Gå til innhold

Daybreak sitt vesle hjørne

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Takk for det :)

Håper du hadde ei fin helg :blomst:

Skrevet

Nei, det kan jeg visst ikke si - har vært skikkelig forkjølet og potte tett .. så det har blitt mest soving og hosting .. Håper det er på retur nå!

Hva med deg? :)

Skrevet

Huff då keisamt :(

God betring :blomst:

Ja,hatt ei fin helg eg :)

• 5 uker senere...
Skrevet

Då var eg attande :opplyser: kanskje... :3

Skrevet

Tja det humper og går og eg prøver berre og følgje med. Føler eg har ingenting under kontroll,men men, tre veker så er eg (forhåpentlegvis) ferdig med skulen :)

Med deg då? :) Får seie gratulerer :Hehe:

Skrevet

Daybreak! Så hyggelig å se deg poste! :hoppe: Bare 3 uker igjen! :bond: Er det mange eksamener nå? Vi heeeeeeeier på deg! :duskedame:

Skrevet

Blir rørt av deg Rumle :blomst:

Er berre ein att,munnleg eksamen, men grur meg skikkeleg :rodme:

Skrevet

:klemmer:

Bare en igjen? Hurra! :hoppe: Forstår at du gruer deg, men det går nok helt sikkert bra :jepp: Og tenk, etter den er du helt ferdig!!!! :hoppendeglad:

Skrevet

Ja,det er det som får meg til å stå opp om morgonen ;) Skal bli ei lykke :laugh: 16 års skulegang ferdig! Finito! Finish! :bolledeig:

Skrevet

Må føles helt fantastisk! :hoppe: Og litt rart?

Hva er planene for sommeren da? Har du begynt å søke jobber allerede kanskje? :)

Skrevet

Ja,veldig rart eigentleg, men absolutt deilig :)

Har søkt ein god del jobbar,så spørs om eg får jobb/når eg skal begynne. Men planen er å reise heim og hjelpe til heime i slåtten først og fremst,så får vi sjå kor vegen tek meg :)

Skrevet

Det blir jo veldig spennende hvor du ender opp da :) Søker du over hele landet?

Skrevet

oioioi......Daybreak er tilbake! :hoppe:

Trodde du hadde gitt oss opp fullstendig en stund her......

Skrevet

Er berre sann halvvegs attande eigentleg. Stakk innom for å seie at eg er stadig i live :laugh:

Trong berre pause eigentleg, KG er ikkje det same som det var når eg laga meg brukar her..

Skrevet

Nei, er enig i det, tiden går og ting forandrer seg......sånn er det no engang,

er ikke på langt nær like aktiv her inne disse dager jeg heller.

Men det er jo alltid trivelig å se gamle og kjente brukere igjen, derfor er det viktig at

de ikke forsvinner helt. :)

Skrevet

Må seie meg einig der. Skal prøve og kikke innom no og då i alle fall, inntil eg tek sommarferie i det minste :)

Men det er jo ein grunn til eg ikkje har sletta meg, vil jo ikkje forsvinne for godt heller :)

Skrevet

Håper du får en god helg, Day :blomst:

Skrevet

Takk for det :blomst: Den var ganske fin,var i konfirmasjon til fetteren min i går :)

Korleis var di helg? :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...