja,det er akkurat det,sjølv om arbeidsdagen er lengre så har eg i det minste fri når dagen er over :) Problemet er at eg har enno ikkje fått jobb, har søkt over heilt fylket, både relaterte til yrket og ikkje,så no driv eg og ser på butikkjobbar. Alt er eigentleg ok :) Folk vil ikkje ha meg :sjenert:

Har jo forelska meg i Volda,så har funne meg bustad her, leiger så lenge :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Åhh har du lyst å bli boende i Volda ja? Så kjekt :) Håper du får napp på en jobb snart da - og det tror jeg nok at du gjør :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har i grunna det ja :sjenert:

Derfor eg er open for alle typer jobber :) (Så sant eg er kvalifisert)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kan jo pendle opp hit til Nord-Møre og vaske og lage mat til gamle

Jelly! :nigo:

(veeeldig generøst forslag om jeg så må si det selv) :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...