Rumle Skrevet 4. juni 2013 #461 Del Skrevet 4. juni 2013 (endret) Då har eg vore på det eg kallar Hufsa-fjellet her, meir kjend som Rotsethornet, 652 m.o.h. Kjempefin tur Ser ut som en herlig tur! Og for et stilig navn - lo godt av den Hufsla tegningen, utrolig som det ligner! Eg innser litt etterkvart at kombinasjonen eksamenslesing,dautrøtt og fysisk sliten er ikkje alt god. Er kanskje på tide å finne senga Jaaaa, du må passe på deg selv vet du! Sove godt og spise godt! Håper du får en god natts søvn og en strålende dag i morgen Endret 4. juni 2013 av Rumle Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daybreak Skrevet 5. juni 2013 Forfatter #462 Del Skrevet 5. juni 2013 Ser ut som en herlig tur! Og for et stilig navn - lo godt av den Hufsla tegningen, utrolig som det ligner! Jaaaa, du må passe på deg selv vet du! Sove godt og spise godt! Håper du får en god natts søvn og en strålende dag i morgen Ja,er venninna mi så laga den teikninga. Ho budde og to år her Det ER verkeleg Hufsa-fjellet Eg fann ut det var best ja,så la meg rett etter det innlegget Sov ganske godt og vakna no Ha ein super dag,Rumle Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daybreak Skrevet 10. juni 2013 Forfatter #463 Del Skrevet 10. juni 2013 Bacheloren gjekk absolutt ikkje ille, og no har eg eit godt utgangspunkt for munnleg eksamen Lykke 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jellybean78 Skrevet 10. juni 2013 #464 Del Skrevet 10. juni 2013 *ser hufsa-fjellet* tørr ihvertfall ikke besøke Volda no lenger, nei! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daybreak Skrevet 10. juni 2013 Forfatter #465 Del Skrevet 10. juni 2013 Ikkje berre eg som har ho som eit vondt barndomsminne nei? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jellybean78 Skrevet 10. juni 2013 #466 Del Skrevet 10. juni 2013 Har du sett hufsa på ordentlig Daybreak? Er det mye skrømt rundt garden du kommer fra, eller? (huldre, troll, nisser osv.) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daybreak Skrevet 10. juni 2013 Forfatter #467 Del Skrevet 10. juni 2013 Får seie takk og lov,at nei,har ikkje sett ho i røyndomen. Lite skrømt heimanfrå,berre sanninga om ting som kan skje Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 10. juni 2013 #468 Del Skrevet 10. juni 2013 (endret) Bacheloren gjekk absolutt ikkje ille, og no har eg eit godt utgangspunkt for munnleg eksamen Lykke Så fantastisk herlig! Gratulerer!!!!!!!!!! Og masse lykke til med muntlig! Endret 10. juni 2013 av Rumle Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daybreak Skrevet 10. juni 2013 Forfatter #469 Del Skrevet 10. juni 2013 Så fantastisk herlig! Gratulerer!!!!!!!!!! Og masse lykke til med muntlig! Takker Vart litt meir motivert til munnleg no når eg fekk så pass godt utgangspunkt (Ikkje toppkarakter nei ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 10. juni 2013 #470 Del Skrevet 10. juni 2013 Takker Vart litt meir motivert til munnleg no når eg fekk så pass godt utgangspunkt (Ikkje toppkarakter nei ) Så bra! ) Ikke lenge til du er helt ferdig nå! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daybreak Skrevet 10. juni 2013 Forfatter #471 Del Skrevet 10. juni 2013 Så bra! ) Ikke lenge til du er helt ferdig nå! Nei,går det bra på munnleg er eg uoffiselt sett ferdig torsdag,offisielt sett ferdig fredag Oh lykke,oh glede 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 10. juni 2013 #472 Del Skrevet 10. juni 2013 Tenk på det da! Såååå mange år med skooooooooooooolegang ... ferdiiiig!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daybreak Skrevet 11. juni 2013 Forfatter #473 Del Skrevet 11. juni 2013 Ja,heilt fantastisk Samstundes er det rart å tenkje på, eg har jo ikkje gjort noko anna enn å gå skule. Så no skal eg ikkje lese pensum på ettermiddag, ikkje pugge til eksamen, ikkje skrive oppgåve, ingenting Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jellybean78 Skrevet 11. juni 2013 #474 Del Skrevet 11. juni 2013 Hehehe.....du opplever det motsatte av meg, jeg har vært i arbeidslivet i over 10 år før jeg begynnte på skole igjen....må si at jeg foretrekker arbeidslivet sånn summa summarum, selv om det er oppturer og nedturer der også, men du har i det minste fri når du ikke er på jobb, slipper å stresse med prøvelesing og slikt som du må når du er student. Meeen dette er noe du kommer til å stifte nærmere bekjentskap med etterhvert, du går en spennende tid i møte iallefall Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 11. juni 2013 #475 Del Skrevet 11. juni 2013 Ja,heilt fantastisk Samstundes er det rart å tenkje på, eg har jo ikkje gjort noko anna enn å gå skule. Så no skal eg ikkje lese pensum på ettermiddag, ikkje pugge til eksamen, ikkje skrive oppgåve, ingenting Ja, det blir jo et helt nytt liv på mange måter? Kanskje flytte til en ny plass også? Hvem vet? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daybreak Skrevet 11. juni 2013 Forfatter #476 Del Skrevet 11. juni 2013 Hehehe.....du opplever det motsatte av meg, jeg har vært i arbeidslivet i over 10 år før jeg begynnte på skole igjen....må si at jeg foretrekker arbeidslivet sånn summa summarum, selv om det er oppturer og nedturer der også, men du har i det minste fri når du ikke er på jobb, slipper å stresse med prøvelesing og slikt som du må når du er student. Meeen dette er noe du kommer til å stifte nærmere bekjentskap med etterhvert, du går en spennende tid i møte iallefall Ja, det blir jo et helt nytt liv på mange måter? Kanskje flytte til en ny plass også? Hvem vet? Tek eit fellessvar eg Ja,det er akkurat det,sjølv om arbeidsdagen er lengre så har eg i det minste fri når dagen er over Problemet er at eg har enno ikkje fått jobb, har søkt over heilt fylket, både relaterte til yrket og ikkje,så no driv eg og ser på butikkjobbar. Alt er eigentleg ok Folk vil ikkje ha meg Har jo forelska meg i Volda,så har funne meg bustad her, leiger så lenge Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 11. juni 2013 #477 Del Skrevet 11. juni 2013 Åhh har du lyst å bli boende i Volda ja? Så kjekt Håper du får napp på en jobb snart da - og det tror jeg nok at du gjør Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daybreak Skrevet 11. juni 2013 Forfatter #478 Del Skrevet 11. juni 2013 Har i grunna det ja Derfor eg er open for alle typer jobber (Så sant eg er kvalifisert) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jellybean78 Skrevet 11. juni 2013 #479 Del Skrevet 11. juni 2013 Du kan jo pendle opp hit til Nord-Møre og vaske og lage mat til gamle Jelly! (veeeldig generøst forslag om jeg så må si det selv) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daybreak Skrevet 11. juni 2013 Forfatter #480 Del Skrevet 11. juni 2013 Vere slaven din tenkte du på? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå